Skocz do zawartości

draco9

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez draco9


  1. Tak, tak... pracując w kilku firmach przeczytałem już takich postów kilkadziesiąt.

    Wpierw pada pytanie dt. limitu, a po udzieleniu stosownej odpowiedzi następne 10:

    czy już obciążenie spadło? czy już? a który to plik tak obciąża?

    może Pan zerknąć czy moja baza danych już jest optymalna?

    ale ja proszę! płacę, więc wymagam! obsmaruję was na forach!

    żal...

    Hehe :P prosze przeczytaj dokladnie czego sie czepiam :) moje obsmarowanie dotyczy przedewszystkim traktowania klienta.

     

    Zdrowy rozsądek nakazuje liczyć się z jakimś limitem w przypadku tego typu usług,

    sama nazwa na to wskazuje.

     

    Zdrowy rozsadek powinien nakazac obsludze progreso aby poinformowala nas, ze taka sytuacja zaszla i, ze powinnismy zmniejszyc obciazenie. I odrazu mowie... nie mam zamiaru obsmarowywac progreso od strony technicznej.

     

    Napisałeś wyżej, że już kilka razy się prznosiłeś z różnych hostingów - powiesz,

    że z powodu tzw. widzi mi sie ?

    a znasz pojecie rachunek ekonomiczny, albo stosunek ceny do jakosci ?

     

    Przestań się proszę zasłaniać umownym określeniem limitu, bo nie miałbyś

    zielonego pojęcia co z tą wartością zrobić tak samo jak reszta osób

    instalujących przemo w wersji full wypasik ananasik rożalonych

    że ich dostawca nie ma ochoty ich dłużej hostować.

    Widze, ze masz ciezkie przejscia z takimi jak ja ;) Moze jak bedzie mnie stac to zakupie invasiona albo vbulletina. :)


  2. Nie obchodzi mnie to jak Adam i Wojtek z Progreso traktują swoich klientów, to ich i wasza sprawa.

    Odniosłem się tylko do tego, że ew. nie masz pojęcia o tym co robisz i ile zasobów to zużywa.

     

    Wybacz panie wszystkowiedzacy. Dlamnie (prawdopodobnie i dla 90% ludzi) cos nie zapisanego i nie obietego w umowie poprostu nie istnieje. Gdyby w warunkach zawarcia umowy bylo napisane, ze nie moge przekroczyc 5%, nie przekroczylbym ich. Uzywanie slow "..nie masz pojecia o tym co robisz.." pokazuje tylko Twoja ignorancje bo przeciez, nie masz zielonego pojecia co robie i jak robie, zgadza sie ?

     

    Po drugie: moze Ciebie nie interesuje jak progreso traktuje klientow, ale innych moze to interesowac, a nawet zniechecic do zakupu i mam calkowite prawo sie wypowiedziec na ten temat ;)


  3. Za to wyświetlanie: urodzin, imienin, innych pierdółek przy każdym request'ie

    winieś był zostać wyrzucony po tygodniu...

    kiedy wy ludzie zrozumiecie kwintesencję pojęcia "hosting współdzielony"... heh...

    na dodatek obwiniasz Progreso(nie żebym ich bronił ;) ), twierdzisz

    iż forum generuje nikłe obciążenie - to dlaczego jest ono

    teraz na serwerze OVH a nie na innym hostingu?

     

    moze odrazu zlikwidujmy 50% stron internetowych... a czemu jest na ovh ?? bo przenosilismy sie juz tyle razy, ze postanowilismy wykupic dedyka.

    Wszystkie te zarzuty mialby sens gdyby poinofrmowano nas o takich wymogach. Jesli dobrze pamietam np. kei czy insanen podaja w specyfikacji konta % uzycia procka, ale juz nawet nie chodzi nam o te parametry. Progreso poprostu zachowala sie "chamsko". W umowie napisane jest czarno na bialym, ze po wypowiedzeniu umowy przysluguje 30 dniowy czas opuszczenia servera. Musielismy sie prosic, zeby chociaz tydzien dostac na zgranie plikow.

×