Skocz do zawartości

enter

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O enter

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Remigiusz
  • Nazwisko
    Romaniuk
  1. Livenet

    odświeżę trochę temat braku dostarczania poczty przez Livenet tak jak pisałem w poście 54 tego wątku nie tylko ja miałem problemy z pocztą które widzę wracają zamieszczam tą informację ku przestrodze kolejnym klientom zaznaczę również ponownie iż nie była to wina ustawień programu czy konta tylko administratora serwisów u mnie działało wszystko poprawnie i działa nadal u innego usługodawcy, jak widzę problemu firma Livenet nadal nie rozwiązała a kasowanie nieprzychylnych postów na forum nic nie dało bo problem występuje nadal. wątek na Forum Livenet: http://forum.livenet.pl/viewtopic.php?t=21853 poniewaz jest dostępny bez rejestracji pozwoję sobie zacytować pozdrawiam były klient livenet
  2. Livenet

    Witam od jakiegoś czasu czytam to forum dzieki któremu wybrałem aktualnie mojego dostawcę hostingu, dzis zdecydowałem się podzielić ze swoją negatywną opinią o firmie livenet posiadałem konta na serw.3 na szczęscie płatne miesięcznie jedno zlikwidowałem wcześniej z powodu rozwoju serwisu do innego operatora drugie pozostało zaczęło się kilka miesięcy temu od błahostek jakim było brak odpowiedzi na zapytania wysyłane mailem do BOK oraz ADM, oraz odpowiedzi telefoniczne - sprawa w trakcie wyjaśniania. Głównie chodziło o dostarczanie poczty do innych usługodawców onet , wp , niektóre prywatne domeny nie mogłem wysłac wiadomości do tych usługodawców [początkowo przychodziły informacje zwrotne potem żadnych zwrotów] po informacjach umieszczonych na www.forum.livenet.pl słyszelismy [nie tylko u mnie ten problem występował] od administratora SOA#1 "u mnie działa" oczywiśnie nie był to sugerowany bład programu pocztowego przez administratora bdyż przes WWw równiez wielokrotnie wiadomości nie docierały mimo wielu testów na kilka @ u różnych dostawców po kilku miesięcznej walce odpuściłem. [konto opłacane regularnie] Dziś spróbowałem zalogować sie na forum gdzie posiadałem nick pod którym pisałem, a tu czeka na mnie niespodzianka brak tematów [bo było ich conajmniej 2 ] związanych z dostarczaniem poczty brak mojego nicka w liście użytkowników brak możliwości ponownego zarejestrowania pod innymi danymi z tego samego IP czyli BAN na IP mimo braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony administratora o złamaniu któregokolwiek pinkutu regulaminu forum [oczywiście wszystkie posty były pisane zgodnie z prawdą bez szkalowania kogokolwiek inie łamały reg.] dziś pisząc na GG [dostepny] przeczytałem o 17.55 tylko "słucham" i po opisaniu problemu brak odpowiedzi - którego oczywiście się spodziewałem - tak wiem stan "dostępny" na gg nie oznacza siedzienia przy konsoli i odpowiadania na kolejne bzdetne pytania sfrustrowanego użytkownika. szkoda że po raz kolejny "Polska firma" potwierdza regółę że lepiej liczyć na firmy zagraniaczne bo kontakt z bok jest natychmiastowy i rzeczowy. oczywiście konto nadal jest opłacone ale po dzisiejszej stuacji na pewno nie przedłużę obecności w firmi która mnie nie szanuje i nie realuzuje opłacanych przeze mnie usług. remigiusz romaniuk - były klient rzeczonej "firemki" kontakt do mnie remigiuszromaniuk@op.pl zapraszam celem potwierdzenia informacji
×