Skocz do zawartości

hostpower.pl

Firma
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez hostpower.pl


  1. To ma być odpowiedź ? Bez jaj.

     

    Odpowiedz na zarzuty w poprzednich wypowiedziach.

     

     

    Jeżeli chodzi o działanie supportu to przyznaje się że mieliśmy początkowo problemy z jego poprawnym funkcjonowaniem. Ale jak widać od tamtego czasu kiedy pojawiły się zarzuty minęło sporo czasu, u nas też się wiele zmieniło. Między innymi wdrożyliśmy system ticketowy - co jest w zasadzie standardem w tej chwili jednak znacznie zmniejszył on czas reakcji na zadane problemy. Nastąpiła też zmiana administratorów, przez co wszystko działa szybciej i sprawniej.

    Jeżeli chodzi o przerwy w działaniu hostingu to w tej chwili nie odnotowujemy praktycznie żadnych przerw, od ponad roku nie mieliśmy awarii sprzętowych (odpukać). Oczywiście nie będę obiecywał że sprzęt będzie działał jak należy non stop, jednak dokładamy wszelkich starań aby tak było.

    Jeżeli chodzi o Pana Miłosza, oraz użytkownika Joy17 i mencio pozwoliłem sobie wyjaśnić sprawę na PW.

    Zdarza się natomiast czasowy brak dostępu do serwera dla poszczególnych IP, jednak wynika on z działania firewall i blokada następuje po złamaniu pewnych reguł - np wpisanie błędnego hasła w określonym czasie.

    W razie pytań ja jak i support służy pomocą.

     

     

     

     

     


  2. Masz trochę racji, jednak patrząc z pktu widzenia PRu - odsyłąnie klienta do innej firmy, nie informując go w momencie rejestracji domen, ze tak wyglada procedura przeniesienia, jest troche nie fair. Gdybym wiedział że tak to wygląda, odrazu rejestrowałbym np. w OVH

     

    Wiele firm hostingowych jest pośrednikiem w rejestracji domen, a dodatkowo w ten sposób mamy możliwość wynegocjowania niższych cen,

    pozdrawiam

×