Skocz do zawartości

talars

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O talars

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Mam kilka serwisów, gdzie ludzie "naturalnie" zapisują się na newslettera. Ale pytanie jest też szersze, np w przypadku klientów, którzy prowadzą sklepy internetowe i siłą rzeczy zbierają adresy e-mail, wraz ze zgodami marketingowymi na dostarczanie wiadomości e-mail o charakterze reklamowym. Pytanie, jak mierzyć ich skuteczność? Mam tutaj na myśli zarówno fakt odczytania (i czy czytają wszystko) oraz wejście z linka umieszczonego na stronę. Tylko przy pomocy CTR?
  2. No właśnie przejrzałem jeszcze raz skrypt, przeanalizowałem moduł odpowiadający za wysyłkę i raczej nie stwierdziłem tam jakiś problemów natury konfiguracyjnej. Mam rozumieć, że zamiast tych SMTP, których obecnie używam, powinienem wprowadzić jakieś inne? A są opcjonalnie jakieś dobre za free?
  3. A chodzi o skrypt woocommerce służący do sprzedaży internetowej. Problem jest taki, że część maili transakcyjnych, po prostu nie dochodzi do klienta lub trafiają do spamu. Podsumowując - czasami wpadają do spamu a czasami w ogóle nie dochodzą do klienta. Co może stanowić problem? Może ktoś już przez to przechodził?
×