Skocz do zawartości

bivv85

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez bivv85


  1. Korzystam z ich usług ponad pół roku. Wcześniej hosting, teraz VPS, a w przyszłości z pewnością Dedyk.

     

    Poziom obsługi klienta niespotykany, a mam lub miałem konta w ponad 20 firmach polskich i kilku zagranicznych.

    Admin odpisuje bardzo rzeczowo nawet na pytania, w których zdaję sobie sprawę, powinienem znać odpowiedź.

     

     

    Nigdzie w ofercie nie było większości dodatkowych usług jakie dla nas nieodpłatnie wykonano,

    tj. pomoc w znalezieniu problemu w konfiguracji suhoshin, potem coś o htaccess

    i po drodze jeszcze kilka innych zapytań.

     

     

    Usługi Kylosa oceniam rewelacyjnie od strony obsługi klienta, elastyczności, odpowiedzialności pracowników i jakości zarazem.

     

    Dostrzegam pewne różnice cenowe zwłaszcza ostatnio na korzyść innych firm,

    ale w sumie nie wiem czy mam ochotę ryzykować.

     

     

     


  2. ło jezu ale bullshit.

    może nie bierz się za robienie softu jak w SaaSie robisz każdemu bazy z osobna...

     

    Kwestia rodzaju systemu i moich przyzwyczajeń.

     

    Jeśli jednemu klientowi trzeba zastosować inne rozwiązanie niż pozostałym, które zmieni strukturę bazy, to według mnie osobne bazy najlepiej się do tego nadają. Masz lepsze rozwiązanie, które nie generuje więcej pracy i kombinacji?

     

    Z czego wynika to uparte dążenie do trzymania wszystkiego w jednej bazie?


  3. Automatycznie zakłada się tabele, nie bazy. MySQL od wersji 4.0 obsługuje nadawanie uprawnień na poziomie tabel więc od tego czasu zakładanie wielu baz nie ma żadnych zalet.

     

    Na przykład kiedy masz SAAS i chcesz każdemu klientowi dać osobną bazę na jego kopię systemu. Bazy z reguły niewielkie, ale dla celów łatwiejszego debugowania i kontroli lepiej je oddzielać :)


  4. Witam,

     

    chciałbym zakupić dedyka pod system SaaS, gdzie każdy klient zakładający konto dostaje automatycznie własną bazę danych i subdomenę, w ramach której może zarządzać swoim systemem.

     

    Właściwie wielkość dysku nie jest kluczowa (plików będzie niewiele), najważniejsza jest wielkość bazy i fakt, że subdomen różnych klientów może generować zapytania do bazy.

     

    Typ bazy: mysql

     

     

     

     

    PS. Co sądzicie o tym aby wielu klientów/subdomen działało na tych samych plikach skryptu? Skrypt sprawdza z jakiej subdomeny pochodzi internauta i podmienia jedynie plik konfiguracyjny do bazy, reszta plików działa dla wszystkich subdomen w całym systemie.

     

     

     

     

    Z góry wielkie dzięki za pomoc,

     

    Kamil


  5. Ja osobiście w maju 2010 zrezygnowałem z Progreso z powodów zdarzających się padów serwera. Na serwerze znajdowała się baza sklepu internetowego, której zapomniałem przenieść (klient sam nie wiedział czy chce go dalej prowadzić). Pojechałem na wakacje i dziś ( po niespełna 3 miesiącach ) poprosiłem o kopię bazy mimo iż regulamin mówi o kopii z jednego miesiąca.

     

    Kopię otrzymałem w ciągu 2 godzin. Być może zdarzają się na progreso usterki techniczne, ale jeśli chodzi o pomoc działu technicznego w takich sytuacjach jak moja, stawiam firmie Progreso dużego plusa.

×