Skocz do zawartości

DamYan

Użytkownicy
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez DamYan


  1. Podobało mi się ten przykład Irka. Pociąg.

    Bez względu na politykę firmy, powinna zawsze szukać klientów i sprawiać, aby chcieli tam zostać.

    Dlatego obsługa zawsze powinna być TAKA SAMA, bo to jest cenne w firmach - zasoby ludzkie. A cena powinna wynikać tylko z narzędzie, podzespołów, na jakich będzie pracował dany klient.

     

    Czyli można jechać w pierwszej klasie pociągu, można jechać w drugiej, a nawet na dachu ;), ale bez względu na miejsce, zawsze chcielibyśmy mieć miłego konduktora i ewentualną obsługę.


  2. Mam VPS w tej firmie od czerwca 2011 i jestem bardzo zadowolony. Przez te ponad pół roku nie było większych problemów z konfiguracją, pomocni admini, czas reakcji OK. Bardziej zawala czasem Hertzner (raz był większy pad, bo sobie... poprzecinali światłowody :D), ale od ViHostu to nie zależało.

    Firma ma kilka marek, dlatego każdy powinien znaleźć coś dla siebie, a przy takim stosunku jakości do ceny - to jedna z najlepszych ofert na polskim rynku.


  3. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: co w przypadku gdy postanowie zmienić skrypt?? Promocja już mnie nie obowiązuje ??

     

    Nie - przecież będziesz miał już wykupiony hosting, a jak go zagospodarujesz - to już zależy od Ciebie.

    Ideą pomysłu jest możliwość utrzymania swojej strony/serwisu za osiągalne dla przeciętnego administratora pieniądze, by nie musiał się męczyć na amatorskich darmowych hostingach, które niczego dobrego nie wnoszą.


  4. Ponawiam propozycję współpracy dla firm, które mogą być zainteresowane. Do tej pory naszymi partnerami zostały:

    - www.neteasy.pl

    - www.linuxpl.com

    - www.boost.pl

    - www.ovhost.pl

    - www.proste.pl

    - www.laohost.pl

    - www.glowanet.pl

     

    Oczywiście chętnie poznam Wasze zdanie na temat tego rodzaju promocji na użytkowników skryptów forów, w jaki sposób je uatrakcyjnić, czego oczekujecie itp.

     

    Zapraszam do dyskusji.


  5. Ja też nie mam z nimi dobrych doświadczeń. Hostuję u nich dosyć duży serwis i jak nie jakieś problemy z bazą (bo sobie akurat modernizację wymyślili... w środku dnia, o braku powiadomienia nic nie mówiąc), to problemy z pocztą.

    Support jest "śmieszny", bo od Annasza do Kajfasza odsyłają. Jedyna rzecz, która jest u nich elastyczna to ceny. Można się umówić na naprawdę dobre warunki, ale nie polecam za cenę padów i braku poszanowania dla interesów klienta.


  6. Witajcie

     

    Jestem administratorem MyBBoard.pl - oficjalnego polskiego supportu skryptu MyBB, który zdobywa coraz większą popularność. Jakiś czas temu zauważyłem, że wielu użytkownikom skryptu przestaje odpowiadać używanie darmowych hostignów, ponieważ nie zapewniają one stabilnego działania, nie mówiąc już o kiepskim supporcie. Niestety większość użytkowników MyBB w Polsce to osoby niepełnoletnie, które jeszcze nie zarabiają i dlatego ich możliwości wykupu komercynego konta są mocno ograniczone.

     

    Co proponuję?

     

    Proponuję współpracę, czyli utworzenie w Waszych programach hostingowych tzw. pakietu usług ze znacznikiem forum. W serwisie MyBBoard.pl podawalibyśmy link ref przygotowany przez Was, prowadzący do wykupu konta i zadbalibyśmy o reklamę wśród użytkowników, którzy takiego konta poszukują.

     

    Jakie są warunki?

     

    Pakiet usług i parametry serwera ustalilibyśmy razem, grunt, aby te ceny były konkurencyjne wobec najtańszych pakietów.

     

    Jeśli jesteście zainteresowani - proszę o kontakt: Damian Moskalski damian.moskalski@mybboard.pl

     

    Mam nadzieję, że moja propozycja spotka się z Waszym zainteresowaniem, ponieważ w rezultacie zyskacie nowych klientów i przygotujecie pakiet, który zapełni lukę na rynku usług.


  7. Mam u nich konto, które kupiłem jeszcze przed promocjami i zmianą designu. Na początku czasem ciężko było się skontaktować, na maile nie miałem od razu odpowiedzi, jednakże support poprawił się ostatnimi czasy. Być może dlatego, że chcą odzyskać dobre imię i klientelę.

    To mój pierwszy serwer, więc ciężko mi porównywać, bo nie mam do czego, ale jeśli chodzi o prędkość działania, jestem bardzo zadowolony. Baza również śmiga jak szalona (mam postawione forum na MySQLu).

    Czasami zdażały się chwilowe pady, ale nic groźnego, nieczęsta sprawa.

    Ogólnie rzecz biorąc mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o jakość usług - jest OK, choć jak wiadomo, mogłoby być lepiej, jednakże jak za tą cenę - to naprawdę dobry wybór.

     

    --- edit ---

     

    Jednym z w miarę nieszkodliwych "bóli" jest brak dostępu do shella...


  8. Sprawa dla mnie rzeczywiście i śmierdząca, i śmieszna jednocześnie. Naiwność, naiwnością, ale takie "dzikie umowy na gębę" to też lekka przesada. Więc... chciałeś, to masz. Po prostu w życiu trzeba być odpowiedzialnym za decyzje i... racjonalnie oceniać sytuację.

    A co do czarnej listy?! Pomysł jak dla mnie dobry, ale bez tyych dodatków w stylu rozmów ze smekiem :D


  9. Wysłałem do nich już 3 czy 4 maile w ciągu 2 dni i na razie brak odzewu prócz... automatu informującego o zgłoszeniu. Na hosting nie narzekam, ale chciałbym być pewny, że będe obsługiwany z szacunkiem, a na razie... to jest średnio.

     

    --- edit ---

     

    Zrehabilitowali się w moich oczach ;)

     

    Nie otrzymał Pan do tej pory informacji, ponieważ skrypt który będzie je wysyłał jest

    obecnie w trakcie końcowych poprawek.

     

    Wyjaśniło się - w każdym razie - mam nadzieję, że już nie będzie większych problemów.

×