Po wymianie 2 maili trzeci i tak mnie zaskoczyl - za kazdym razem bylem przekonany, ze odpowiedz to automat o tresci "przyjelismy zgloszenie, prosze czekac na odpowiedz"... Ale nie, odpowiedz byla blyskawiczna, krotka, ale rzeczowa. Zwalilo mnie z krzesla, osoba czytajaca te emaile chyba przeszla kurs blyskawicznego czytania, ze o odpowiadaniu na akord nie wspomne.
Zeby nie bylo tak calkiem wesolo, to stronka faktycznie muli i przerywa co chwila, utrudniajac prace nad stronka... ale widze, ze trafilem w moment przenosin kont, o czym tez zostalem poinformowany (w koncu kiedys trzeba to zrobic), a dwutygodniowy okres testowy sie dopiero rozpoczal, wiec poczekam i zobacze co bedzie dalej. Napisze pozniej, gdy problemy sie skoncza - mam nadzieje, ze rychlo
Zreszta te dwa tygodnie to tez duzy plus - jak dla mnie to calkiem dlugo jak na okres testowy, nie zebym sie znal na branzy, ale sadzilem, ze tydzien to max tego co mozna "potestowac"
[opinie] Hekko.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
Maly log z mojego maila, wczoraj wieczor:
Po wymianie 2 maili trzeci i tak mnie zaskoczyl - za kazdym razem bylem przekonany, ze odpowiedz to automat o tresci "przyjelismy zgloszenie, prosze czekac na odpowiedz"... Ale nie, odpowiedz byla blyskawiczna, krotka, ale rzeczowa. Zwalilo mnie z krzesla, osoba czytajaca te emaile chyba przeszla kurs blyskawicznego czytania, ze o odpowiadaniu na akord nie wspomne.
Zeby nie bylo tak calkiem wesolo, to stronka faktycznie muli i przerywa co chwila, utrudniajac prace nad stronka... ale widze, ze trafilem w moment przenosin kont, o czym tez zostalem poinformowany (w koncu kiedys trzeba to zrobic), a dwutygodniowy okres testowy sie dopiero rozpoczal, wiec poczekam i zobacze co bedzie dalej. Napisze pozniej, gdy problemy sie skoncza - mam nadzieje, ze rychlo
Zreszta te dwa tygodnie to tez duzy plus - jak dla mnie to calkiem dlugo jak na okres testowy, nie zebym sie znal na branzy, ale sadzilem, ze tydzien to max tego co mozna "potestowac"