Skocz do zawartości

Viking

Użytkownicy
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Viking


  1. No niestety żałosny fakt, że od około miesiąca suport i obsługa praktycznie przestała istnieć. Co prawda pieniądze wpłacone udało mi się odzyskać, ale np propozycji rekompensaty za utrudnienia i niedziałający VPS w postaci jedno miesięcznego VPS o takich samych parametrach jak niedziałający już nie. Prawdę pisząc chciałem zobaczyć czy problem był tylko z moim VPSem czy to jest problem ogolny na wszystkich maszynach.


  2. To może trzeba było luknąć, czy w sshd config masz AllowUsers root :o Przecież masz dostęp do plików poprzez panel, więc nie wiem w czym problem... Swoją drogą mogłeś zadbać o ortografię :o

     

    Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? I śledzisz ten temat? Pisałem, że nawet z poziomu panelu i ssh awaryjnego traciłem dostęp. Żadnego znikąd nie było. A szklanej kuli nie mam :P Jak masz to pożycz to może tam zobaczę gdzie był błąd. Na centosie też identyko było więc to nie wina samego debiana.


  3. Wiesz z nimi to jest tak chyba. Puki hulał HyperVM to jakoś interes się sam kręcił. Zero problemów praktycznie zero roboty, a kasa leciała sama praktycznie za minimum wysiłku. Jak się rypła sprawa z HyperVM to okazało się, że nagle jest kupa roboty i problemów a na mój nos wspólnik P. Marka położył jak to się mówi lagę na robotę bo okazało się jej nagle dużo dużo więcej i został sam. Zapewne też już nie wydala i zapewne odpuszcza sobie po ostatnich wtopach.

    Co prawda udało mi się odzyskać kasę a na ten miesięczny okres nowego vps (niby w ramach rekompensaty) na takim pakiecie jak miałem to szczeże nie liczę szybciej niż koło bożego narodzenia jeśli wogle.

    Więc nie dziw się, że nie masz kontaktu bo niby z kim? No zawsze można sobie posłuchać automatycznej sekretarki i nawet nagrać się ale nie za friko na nią. Jak masz talent to możesz zaśpiewać i pozostawić piosenkę :P

     

    PS

    Ja także w trakcie każdej instalacji DA traciłem dostęp do SSH i było po ptakach i za chiny nie można było się zalogować i jakoś po dwóch tygodniach molestowania :P o tym problemie nie dostałem rozwiązania problemu tylko zwrot pieniędzy.


  4. Ja poprosiłem o zwrot pieniędzy i jednak dokonano takowego zwrotu na konto :) oraz zaproponowano mi żebym założył nowego VPS o takich samych parametrach na okres miesiąca bez zobowiązań :) Co dziś uczyniłem z ciekawości czy te problemy które miałem to przypadłość tylko byłego VPS czy wszystkich, ale czy aktywują go to już całkiem inna bajka :)


  5. Wszytko się da.

     

    Raczej ciężko.

    Ja osobiście mam nadzieję, że skończę przygodę z tą firmą.

    Napisałem do nich dziś żeby mi po prostu zwrócili pieniądze ze względu na dalszy brak usługi z ich stron który trwa ponad dwa tygodnie.

    Zobaczymy jaki będzie efekt. Czy będą uczciwi czy nie.

    Jeśli zwrócą wpłacone pieniądze to mam nadzieję powrócić do starego zwyczaju czyli czytania co się dzieje tu na forum.


  6. Witam

     

    Nie wiem jak jest u nich z serwerami ale zamówiłem sobie okres testowy serwera VPS wysłałem ticket i czekam na jego odpowiedz już 4 dni to jest jakaś porażka (paranoja) nie czytacie tego czy co ?

     

    Ale to jest norma. Sam sprawdziłem zamawiając kiedyś testowy u nich. I po prostu zamknęli zamówienie i nie udostępnili takowego. No to zamówiłem w hitme i taki sam efekt. Byłem ciekaw po prostu czy udostępniają te testowe vpsy jak jest napisane w panelu. :)

     

    Witaj,

    wydaje mi się że od tego nie jest forum, a BOK.

    Poczekaj cierpliwie.

     

    Co do ich BOKU to wiesz prędzej prezydent RP by ci odpisał niż obsługa :)


  7. No, wreszcie coś ruszyło :) . Miejmy nadzieję, że to już koniec problemów.

     

    Niby co ruszyło. Jak nie było żadnej konkretnej odpowiedzi nie pisząc o usunięciu problemu tak nie jest.

    Były zapewnienia, że do niedzieli wszystko zostanie poprawione i jakoś nie widać.

    Sprawa według mnie jest prosta i konkretna. Jeśli dziś nie zostaną rozwiązane problemy które sygnalizowałem przez ostatnie dwa tygodnie to żądam zwrotu wpłaconych pieniędzy.

    No chyba, że firma jest typu byłego enno to będzie można pomażyć o uczciwości.


  8. Ok, ale w wypadku Vikinga nawet te 2 dni byłoby rozwiązaniem krótszym niż czekanie na działającego Debiana :) .

    Ale zmieniłem w licencji IP tylko, że mi nie zmienili w hitme głównego IP w tym problem. A reinstalację vps zasugerował mi pracownik firmy więc to zrobiłem i niestety nie instaluje się poprawnie na żadnym IP z dostępnych DA poprawnie już. Niczego nie mogę kombinować bo tracę w trakcie instalacji dostęp do ssh. Nawet nie da rady sie zalogować poprzez awaryjne ssh. Więc co mam kombinować jak nie mam jak. W tym problem jest. Z chwilą instalacji DA pada wszystko i nic nie mogę zrobić ani sprawdzić jakie są przyczyny.

    Najdziwniejsze w tym jest, że w innych firmach nie ma takiego problemu bo instalowałem DA znajomemu niedawno.


  9. Człeku ale nie ma takiej maszyny obecnie. W panelu jest takowa funkcja ale nie działa więc jak miałem zrobić takowy bekap?

    Reinstalację systemu zrobiłem ponieważ takową sugestie dał pracownik hitme. Było to związane z zmianą IP którą i tak nie do końca załatwił i na dwa tygodnie próśb o załatwienie tego zero reakcji. Ty myślisz, że w DA zmiana IP w licencji to jest tak o do załatwienia w 5 min? Żeby cokolwiek zmienić na licencji DA trzeba pisać prośbę o zmianę i czekać od jednego do kilku dni. :)

    Widocznie nigdy tego nie robiłeś. Jeśli masz licencję na debiana i chcesz zainstalować na np centosie to musisz też prosić o zmianę w suporcie DA.


  10. Właśnie przez ten brak gwarantowanego bekapu przewiozłem się gdyż zrobiłem reinstal systemu bez zrobienia takowego bekapu i dzięki temu vps obecnie to niejako tylko ciekawostka jest już prawie 2 tydzień nie pisząc o tym co na nim trzymałem. Z takim podejściem z szybkością reakcji to właściwie można sobie zamknąc wszystko i przestać prowadzić cokolwiek.


  11. Wszyscy możecie byś spokojni, nic nie zniknie.

     

    Tymczasowo do soboty niestety jestem sam i robię co mogę by odpisywać na każde zgłoszenie i tickety.

     

    Jeżeli ktoś z Państwa czeka dłużej a sprawa jest ważna proszę pisać na marek@hitme.pl

     

    Niestety z mizernym efektem. Można wiedzieć jakie są postępy w rozwiązaniu problemu z instalacją poprawną directadmiana?


  12. Osobiście korzystam z hitme.net.pl, telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują, w tickecie również cisza (3ci tydzien) w tym nowy ticket od 3 dni wisi. Tam chyba nikt nie pracuje.

     

    No niestety taka sytuacja utrzymuje się właściwie od poprzedniej niedzieli, że praktycznie brak jakichkolwiek konkretnych odpowiedzi.

    Co do telefonów owszem działa ta infolinia ale na zasadzie posłuchania automatycznej sekretarki który jesteś w kolejce i po pewnym czasie o niemożliwości połączenia z konsultantem oraz żeby nagrać się i zostawić wiadomość co nic nie daje bo nie ma odpowiedzi.


  13. Nope. Chyba panu Markowi coś ważnego wypadło. Miejmy nadzieję, że to nic poważnego...

     

    Tylko te ważne sprawy wypadają chyba ciągle ;) na dwa tygodnie przejawiają swoją obecność przez dwa dni. Czyli więcej ich nie widać niż widać ;)

     

    Co do zużytego transferu to jak widzisz z tego tematu to chyba czasu im zabrakło żeby go w panelu dorobić. Zresztą uptime też jest zerowe. No w moim przypadku to by się zgadzało od prawie dwóch tygodni.


  14. No niestety znowu przepadli. Po ostatniej bytności tu na forum i rozesłaniu w ten sam dzień informacji, że do 24 godzin rozwiążą problemy właściwie znowu przepadli. Żadnych odpowiedzi na pytania w ticketach. Zero reakcji. Na infolinii można sobie posłuchać automatycznej sekretarki. Nawet nagrać się na nią heh ale jakoś brak reakcji czy jakiekolwiek odpowiedzi.

    Czy komukolwiek cokolwiek naprawili/poprawili czy odpowiedzieli jeśli ktoś miał problemy przez ostatnie kilka dni?


  15. Ta zamówiłem BudgetVPS i narazie w ogóle nie działa SSH, żadne hasło nie wchodzi, nawet awaryjne SSH nie działa i jak przeczytałem, że na szybką pomoc nie mam co liczyć to super ...

     

    No od wczoraj znowu znikli. Po wyrażeniu zgody na reinstalację przez nich systemu aba zjadła chyba obsługę i nie wiadomo co dalej a reinstalacji nie zrobili. Zakrawa to na obsługę widmo ;)

×