Skocz do zawartości

Chlorofil

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Chlorofil

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. opinie masternet.pl

    athbus, nrm - W sieci są różne tradycje, w zależności od danej społeczności. To, że akurat Wy nie znacie innej to nie znaczy, że takiej nie ma. Nie każde forum jest zdominowane przez studentów lub nastolatków. W sytuacji biznesowej forma Pan/Pani jest naturalna. Pozdrawiam.
  2. opinie masternet.pl

    A imho to podstawa kultury, szczególnie na linii dostawca - klient, bo chyba nie jest to forum tylko dla nastolatków. Chyba że oczywiście w realu też walą do siebie na Ty. Ja w każdym razie wolę profesjonalne, kulturalne stosunki.
  3. [opinie] Webh.pl

    Tak dla ścisłości chciałbym zwrócić uwagę, że to oświadczenie firmy jest bezskuteczne. Aby dokonana została cesja umowy, musi się na to zgodzić klient. Za zgody nie można jednak w żadnym wypadku uważać "braku wysłania e-maila w ciągu 14 dni o braku akceptacji". To jest zwyczajnie śmieszne i nie rodzi żadnych skutków prawnych, o ile ma to dla klientów webh oczywiście jeszcze jakiekolwiek znaczenie. : )
  4. Odnośnie tematu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/29995-ogloszenie-glowanetpl/ chciałem spytać na czym ta "akceptacja na reklamowanie pośrednie i bezpośrednie swoich usług na łamach WHT" polega? Czy są dostępne procedury tej weryfikacji rzetelności? Zaglądnąłem do regulaminu, ale tam nic na temat wspomnianych procedur nie widzę, a ciekaw jestem ile firm je przeszło a ile nie i czy idzie za tym dodanie nazwy firmy do słów wulgarnych. : ) Z góry dziękuję za odpowiedź. : )
  5. Tak całkiem offtopikowo, to jesteśmy w Polsce a nie Anglii i po polsku mówimy do obcych Pan/Pani. Moim zdaniem szczególnie na tym forum, gdzie rozmawiają klienci i dostawcy, którzy nie są kolegami, forma Pan/Pani jest wskazana. No chyba że ktoś jest na Ty z klientami i tak się też do nich zwraca również w realu i przez telefon, to wtedy rozumiem : ) Pozdrawiam.
  6. opinie masternet.pl

    Sądzi Pan, że Masternet jest starym maluchem? ; ) W całej tej dyskusji (abstrahując od tego konkretnego dostawcy, którego dotyczy wątek) widzę pomieszanie pojęć, które często się pojawia się na tym forum. Pakiety w ramach jednej firmy są oczywiście i tańsze i droższe, tyle że różnią się konkretnie podanymi parametrami (zazwyczaj przestrzenią, transferem itp.). I czy ktoś kupuje malucha za 5 zł rocznie czy mercedesa za 5000 zł miesięcznie ma prawo oczekiwać, że mu usługa będzie działać. Jeśli jakiś dostawca wychodzi z założenia, że klientowi za 5 zł można zapewnić wadliwie działającą mimo obietnic usługę, bo mało płaci, to ja osobiście u niego miałbym obiekcję, żeby kupić także wielokrotnie droższą usługę, bo niby na jakiej zasadzie miałbym mieć zaufanie, że za 5000 zł miesięcznie już słowa dotrzyma? Co ciekawe, podobne podejście jawnie prezentuje wielu dostawców na tym forum, być może zrażając niektórych potencjalnych klientów : )
  7. www.LiveNet.pl - Wielkie zmiany.

    Marką może być wiele rzeczy, więc domena też (nie będę się o to spierał, chociaż marki są zastrzeżone przez firmy, a zastrzeżenie domeny polega sprowadza się do bycia jej właścicielem) , jednak w tym przypadku "sprzedaż domeny livenet.pl" znacznie precyzyjniej i dokładniej opisuje kolej rzeczy, niż niejasna "sprzedaż marki livenet.pl". Bez sprzedaży domeny, żadna "sprzedaż marki" nie miałaby żadnego sensu. To, że domena należy do udziałowca i osoby fizycznej a nie do samej firmy oraz że firma będąca spółka z o.o. nie ma z taką osobą zawartej umowy (jak domniemuję, skoro można było sobie ją ot tak zabrać), też jest dość dziwne.
  8. www.LiveNet.pl - Wielkie zmiany.

    Z jakiego powodu nazywa Pan domenę "marką"? Ponadto, trochę to dziwne, że właścicielem domeny pod którym znajdowała się witryna Pana Firmy była własnością jednego z pracowników - jak wynika z zamieszczonych tu informacji.
  9. jaroslawkaczynski.pl na sprzedaż

    Nie jest i miałoby to znaczenie w takim przypadku, gdy posiadaczem domeny byłby inny Jarosław Kaczyński. Okazuje się, że zgodnie z ustawą, w każdym innym przypadku miałby prawo wystąpić z roszczeniem o jej przejęcie i ją otrzymać - były już takie przypadki, opisane na prawo.vagla.pl
  10. jaroslawkaczynski.pl na sprzedaż

    http://prawo.vagla.pl/node/8795
  11. [opinie] Hekko.pl

    Nie ma to jak samemu zacząć "błyskotliwy" offtopik, a potem pisać o zaśmiecaniu tematu.
  12. [opinia] Prohost.pl

    Sprowokowany wpisem jednego z użytkowników w innym wątku, że dobrych opinii to się nikomu nie chce zamieszczać, postanowiłem się wypowiedzieć na temat usługi hostingu w Prohoście. Z dostawcą kontakt mam ograniczony z tego powodu, że od marca 2009 - kiedy zacząłem faktycznie korzystać z opłacanego od jakiegoś czasu wcześniej hostingu - aż do dziś wszystko działa należy. Być może taki właśnie jest standard na rynku, ale w porównaniu z poprzednim dostawcą jest to poziom z zupełnie innej bajki: szybko ładujące się strony, stale działający serwer bazy danych, pełna automatyka w cpanelu czy wystawianych faktur i płatności. Tego poprzednio nie miałem u poprzednika przy kosztach ledwie ok. 15-20 niższych. Taka przyjemna obsługa przydaje się zwłaszcza, gdy jest się zajętym pracą i nie ma czasu na dodatkowe czynności z posiadanymi hobbystycznie serwisami (na opartymi na Joomli i PHPBB3). Bardzo podobają mi się dostarczane e-mailowo informacje o sporadycznie zdarzających się, przeszłych, kilkuminutowych awariach czy przerwach w działaniu usług. To dość profesjonalne, bo pewnie bym ich wcale nie zauważył, więc miło, że Prohost uczciwie o nich informuje. Mistrzostwem jest czat, bo siedząc sobie wycieńczony po całym dniu pracy przed Internetem nie muszę szukać, gdzie położyłem słuchawkę telefonu, tylko go włączam, zadaję pytanie i mam szybką odpowiedź. To do czego mogłem się przyczepić do nagły - początkowo - tryb wprowadzenia dokładnego rygoru nieprzekraczania limitu wprowadzenia procesora w październiku. Jak sobie sprawdziłem, moje dwa serwisy przekraczały bowiem średni miesięczny limit wykorzystania średnio o 0,1-0,2 pkt. proc. Przejście na wyższy po to, by konto nie było blokowane przez ostatnie dni miesiące wydawało się nieopłacalne. Na szczęście po pewnym czasie Prohost podwyższył limity dwukrotnie oraz jest możliwość dokupowanie dodatkowego zużycia, więc jest OK.
  13. Z: [opinie] Webh.pl

    Pozwolę sobie na zamieszczenie jeszcze jednej uwagi o kulturze dyskusji, skoro już zaczęliśmy w tym wątku odbiegać od tematu. P. Adrian Szczepanik słusznie zwrócił uwagę w swoim wpisie na bezsens wpisywania złej opinii w rewanżu za złą. Dodam, że warto pamiętać, iż zasada ta działa w obydwie strony. Przykłady deprecjonowania w taki sposób negatywnych opinii przez innych użytkowników też się niestety zdarzają. Pozdrawiam, mam nadzieję, zamykając offtopik.
  14. NetArt i przenoszenie domen

    Kontynuując wątek transferu domen w NetArt: Poprosiłem na próbę o przesłanie kodów authinfo do moich domen i jestem pod wrażeniem obsługi. Sprawa załatwiona bardzo szybko i profesjonalnie (wniosek poprzez Sieć) z zachowaniem środków bezpieczeństwa (wysyłka z NetArt listem poleconym na adres podany w panelu). Wystawiam więc plus.
  15. Z: [opinie] Webh.pl

    Jeśli jest Pan ciekawy, proszę przeczytać mój wcześniejszy wpis w tym temacie. Tam wszystko opisałem. Uważam sprawę za zamkniętą, więc nie będę do niej wracać.
×