Skocz do zawartości

Sensej

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Sensej

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://creativeworld.blox.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. [dyskusje] webh.pl

    Jakiś czas temu miałem napisać komentarz odnośnie hostingu ale byłem leniwy, teraz kolejna sytuacja, która mnie spotkała zmusiła mnie do tego... Korzystam z webh już bardzo długo, od kilku lat. Na początku było różnie, szczególny problem był z kontaktem. Teraz się to jednak zmieniło, dwa ostatnie problemy zostały rozwiązane w minutę. Poprawiła się też jakość usług, za tą cenę nie znajdziecie nic lepszego. Uwierzcie mi, na przestrzeni lat miałem konta we wszystkich największych i tych trochę mniejszych polskich, i nie tylko, firmach. Aktualnie mam tam tylko swojego prywatngo maila, z upływem lat musiałem zając się pracą zawodową, która nie jest związana z internetem i musiałęm pozbyć się wszystkich swoich dzieci ;> Jednak Webh dźwigał wszystko, nawet bardzo duże fora, które u nich działały za kilka stówek a gdzie indziej chcieli liczyć w tysiącach. Na stare lata zostałem tylko przy Webh, życzę wam tego samego ;]
  2. Zlecę wykonanie przyjaznych linków w WordPressie. Sprawa jednak nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać. Kiedy wybieram opcję przyjaznych linków w skrypcie i zmieniam zawartość pliku .htaccess na to co jest tam zasugerowane wyskakuje mi błąd przy kliknięciu na tytuł artykułu (strona nie istnieje). Posiadam VPSa na Debianie i nie wiem czy problem nie leży w złej konfiguracji ale pewności nie ma. Generalnie powinno działać bo wszystko jest poinstalowane, odpaliłem nawet mod_rewrite i zrestartowałem Apache. Do tego wykonałem mały test na działanie tego modułu wrzucając na serwer dwa pliki, jeden php a drugi .htaccess i test wyszedł pomyślnie. Nie widzę też przy połączeniu FTP za pomocą Total Commandera pliku .htaccess mimo zaznaczenia w opcjach żeby pokazywał ukryte pliki. Tak czy inaczej to chyba nie problem bo według moich testów i tak ten plik działa. Pytanie brzmi kto jest na siłach mi to zrobić, oczywiście nie za darmo ;] Zainteresowanych zapraszam do siebie na GG 898989 albo na PW.
  3. Z: [opinie] Webh.pl

    Nie ma edycji to będzie post pod postem ;> Sprawa z mailem została szybko rozwiązana, dzięki.
  4. Dzięki za odpowiedzi. Loguję się przez WWW za pomocą Roundcube.
  5. Nie, nie... szukam jak wejść do BOK - taki system z ticketami, gdzie się coś zgłasza a oni odpowiadają ;> Tego maila, którego odnalazłeś też widziałem ale to nie to. Tak czy inaczej dzięki za wykazane zainteresowanie.
  6. Problemów ciąg dalszy. Po skasowaniu użytkowników baz pod choinkę teraz problemy z logowaniem na pocztę. O ile ponowne dodanie użytkownika do bazy postawiło stronę na nogi o tyle z pocztą sobie nie poradzę sam. Nie wiem czy to wynik ostatnich zawirowań czy coś nowego ale nie mogę się zalogować na pocztę. Próbowałem zmieniać w panelu hasło ale to nic nie daje. Poza tym nie mogę znaleźć na stronie webh linku do BOK, nie ma go tam czy jestem ślepy?
  7. HitMe.net.pl

    Zakupiłem w Hitme VPSa, działał już w kilka minut po opłaceniu usługi. W ciągu miesiąca wszystko działa bezproblemowo i szybko, mam nadzieję, że tak już pozostanie. Co do BOK to mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał się dowiadywać jak działa. Póki co same pozytywne wrażenia z zakupu i użytkowania. Jedyna sugestia to fajnie by było gdybyście dodali jakieś materiały na waszą stronę jak postawić VPS na nogi, tak żeby można było tam odpalić swoją stronę, żeby początkujący użytkownicy nie musieli szukać tego po internecie. Chyba, że coś przeoczyłem ;]
  8. Mam w webh konto od kilku lat, zawsze na przestrzeni tego czasu były problemy z kontaktem. Za każdym razem jest hasło, że od teraz już wszystko będzie dobrze, widzę to kilka razy w ciągu roku a dalej nie zmienia się nic. Jeżeli chodzi o samo funkcjonowanie serwerów to nie jest źle jak za tą cenę, problem to całkowity brak kontaktu jak coś się dzieje. Zawsze wysyłają do BOK ale ostatnie swoje zgłoszenie tam zamieściłem pół roku temu, w międzyczasie poszło kilka maili czemu nie ma kontaktu i cisza do dzisiaj. Gdyby to się zdarzyło raz, dwa albo trzy ale tak jest zawsze. Do tego ostatnio padła baza danych, mój serwis nie działa od 4 dni, z bazy zostaliy wykasowani użytkownicy. Ja nawet w tym okresie nie dotykałem ani ftp ani panelu administracyjnego. I co, zero informacji, że coś nie działa. Przynajmniej mogliby się pofatygować żeby wysłać jakiegoś maila a nie żebym musiał szukać po forach czemu moja witryna nie działa. Jak widzę to ten problem dotyczy też innych, nie tylko mnie. Kiedyś też coś robili z bazą przez co musiałem zamknąć jedną ze stron bo sypało błędami, nie mogłem jej postawić na nogi. Wtedy poinformowali o zmianach... ale już po fakcie. Webh zrobił zamieszanie a klienci musieli naprawiać wszystko we własnym zakresie. Już nie mam cierpliwości, z końcem abonamentu zmieniam hosting. Jako wieloletni klient Webh odradzam wam ich usługi, są tylko zapewnienia a nie zmienia się nic.
  9. leży webh?

    Mój katalog stron na domenie DirSpot.pl nie działa od 4 dni. Wina ewidentnie po stronie hostingu bo w czasie jak witryna padła nie dotykałem nawet tego, nie wchodziłem na ftp ani nawet nie logowałem się do panelu administracyjnego. Dopiero teraz widzę, że problem mają też inne osoby. Brak połączenia z bazą danych generalnie, jak to się stało, że został skasowany użytkownik bazy? Gdzieś tam czytałem, że trzeba tylko dodać kolejny raz użytkownika ale jaką mam pewność, że to będzie działać i jak coś ruszę to baza nie zostanie wykasowana na dobre? Nie mam aktualnego backupu. Dlaczego jak jest awaria to nie ma nawet żadnej informacji poprzez maila? Przecież to są jaja żebym musiał szukać na internecie po jakiś forach czemu mi strona nie działa. To nie jest pierwszy raz jak coś się takiego dzieje, z rok temu albo trochę więcej musiałem zlikwidować stronę bo też coś namieszali i sypały się błędy, z którymi nie byłem sobie w stanie poradzić. Też coś z bazą było. I ku** nie mówcie mi o zgłaszaniu czegoś przez BOK bo to nie działa. Ostatnie zgłoszenie wysłałem z pół roku temu, później wysłałem maila czemu nie mam odpowiedzi żadnej i też cisza. Nie pierwszy, nie ostatni raz jest zero kontaktu, już mam dość, ile można sobie robić jaja z klientów. Powiecie jak zawsze, że można jeszcze zadzwonić, ja akurat nie mogę bo jestem daleko za granicą i za koszt tylko jednej takiej rozmowy mógłbym sobie kupić u nich kilka takich kont na rok. Żeby nie było jestem u nich już kilka lat ale nic się nie zmienia w kwestii całkowitego braku kontaktu i zlewania klienta. Już sobie kupiłem inny hosting, testuję teraz jak to działa i przenoszę się gdzie indziej. Powinienem to zrobić już dawno. Tym, którzy zastanawiają się nad webh szczerze odradzam. Funkcjonuje to całkiem dobrze ale macie jak w banku, że jak coś się będzie działo i potrzeba będzie wyjaśnić co jest nie tak to macie prze******.
  10. Sprawdził i nie ma. Polecono mu to przez telefon już jakiś czas temu. PS. Z tego co pamiętam jesteśmy na ty więc nie ma potrzeby żeby w taki oficjalny sposób się do mnie zwracać ;>
  11. Jako, że jestem całkowicie bezstronny to teraz kolej na argument dlaczego nie warto kupować konta www w webh. Kolega wypełnił formularz zgłoszeniowy chyba już ponad tydzień temu i do dzisiaj nie doszedł mail z danymi gdzie ma wpłacić kasę. W międzyczasie dzwonił do firmy, powiedziano mu, że mail został wysłany i nie doszedł więc ten podał drugi adres i na niego też nic nie doszło. Jest mi głupio bo sam mu poleciłem ten hosting. Więcej tego robić nie będę. Znajomy zamówi konto u konkurencji.
  12. leży webh?

    Już wstał, z godzinę chyba nie działał. Teraz przepisz sobie nr telefonu żebyś miał na przyszłość ;]
  13. śmiech na sali - to nie firma

    Sprawa jest bardzo prosta. Dajemy donos do Urzędu Skarbowego, że nie płacą podatków i podają fałszywe dane i sprawa się rozwiąże. Urząd z automatu zajmie się sprawą, nie może tego olać. Ewentualnie skierują sprawę na policję. Nie żebym składał donosy kiedyś, zwyczajnie znam "firmę" od środka ;P
  14. Moje sprawy zostały załatwione, to forum działa cuda xD Z końcem tego miesiąca upływała ważność konta w webh i postanowiłem zastanowić się czy nie zmienić hostingu. Po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że lepszego współdzielonego serwera nie znajdę. Od kilkunastu lat zawsze mam przynajmniej jedno konto www czy też jakiegoś vpsa, sprawdziłem dziesiątki firm w Polsce i za granicą i mogę śmiało stwiedzić, że w webh jest nprawdę nieźle. Miałem u nich vpsa, który działał rewelacyjnie. Musieliśmy się przenieść z forum z netartu bo u nich 300-350 osób on-line to było za dużo, a admin z webh sam zaproponował przeniesienie i skonfigurowanie forum i tak też zobił. Jak pisałęm wszystko śmigało jak nigdy przedtem. Teraz w przypadku płacenia za konto www nie można spodziewać się działania jak na vpsie czy dedyku. Wiadomo, że zdażają się małe przestoje (wczoraj dwa razy ale max 5-10 min) ale przez większość czasu strona działa błyskawicznie. Na kontach u konkurencji jest zdecydowanie większy mół. Co do kontaktu to przez zdecydowany okres czasu był rewelacyjny i zakładam, że teraz są przejściowe problemy. Decyzja była prosta, przed chwilą zapłaciłem za kolejny okres hostingu w webh.
  15. Jeszcze do niedawna kontakt był świetny ale od pewnego czasu zapomnijcie żeby złapać kogokolwiek na GG. Pod telefonem jest już łatwiej ale trzeba dzwonić kilka razy i jest szansa, że ktoś odbierze. Fakt jest niezaprzeczalny, na przestrzeni czasu jest z tym coraz gorzej. Występują też od czasu do czasu problemy z serwerem baz danych, albo nie można się z nią w ogóle połączyć albo to łączenie czasami jest dość długie. Zgłaszałem też problemy z robieniem backupu, miało być naprawione a nie jest. Coś mi się wydaje, że admin webh ma ważniejsze obowiązki od hostiongu. Wcześniej dawałem wielkiego plusa za funkcjonowanie VPSa ale tym razem za konto www jest minus. W zasadzie minus TYLKO za kontakt i za przerwy w działaniu bazy. Zajmijcie się tym, chciałbym jednak zostać u was na kolejny okres ;]
×