Skocz do zawartości

pbas

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O pbas

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.woda.com.pl
  1. Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Wybrałem HitMe - jak na razie jestem bardzo zadowolony. Różnica szybkości działania w stosunku do home.pl jest kosmiczna. Pozdrawiam Piotr
  2. Podczas zakupu/rejestracji nie ma możliwości wskazania lokalizacji fizycznej (zależy mi na PL). Szkoda, że kontakt macie tylko przez www...
  3. Oczywiście mam świadomość, że za dodatkowe IP trzeba zapłacić (podobnie jak za certyfikaty, niekiedy za program do zarządzania przez www, odnawianie domen itp).
  4. Witam, TEMAT PILNY - chciałbym do piątku przenieść wszystko z home.pl, bo mnie już do szału doprowadzają... Poszukuję serwera VPS lub serwera dedykowanego z administracją po stronie usługodawcy (za administrację uważam dbanie o aktualizacje oprogramowania, zabezpieczenia itp). Równie dobrze może to być coś w rodzaju hostingu VPS jaki oferuje hitme.pl. Na serwerze będzie działało około 30-40 stron opartych na wordpresie(małe zaplecza) oraz 5-6 sklepów internetowych opartych o oprogramowane kqs.pl (wymagane IonCube). Statystyki na aktualnym hostingu pokazują łączny miesięczny transfer < 200 GB lecz szacuję, że będę potrzebował większy (ok. 500 GB/mc powinno wystarczyć - brak limitu mile widziany). Potrzebne będzie na starcie 4 unikalne IP z Polski z możliwością przypisania po jednym do trzech sklepów a 4-te IP do pozostałych stron. W ciągu roku-dwóch będzie potrzebnych kilka dodatkowych IP. Potrzebne będą również na starcie 3 certyfikaty (jakiś Rapid itp) dla trzech sklepów, z możliwością zwiększenia ich ilości. Kryteria najważniejsze: stabilność, szybkie łącza, gwarancja zasobów, lokalizacja w Polsce, dobry kontakt telefoniczny z usługodawcą. Nie muszę mieć dostępu do roota - wystarczy dostęp użytkownika do konsoli aby zrobić kopie itp i/lub funkcjonalny panel zarządzania przez www. Budżet do 2-3 tys zł netto rocznie. Opcjonalnie mogę przenieść również około 30 domen - jeżeli cena będzie dobra Wydawało mi się, że znalazłem to, co potrzebuję (https://hitme.pl/hosting-dedykowany/), ale już na starcie zrażają do siebie - dzwoniłem kilka razy od rana i nie odbierają... Oczywiście przeglądałem forum, ale z linków które znalazłem to jedynie hitme.pl mi pasowało. U wielu usługodawców zawsze coś ze standardowej oferty mi nie odpowiada :| Proszę naprowadźcie mnie na odpowiednie rozwiązanie - z góry dzięki! Pozdrawiam Piotr
  5. Witam, od kilku tygodni mam w LH.PL jedną ze stron firmowych i wszystko działa OK. Kilka dni temu przeniosłem tam kolejną stronę (www.gorny-slask.pl), na której stoi skrypt katalogu IndexU Deluxe. Ze skryptem było trochę problemów, które spowodowane były jego konfiguracją. Pomoc ze strony autora skryptu praktycznie żadna (nicecoder.com). Napisałem do Pana Marka (admina w LH.PL) i otrzymałem super szybką pomoc, a co ważniejsze, Jego pomoc była skuteczna i właściwie "społeczna", gdyż problemy nie wynikały ze skryptu a nie konfiguracji serwera LH.PL i support LH.PL mógłby mnie "olać" a nie zrobił tego. Wybierając hosting często nie zwraca się uwagi na poziom obsługi przez firmę u której wykupuje się usługę, a jest to duży błąd. W przypadku LH.PL obsługa stoi na profesjonalnym poziomie i szczerze polecam tą firmę. Pozdrawiam Piotr
  6. KQS.store możesz (w dość dużym zakresie) przetestować na wersji DEMO
  7. Moim zdaniem, firmy działające w tej samej branży nie powinny wypowiadać się o konkurencji w sposób negatywny. Niestety PFF to robi, co nie jest profesjonalnym zachowaniem. Dyskusja w tym temacie jest właściwie OT i jednostronna - Pan z PFF neguje program KQS.store bez riposty Pana z KQS. KQS.store jest jaki jest - nawet jeżeli zakup tego programu był zrobiony pochopnie i po kilku miesiącach jego nabywca stwierdzi, że nie jest to program który mu odpowiada, autor jest "be" czy też są inne przyczyny, że nie chce tego programu, może zrezygnować z jego używania - 200-300 zł "straty" to żadna strata - więcej co niektórzy wydają miesięcznie na papierosy i piwo... KQS.store ma wbrew pozorom bardzo duże możliwości dopasowania pod kątem wyglądu. Można to zlecić producentowi programu lub osobom które oferują tego typu usługi (na forum http://forum.i-sklepy.eu jest wiele osób które mogą to zrobić profesjonalnie). Można również pobawić się w dopasowanie grafiki samemu - wbrew pozorom nie jest to bardzo trudne, a jak się "załapie" o co chodzi, to nawet laik z CSS jest w stanie sporo zrobić. KQS.store jak na swoją cenę, jest aktualnie chyba najlepszym programem na rynku. Jest wiele innych programów, możliwe, że lepszych, bardziej funkcjonalnych, lepiej dopasowanych do SEO, ale w tym przedziale cenowym KQS nie ma konkurencji. Jeżeli ktoś się zdecyduje na program za 200-300 zł to naprawdę nie ma co jęczeć, że jest taki zły itd, bo to nie jest prawda. Owszem, autor ma swoje specyficzne podejście do klientów - jednak warto czasami na chłodno przyjrzeć się swoim zastrzeżeniom do autora KQS i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy chce się używać tego programu czy nie. To jakby nie patrzeć autor KQS oferuje swój program na swoich zasadach. Jeżeli komuś one nie odpowiadają to po prostu może z niego zrezygnować. Jeżeli jednak chce go używać, to nie ma co się łudzić, że zostaną spełnione kaprysy każdego klienta KQS. To nierealne. Dlatego (wiem po sobie), warto nabrać dystansu do osoby autora i dać mu spokój i czas na prace nad kolejnymi wersjami programu, który dystansuje wiele innych, konkurencyjnych rozwiązań, droższych od KQS o rząd wielkości.
  8. [opinie] Hekko.pl

    Miałem przed chwilą problem ze jedną ze stron utrzymywanych w hekko (www.tapworks.info). Zadzwoniłem i uzyskałem szybka pomoc od ręki. Co najważniejsze pomoc trafioną - problem wyeliminowany (był z mojego powodu). Zatem jeżeli chodzi o support, to bardzo duży plus. Co do uptime'u serwera, to szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiś dłuższych przerw w działaniu - jak dla mnie, za te pieniądze, jest to bardzo dobry hosting i nie przewiduję rezygnacji z ich usług. Strategiczne strony mam w home.pl i mam wrażenie, że często ten "profesjonalny" hosting home.pl działa wolniej niż hekko...
  9. Witam, od kilku lat korzystam z usługi Netia (wcześniej Pro Futuro) Flexopartner (www.flexopartner.pl). W tym roku miarka się przebrała i postanowiłem o tym napisać. ZDECYDOWANIE ODRADZAM konta resellerskie w tej firmie. Serwery DNS wiecznie się wywalają a zgłaszanie usterek na infolinię, to porażka. Cytuję: "przyjmuję zgłoszenie - oddzwonimy" i guzik - strony leżą bo ich serwer DNS leży (ns1.futuro.pl) a o oddzwonieniu można zapomnieć. ZAŁAMKA Panowie - odradzam ich. Aktualnie mam dwa małe konta na FireHoście i Hekko - z obydwu jestem zadowolony - działają o niebo lepiej niż "wielka profesjonalna Netia". Do końca roku przenoszę wyszyskie moje strony z ^@%$@$@$%$ Netii na inny serwer (jeszcze około 15 domen). Pewnie padnie albo na Hekko albo na Firehosta. Dzisiaj święto a ja się od rana wk.... na Netię - wg nich w święta się świętuje a nie sprawdza czy własne serwisy www działają... ehhhh Pozdrawiam, Piotr p.s. mam nadzieję, że przeczyta to jak najwięcej osób (forum jest wyyyyysoko w google) i ludzie dadzą sobie spokój z pseudo profesjonalną firmą Netia/ProFuturo
  10. NVU - tu nie chodzi o 7, 14 czy też 60 dni abonamentu jako zadośćuczynienie Choć to miłe, że masz taki gest. Tu chodzi o brak z Tobą i Twoim adminem kontaktu i przede wszystkim, brak wiążącej deklaracji kiedy awaria będzie usunięta. Przez większość czasu, gdy serwer leżał, nie było żadnej informacji z Twojej strony. Osoby które mają u Ciebie hosting swoich klientów, w takich sytuacjach nie wiedzą co im powiedzieć. U mnie jest sprawa prostsza - co najwyżej poleci mi pozycja w Guglu. Reasumując - cieszymy się, że już po padzie A przy kolejnym reaguj szybciej - daj jakieś wiążące info, że np. za 12 godz awaria będzie usunięta i wszyscy cierpliwie zaczekają Pozdrawiam
  11. Jest źle i tyle Jak dla mnie, to niech NVU się uczy - to jego sprawa. Nic nie stoi na przeszkodzie aby się uczyć i jednocześnie prowadzić biznes. Jednak w takich sytuacjach trzeba wybierać: albo idę do szkoły i zlewam temat awarii a tym samym tracę klientów albo olewam jeden dzień szkoły i biorę się za awarię aby wyjść z twarzą z sytuacji. Wszystko wskazuje na to, że NVU wybrał pierwszy wariant. A szkoda... Awarie były, są i będą u każdego hostingodawcy, jednak poziom obsługi awarii nie powinien być na tak niskim poziomie. I nie ma znaczenia czy interesem zajmuje się osoba pełnoletnia czy nie. NVU i jego klienci mają nauczkę - w tym i ja. Jak to dłużej potrwa, to szlak weźmie całe pozycjonowanie Jeżeli dzisiaj awaria nie zostanie usunięta lub też nie doczekamy się wiążącej deklaracji NVU, to wygląda na to, że sporo osób zrezygnuje z jego hostingu.
  12. Nvu - wiadomo już coś odnośnie padu? Wstanie to dzisiaj? Kurcze..... Coś wspominałeś o 6-tej rano..... mamy 7:40. Pogoń kogo trzeba
  13. Ja tam tylko wyrażam smutek - nie czepiam się Nvu za tą sytuację. To normalne, że coś się może zwalić. Inny hosting mam w Netii (dawniej Pro Futuro) i tam jest gorzej - pady co miesiąc gwarantowane. U Nvu postawiłem zaplecze do pozycjonowania i tak się właśnie zastanawiam, jak taki wielogodzinny pad serwera wpłynie na pozycję w Google...
  14. Moje dwie strony u Nvu niestety leżą (www.aquafiltr.pl i www.odwrocona-osmoza.pl)
  15. Kolejne 2 miesiące z Firehost i jest OK. W tym okresie nie zauważyłem padów serwera. Mówiąc szczerze, chodzi lepiej niż inny serwer który mam w dawnym Pro-Futuro (obecnie Netia). Początkowo postawiłem na Firehoście jedną stronę www.aquafiltr.pl - tak dla testu. Aktualnie dodaję tam kolejny serwis www.odwrocona-osmoza.pl i też wygląda na to, że serwerek wszystko ładnie uciągnie. Nie mam zastrzeżeń do szybkości ładowania się strony ani do stabilności serwerów www i mysql. Polecam Firehosta.
×