Skocz do zawartości

ktoś

Użytkownicy
  • Zawartość

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez ktoś


  1. Ostatnio trafiłem na coś takiego: http://hostbillapp.com/

    Wygląda bardzo (bardzo bardzo wręcz) podobnie do whmcsa od frontu, z tym że dla użytkownika wygodniejsze w obsłudze, myślałem żeby z tego skorzystać ale...

     

    1. wygląda zbyt podobnie do WHMCSa, do tego stopnia że zastanawiam się czy ktoś sobie czegoś nie "pożyczył"

    2. "robi to" firma z Polski, powstała pół roku temu, o której nigdzie nie można znaleźć żadnych informacji poza rejestrowymi.

     

    Jak to możliwe, że firma "duch" w pół roku stworzyła takie oprogramowanie a jednocześnie będąc polską firmą nie dostosowała go do polskich bramek płatności oraz rejestratorów?

     

    Macie jakieś doświadczenia?


  2. @hicky

     

    W tym miejscu ustawiasz, co chcesz mieć jako stronę główną, z tego co piszesz wynika, że nic nie ustawiłeś skoro po ?q= masz pusto. Dodaj sobie jakąś podstronę, wpisz tam "Witamy na naszej stronie", "jesteśmy firmą produkującą...." to dostanie jakiś adres np. node/2 (włącz sobie przy okazji ładne urle :) ) i ten adres tam dopisz.


  3. Usunąć.. Hmm, bardziej bym zapytał co chciałbyś tam wstawić? Bo może być to dowolna treść z Twojej witryny. Przechodzisz zarządzaj > [Konfiguracja witryny ] > Podstawowe dane i wpisujesz sobie w "domyślna strona główna" co tam chcesz, np. node/1

     

    A odnośnie szablonu to masz tutaj: http://drupal.org/theme-guide/6 ale na początek można sobie ściągnąć jakieś czyste szablony typu Zen, Framework itp. i sobie je dostosować do swoich potrzeb.

    Powodzenia :)


  4. A na jakiej podstawie to piszesz ?

     

    w/g tego co napisali w hrd

    "Głównym celem powyższych informacji jest uprzedzenie partnerów pragnących zainwestować w API , że będą spore zmiany i warto wiedzieć , że będzie nowe lepsze API i poszerzone o nowe funkcjonalności."

     

    wynika żeby nie inwestować w stare API, bo będzie nowe i lepsze.

     

    Dodatkowo uspokajamy ze okres przejściowy dla csp może trwać nawet 2-3 lata i nie trzeba będzie robić nagłych rewolucji w swoim systemie.

  5. Jest jeszcze coś takiego jak umowa między stronami. Jeżeli jej nie masz to udowodnienie za co wpłaciłeś wcale nie bedzie takie proste. Ludzie nie podpisują umów na takie usługi a później jest płacz na forach, że ktoś się nie wywiązał...

     

    Bo nie muszą nic podpisywać, jest ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która to precyzyjnie reguluje.

     

    Swoją drogą kodeks cywilny wymaga szczególnej (pisemnej) formy umowy tylko w kilku przypadkach. A tak to umowę możesz zawrzeć ustnie albo napisać nawet na serwetce. Przekonanie, że o ile nie ma czegoś na papierze to z pkt. widzenia formalno-prawnego nie obowiązuje jest bardzo mylne.


  6. 3. Po krótce przypomnę Panu tamtą sytuację (jednak jak pisałem w pkt. 2 publiczne poruszanie indywidualnych wątków uważam za wielkie świństwo). Poinformował mnie Pan mailem o tym, iż z określonych powodów nie wystawił mi Pan w terminie faktury za hosting, za co mnie Pan przeprosił. Ja nikogo nie okłamałem. Zadeklarowałem wpłatę, którą uiściłem. O opóźnieniu i jego powodach został Pan również poinformowany. Temat uważałem za dawno zamknięty, jednak jeśli mamy do rozliczenia jakieś kwestie finansowe proszę kontaktować się bezpośrednio ze mną.

    Widzę, że muszę Panu odświeżyć pamięć:

    czwartek - informuje mnie Pan w rozmowie telefonicznej, że dzisiaj wykonał Pan przelew

    wtorek - upłynęły ustawowe 3 dni robocze, które banki mają na wykonanie przelewu, pieniędzy nie ma - kasujemy konto. Kontaktuje się Pan z nami i prosi o odzyskanie danych z kopii, otrzymujemy mailem potwierdzenie z datą zlecenia operacji wtorkową. Czyli w czwartek Pan skłamał. Kłamstwo numer 1.

    Dodam, że dane nie zostały utracone z winy usługodawcy, wiec powinniśmy policzyć za ich odzskanie opłatę. Jednak zostało zrobione to gratis/grzecznościowo czego gorzko żałuję.

     

    1. O tym, że firmą, w której mam wykupiony hosting jest modernnet, a nie modern HOST dowiedziałem się w tym momencie z Pana wypowiedzi. Akceptowałem regulamin modernHOST. Ale ja jestem tylko klientem i byćmoże nie muszę być informowany o takich zmianach.

    Ciekawostka. Ostatnio odnawiał Pan domenę. Przed odnowieniem otrzymał Pan kilka maili, oto ich treść:

    Witamy,

     

    Uprzejmie informujemy, iż 12-miesięczny okres abonamentowy domeny iof.net.pl dobiega końca.

     

    Aby przedłużyć okres użytkowania usług o 1 rok, prosimy o wpłatę

     

    /TUTAJ DANE DOTYCZĄCE KWOTY I ROZLICZENIE/

     

    Jednocześnie przypominamy o nowych danych kontaktowych:

    Adres korespondencyjny: ul. Bandurskiego 66/4 21-515 Kraków

    E-mail: biuro@modernnet.pl

    Telefon: 12 443 19 86

    oraz o nowych narzędziach zarządzania hostingiem:

    Panel administracyjny: https://admin.webfirma.eu

    Webmail: https://poczta.webfirma.eu

    phpMyAdmin: https://sql.webfirma.eu

     

    Pozdrawiamy,

    modern NET

     

    Tak, dowiaduje się Pan teraz ode mnie, a powyższego maila Pan nie otrzymał? Jeżeli chce Pan twierdzić, że nie, to na jakiej podstawie dokonał Pan płatności? Kłamstwo numer 2

     

     

    Nie interesuje mnie czy jest Pan "usatysfakcjonowany". Nie mam 16 lat, a ewentualnego pozwu się nie obawiam. Jestem w stanie udowodnić każde z wypowiedzianych tu słów. Jeśli będzie trzeba - również przed sądem.

    Bardzo sprytnie uchylił się Pan od odpowiedzi, kiedy próbował się Pan kontaktować w sprawie "awarii". Kłamie Pan więc, że podjął Pan próbę takiego kontaktu 28 lub 29 października. A więc mamy kłamstwo numer 3.

     

    (jednak jak pisałem w pkt. 2 publiczne poruszanie indywidualnych wątków uważam za wielkie świństwo).

    W walce z moja firmą posługuje się Pan kłamstwami, co zostało wyżej dowiedzione. To jest świństwo szanowny Panie.

     

    Tak w ogóle jestem ciekawy, jakim cudem wypełnił Pan polecenie przelewu, skoro teraz się Pan dowiaduje jak się nazywa firma świadcząca usługi? Wyjaśni mi Pan to? Nadziwić się nie mogę...


  7. Śmiać się czy płakać? :|

     

    Wybacz, ale gdyby Tobie ktoś tak na okrągło dokuczał (głównie posługując się tego typu kłamstwami, z którymi ciężko dyskutować), prawdopodobnie też byś w końcu stracił cierpliwość - ileż można znosić takiego człowieka.

     

    Już chyba nie ma innych metod niż sąd, mam prawo walczyć z pomówieniami.

     

    Twierdzi, że coś mu nie działało, nie raczył się z nami skontaktować, ale oczywiście malowniczo opisał wielką awarię oraz "brak kontaktu z firmą". Zwykła złośliwość, którą człowiek jest w stanie znosić do czasu...


  8. Służę uprzejmie:

    Było o tym pisane, marka modern HOST nie istnieje. Proszę schować miedzy bajki swoje insynuacje "się ulotnili" poniewaz firma świadcząca usługi nadal funkcjonuje na rynku i wszystkim klientom, którzy opłacili usługi, je świadczy w takim zakresie jak zostały zamówione.

     

    Pana Bolewskiego i jego perypetie (za które się teraz mści) pominę litościwie milczeniem, dodam tylko od siebie, że popełniliśmy błąd nie wystawiając faktury za odzyskanie jego danych z kopii bezpieczeństwa po tym jak konto zostało skasowane (po terminie płatności), gdy stało się jasne, że deklarując wpłatę po prostu nas okłamał.

     

    Nie wiem co panu Bolewskiemu nie działało (logi nic o tym nie słyszały), a skoro modern HOST nie istnieje (od roku) to i logiczne, że strony nie ma.

     

    Jeszcze jedna sprawa:

     

    Wzywam Pana Bolewskiego do wyjaśnienia kiedy i w jakiej formie próbował się z nami kontaktować w sprawie rzekomej awarii - skrzynka mailowa ani telefon nic nie wskazują na próbę kontaktu w terminie insynuowanej awarii. Ostrzegam, że jeżeli nie otrzymam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, sprawa skończy się w sądzie, mam już serdecznie dosyć ciągłego dokuczania mojej firmie oraz jego pomówień.


  9. Rezerwacja domeny oznacza, że oczekuje ona (na zasadach wyłączności) na opłacenie przez swojego właściciela (tego na kogo została wykonana rezerwacja) w NASKU przez 14 dni.

     

    Nie znam się na zasadach panujących w PPD, ale normalnie domena jest rejestrowana gdy wniesie się (w ciągu tych 14 dni) opłatę za jej rejestrację zgodnie z cennikiem rejestratora.


  10. X2 ma tylko jedno IP i nic nie jest napisane, że można więcej a to trochę za mało żeby uruchomić DNS.

     

    Additional IP-subnetsPlease place your order via support request in your admin interface Robot.
    The Flexi Pack is necessary when ordering this option.
    (Allocation in accordance with RIPE guidelines):
    /29 (6 usable IPs) - Setup 15 Euro
    /28 (14 usable IPs) - Setup 25 Euro
    /27 (30 usable IPs) - Setup 40 Euro
    /26 (62 usable IPs) - Setup 70 Euro
    /25 (126 usable IPs) - Setup 100 Euro
    /24 (254 usable IPs) - Setup 150 Euro

×