Skocz do zawartości

Rz3zNiK

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Rz3zNiK


  1. No dobrze Panie Marku, twierdzi Pan że czas odpowiedzi na zgłoszenia to maksymalnie kilka godzin. W takim bądź razie dlaczego ja nie dostałem odpowiedzi na swoje zgłoszenie do tej pory ? Dziś mija 3 dzień. Trochę śmieszne. Jeśli ma Pan zamiar dalej prowadzić firmę w której administrator pracuje u Pana dorywczo to nie wróżę dalekiej przyszłości. W biznesie liczy się skuteczność, szybkość działania i niezawodność. Nie mam zamiaru dalej prowadzić polemiki, zakończe ją na tym etapie, a ostatnio słowo niech należy do Pana.


  2. Witam,

    Dzisiaj do wieczora na pewno wszystkie połączenia były odbierane.

     

    Wszystko u nas dzieje się prawidłowo. Panie Rz3zNiK, czy ma Pan u nas konto managed że wymaga Pan obsługi technicznej w określonym czasie? Sam napisał Pan, że musiał Pan wynająć administratora. Zatem problem był wewnątrz VPSa, mógł zostać naprawiony przez Pana i nie wymagał ingerencji naszego administratora, zgadza się ?

     

    Panie Marku, oferta hitme.net.pl miała być ofertą z podstawowym supportem. Z tym określonym czasem odpowiedzi to faktycznie - nie było ustalone. Ale są chyba jakieś granice rozsądku ? Człowiek nie będzie czekał w nieskończoność by ktoś się zajął jego sprawą. Jeśli uważacie że dany problem nie leży w waszych kompetencjach i użytkownik powinien sobie poradzić z nim sam to może odpiszcie, a nie omijacie problem szerokim łukiem i milczycie.

     

    Swoją drogą bardzo łatwo obsmarowywać firmę na forum, nie próbując skutecznie w normalnych godzinach się skontaktować. Jeśli nawet nie telefonicznie to chociaż tutaj na forum, ale po co :) Najlepiej wylać wiadro pomyj na dostawcę i zwalić na niego całą winę za swoje problemy. Trochę to chyba nie w porządku prawda?

     

    Telefonów nie odbiera nikt, drogą e-mailowa czasami ktoś odpisze ale też nie zawsze. Forum? Przecież zaczął Pan ostatnio bardzo konsekwentnie wprowadzać zasade "forum to nie BOK", i tego się trzymajmy. A pozatym, nikt Pana firmy nie chce obsmarować. Tutaj poprostu są stwierdzone fakty.


  3. Witam,

     

    niestety moja opinia na temat firmy Hitme.net.pl ostatnio bardzo się zmieniła. O ile nie mam żadnych zastrzeżeń co do działania usług, to czas reakcji na zgłoszenia firmy Hitme.net.pl jest na zaskakująco niskim poziomie. Wysłałem wczoraj e-maila o problemie i do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi oprócz wiadomości z systemu która została wysłana bodaj automatycznie. To juz druga taka sytuacja, i po raz drugi byłem zmuszony wynająć administratora w własnym zakresie, ponieważ sprawa nie cierpiała zwłoki. Mam nadzieję że osoba odpowiedzialna w firmie za support weźmie się wkońcu do roboty i przynajmniej w przyszłości ktoś odpisze na zgłoszenie w przeciągu 24 H.


  4. 3S.pl (Śląskie Sieci Światłowodowe)

     

    [root@exp ~]# ping 91.205.74.23
     PING 91.205.74.23 (91.205.74.23) 56(84) bytes of data.
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=1 ttl=60 time=9.46 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=2 ttl=60 time=10.4 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=3 ttl=60 time=10.7 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=4 ttl=60 time=9.35 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=5 ttl=60 time=9.96 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=6 ttl=60 time=9.63 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=7 ttl=60 time=10.8 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=8 ttl=60 time=9.90 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=9 ttl=60 time=9.55 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=10 ttl=60 time=9.53 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=11 ttl=60 time=10.1 ms
     64 bytes from 91.205.74.23: icmp_seq=12 ttl=60 time=10.2 ms
     ^C
     --- 91.205.74.23 ping statistics ---
     12 packets transmitted, 12 received, 0% packet loss, time 11426ms
     rtt min/avg/max/mdev = 9.355/9.992/10.851/0.482 ms


  5. Badanie webh.pl [193.227.116.157] z użyciem 32 bajtów danych:

     

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=17ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=21ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=19ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=18ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=16ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=15ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=82ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=17ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=16ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=24ms TTL=58

    Odpowiedź z 193.227.116.157: bajtów=32 czas=19ms TTL=58

     

    Statystyka badania ping dla 193.227.116.157:

    Pakiety: Wysłane = 11, Odebrane = 11, Utracone = 0 (0% straty),

    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

    Minimum = 15 ms, Maksimum = 82 ms, Czas średni = 24 ms

     

    z śląskich sieci światłowodowych.

×