Skocz do zawartości

pako

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez pako


  1. Bardziej chodziło mi nie o sam fakt że zdarzyły się problemy, ale o potrzebę przekazania bardziej dokładnych informacji na temat podjętych kroków zaradczych. Najgorsza jest niepewność, czy podobne problemy z infrastrukturą mogą się wkrótce powtórzyć. Atman Eco to w mojej ocenie górna półka jeśli chodzi o wynajem serwerów dedykowanych, stąd też wysokie oczekiwania co do jakości usługi i polityki informacyjnej.


  2. Zgadzam się w kwestii konieczności publikacji oficjalnego komunikatu. Zakładam że Atman Eco przekaże klientom "post mortem" opisujące przyczyny techniczne problemu i planowane do podjęcia kroki, które pozwolą zminimalizować ryzyko podobnych długotrwałych awarii. Bez takiej informacji część klientów może rozważać zmianę usługodawcy.


  3. Wysłanie != wystawienie.

    Przykładowo my wystawiamy faktury w terminie ale wysyłamy zbiorczo, raz w miesiącu.

     

    Tak czy tak, po miesiącu od zakupienia usługi mogę się chyba spodziewać otrzymania faktury, a przynajmniej informacji z terminem, kiedy ją otrzymam. Chciałem przedłużyć konto, ale w sytuacji braku kontaktu ze strony firmy Webh.pl wolę tego nie robić.


  4. Ja również mam taki problem jak Sensej. Opłaciłem usługę VPS dokładnie tydzień temu. Niestety od tego czasu nie otrzymałem ŻADNEJ informacji zwrotnej - ani o założeniu konta, ani o fakturze VAT której potrzebuję. Jeśli firma ma problemy techniczne, to spodziewałbym się jednego z następujących podejść:

     

    1) Wystawienie faktury VAT i poinformowanie o terminie uruchomienia usługi.

     

    2) Zwrot wpłaconych pieniędzy.

     

    Tymczasem przez tydzień od dokonania wpłaty nie doczekałem się żadnego maila ze strony Webh.pl, mimo kilku wysłanych listów pod adres poczta@webh.pl.

×