Skocz do zawartości

muran

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O muran

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Są teraz różne rozwiązania.
  2. Nierzetelny klient to faktycznie problem. Tak samo jak ci, którzy nie płacą w terminie. Sam wiem ile też czasu zajmuje kontrola faktur. Jak tylko dowiedziałem się, że jest system MonPay, to od razu pomyślałem, że to coś dla mnie. Korzyści jest kilka. Automatyczny monitoring płatności, również swoich zobowiązań. Możliwość powiadamiania każdego klienta o płatności, na przykład przez sms lub e-mail. Wpływa to na poprawę płynności finansowej. A przez połączenie MonPay z Biurem Informacji Gospodarczej KIDT możliwa jest wymiana danych o nierzetelnych kontrahentach. Dla firmy to nie tylko duża oszczędność, ale też poprawa płynności finansowej.
  3. szkło hartowane

    to co warto to szkło hartowane kupować czy nie? kupiłem nowy telefon właśnie;
  4. Wiosna - czas grillowania

    niedługo majówka
  5. Czy z tego da się wyżyć?

    Głównie to ważne żebyś był zadowolony z tego co robisz i nie tylko o kasę chodzi, ale też satysfakcję.
×