Skocz do zawartości

Maks Baum

Użytkownicy
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Maks Baum

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  1. NCGroup, Livenet.

    Ja do końca tygodnia planuję przenosiny Od 2 tygodni się zbieram ale widzę że nie ma co się trzymać tej padaki :/
  2. Czy istnieje możliwość dostania się do danych maszyny wirtualnej (jej dysków, baz danych) z poziomu roota systemu głównego?
  3. NCGroup, Livenet.

    Jeżeli jest to 8,76h to ciekawe czy zmienią na stronie, bo dzisiaj to już ze 4 godziny i ostatnio (30 sierpnia? to tak chyba z 10... ) No i ogólnie to co mi np. z tego ze uptime serwera jest ok skoro nie mogę się do niego dostac - no i najważniejsze uzytkownicy / klienci?
  4. Zmiana hostname w DA

    Dzięki za odpowiedź, jutro po logach będę wiedział czy pomogło - tym razem przynajmniej adres jest routowalny patrząc w nagłowki wysyłanych przez serwer emaili
  5. Prawdopodobnie jest to głupie pytanie, ale co się stanie jeżeli zmienie hostname w DA? mam teraz srv1615-1.ncgroup.pl i prawdopodobnie przez to dostaję zwrotkę niektórych maili: host obcadomena.pl [78.24.163.199]: 550 5.7.1 <srv1615-1.ncgroup.pl>: Helo command rejected: Host not found Czy powinienem tam wpisać jakąś subdomenę z domen które są na tym serwerze? Najważniejsze pytanie - czy po tych zmianach nie stracę jakiś danych / będę się mógł dalej zalogować na konto na tym serwerze?
  6. exim + greylisting z tutoriala

    Wstyd - touch w innym katalogu niż w tutorialu.... nie wiem jak mogłem to przeoczyć skoro na początku każą mi sprawdzić ścieżkę :/
  7. Witam, Chciałem podpiąć greylisting zgodnie z tym ale problem jest taki że w katalogu spool/greylist nic nie ma pomimo logów exima w stylu: 2012-04-13 02:02:34 H=225.59.14.37.dynamic.jazztel.es [37.14.59.225] F=<vitolyi@bernina.co.il> temporarily rejected RCPT <lw@mojadomena.pl>: greylisted 2012-04-13 02:02:34 H=225.59.14.37.dynamic.jazztel.es [37.14.59.225] F=<vitolyi@bernina.co.il> temporarily rejected RCPT <deejay@mojadomena.pl>: greylisted ls -all : drwxr-xr-x 6 mail mail 4096 Apr 12 18:38 . drwxr-xr-x 9 root root 4096 Nov 25 2009 .. drwxr-x--- 2 mail mail 4096 Nov 25 2009 db drwxr-x--- 2 mail mail 4096 Apr 12 17:19 greylist drwxr-x--- 2 mail mail 20480 Apr 13 01:58 input drwxr-x--- 2 mail mail 4096 Apr 13 01:43 msglog a rozumiem że powinny tam być pliki z danymi odrzuconych czasowo emaili?
  8. payu.pl

    Mam jeszcze pytanie - przekierowujecie klientów automatycznie - tj przez przesłanie formularza z wykorzystaniem javascript czy klienci ręcznie muszą zatwierdzić formularz z danymi przesyłanymi do payu.pl
  9. payu.pl

    Witam, Mam pytanie odnośnie systemu płatności payu.pl (choć myślę że problem może dotyczyć także innych dostarczycieli tego typu rozwiązania.) Pytanie jest - ile (procentowo, nie chodzi mi o zdradzanie ile macie przelewów robionych od klientów) macie anulowanych przelewów - tj ile macie sytuacji że klient zrobił u was zamówienie w sklepie a następnie przeszedł na stronę płatności i tam zaginął Pytam bo nie wiem czy "ludzie tacy już są" czy po prostu coś jest nie tak (może powinienem bardziej dobitnie tłumaczyć co to jest payu klientom?) Przy okazji - macie ustawione automatyczne przekierowanie poprzez javascript na ich stronę czy dopiero po kliknięciu jakiegoś przycisku (no i pozwalacie na wybór typu płatności u siebie czy na ich stronie)?
  10. Proszę o sprawdzenie czy poprawnie ustawiłem rekord txt dla filtrowania spf dla domeny satkurier.pl - poczta może być wysyłana tylko przez ten jeden serwer.
  11. Mam problem z poczta przekierowywaną z serwera dedykowanego z eximem na zewnętrzną domenę. domena a.pl - własny serwer dedykowany domena b.pl - konto hostingowe w dhosting.pl ustawione przekierowanie z a@a.pl -> a@b.pl problem występuje w momencie próby wysłania poczty z konta x@b.pl na a@a.pl Dostaję zwrotkę od maile daemona z serwera dedykowanego: A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: a@b.pl (ultimately generated from a@a.pl) SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<a@b.pl>: host mx.dpoczta.pl [195.88.50.50]: 553 5.7.1 <x@b.pl>: Sender address rejected: not logged in ------ This is a copy of the message, including all the he(...) Problem nie występuje w przypadku wysyłania wiadomości z konta o2 gmail itd Gdzie szukać rozwiązania? exim.conf? Jakaś regułka?
  12. Odzyskanie hasła do vps

    Jeżeli to cokolwiek zmienia - mam dostęp do proxmoxa ponieważ jest to serwer dedykowany. Ehhh sorry za zawracanie głowy Okazuje się że wystarczyło odpalić vnc console i poleceniem passwd root zmienić hasło i od teraz na vpsa można już wejść na roota z tym hasłem. W sumie dla mnie jest to nieco dziwne zachowanie, ale może dlatego że nie jestem administratorem :]
  13. Jakie zapytanie do wujka googla aby... Odzyskać hasło do konta root na vpsie (mam dostęp poprzez vnc console z poziomu proxmoxa, oraz ew drugiego konta już po ssh ale nie na uprawnieniach roota), vps jest postawiony na centosie 5 64bit No chyba że ktoś podrzuci gotowe rozwiązanie
  14. [proxmox]

    Dzięki - mam jeszcze pytanie - czy taka zmiana - jak widać teraz połowa z fizycznych 4 GB idzie dla maszyny wirtualnej nie wpłynie ujemnie na działanie całego "zestawu"? Jest jakaś reguła przy wybieraniu konfiguracji serwera tj ile ma być przydzielone z całości dla kontenera? W ogóle to pytam o tą konfigurację tak bojaźliwie ponieważ serwer jest online i działa tam kilka serwisów :]
  15. [proxmox]

    Mam pytanie odnośnie konfiguracji serwera poprzez proxmox ekran główny Czy mogę na tym panelu w polu memory wpisać np 3000, save i zrestartować maszynę wirtualną bez problemów? Czy działa to tylko dla nowo tworzonych maszyn, ewentualnie wymaga jakiś zmian w samym systemie wirtialnym czy po prostu wykryje "więcej" pamięci i będzie na niej normalnie działał?
×