INWESTNET.COM
-
Zawartość
2 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez INWESTNET.COM
-
-
Jak ja pisałem to wskazywało na usaW tej chwili nie mamy już serwerów w USA.
Ten serwer został zamkniety już nie posiadamy serwerów w USA teraz tylko we Francji dokładnie OVH.
U mnie Francja i paryskie OVH.http://www.db.ripe.net/whois?form_type=sim...p;submit=Search
Serwer znajduje się we Francji w OVH.
-
Nie rób z forum swojego BOKNie robie ale w/w informacje przeczytałem na tym forum a nie w e-mailu lub w helpdesku jesli klient pisze tu o sprawach jak wyżej to chciałem mu odpowiedzieć lecz standardowo takie informacje klient powinnien wysłć na helpdeska.
Jak serwer jest w usa to normalne, że cpanel nie będzie szybko się wczytywał (jeszcze przy ssl).Serwer jest we Francji.
Szukałem na stronce, ale nigdzie nie znalazłem. Ani przy shared kontach ani przy resellerach. Czy jakiś backup danych jest robiony?W tej chwili backup jest robiony co 48h i co 48h dodatkowo pliki backup są umieszczane na dodatkowymy serwerze FTP w ramach serwerowni.
Co do informacji to zgadza się że jej nie ma i w/w informacje umieszcze na w/w podstronch.
-
Ja mam testowe. Bez klientów.Jedyne co spostrzegłem póki co, to to, że CPanel dość wolno działa.
Proszę o szczegóły wolno działającego cPanela:
długie logowanie, długi czas reacji na funkcje czy inne problemy.
-
Witam,jaki hosting wybrac do 100zł, w tej chwili jestem tak zly na firme inwestnet.com ( nie ma kontaktu z ta firma, telefonu nie podaja na stronie na telefon podany na who is nie odpowiadaja) ze szukam pilnie firmy hostingowej
ktora polecacie?
na forum nie znalazlem zadngo zestawienia takich firm, przydalo by sie jakies glosowanie zeby te niepowazne firmy wyeliminowac, a profesjonalistow wypromowac!!
co z tego ze place za hosting 30zl jak w wyniku niedzialania serwera ma straty kilkuset zlotych
przymierzalem sie do netlook ale tam jest obsluga tylko 2 domen
ZALEZY MI GLOWNIE NA NIEZAWODNOSCI , NA MIEJSCU MNIEJ, MOZE BYC TYLKO 500MB
dziekuje i pozdrawiam
irek
Na co jest Pan zły na nas ?
Proszę o podesłanie na PM numeru zgłoszenia na helpdesk, na które nie otrzymał Pan odpowiedzi i pomocy. Co do numeru telefonu w tej chwili jeszcze nie udzielamy supportu via telefon ale na wszystkie zgłoszenia przyjmowane na helpdesk odpowiadamy.
-
Więc czemu info o nich było na zakładce reseller? Ale potwierdzam - z resellerem nic wspólnego to nie miało.Była zmieniana oferta kont reseller i żeby nie było pustej podstrony było przekierowanie na konta hostingowe.
z tego co pamiętam to Smek ('właściciel' serverownia.pl/serf.pl) miał dane Inwestnet na stronie (zeby była firma) natomiast wpłaty przyjmował na konto prywatne - tak przynajmniej było w moim przypadkuTak jak pisałem współpracowałem z w/w osobą czyli np. wystawiałem jej faktury przez co dane firmy były na stronie ale współprace dawno już zakończyłem.
-
Pozwolę sobie na odkop.Byłem (wciąż jestem ) zainteresowany ich ofertą, bo nigdzie indziej nie znalazłem tak taniego resellera, a potrzebuję go do testów. Z ciekawości zapytałem się o overselling (cóż za nikczemna praktyka ) - oczywiście pakiety resellera działają w trybie OS, ale co najciekawsze ich sprzedaż jest aktualnie wstrzymana. Inwestnet szykuje nową ofertę! Dostępna ma być ona we wrześniu i ciekaw jestem jak będzie wyglądać - może jeszcze spuszczą z ceny (w końcu teraz mają resellera 10/100 GB za 110 zł rocznie@!).
BTW Wcześniej ktoś wspominał o uptime'ie Inwestnetu. Nie wiem jak prezentował się wówczas, ale dziś mają ładny wynik - 99.89%
Oferta 10/100 GB to pakiet hostingowy nie konta reseller, pakiety reseller uruchomiliśmy w poniedziałek 04.08.2008r.
a ja mam pytanie, czy to tylko przypadkowa zbieznosc nazwy firmy ze slynna serverownia.pl ?http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...stnet&st=40
niezbyt dobra reklama;)
Tak jak już kiedyś pisałem współpracowałem z serverownia.pl ale już dawno zakończylismy współprace i ten temat jest zamknięty.
-
A czy ja się czepiam ? Zaciekawiła mnie ta kwestia inkubatora bo idea ciekawa jak na polskie realia. Zastanawiam się tylko, więc pytam, jak to jest od strony formalnej, czy to już "firma" czy końcowo to inkubator widnieje na dokumentach itd.Czy wszystkie dochody wędrują dla pomysłodawcy? Czy mając dajmy na to obrót miesięczny 3k można swobodnie odejść i założyć normalną działalność gospodarczą na własną rękę (i przejąć dotychczasowych zleceniodawców)?
Na fakturze dane są inkubatora, co do klientów to są oni pod kontrolą benificjenta.
Od dochodów płacimy podatki i VAT jak normalne firmy cześć kosztów moża wliczyć w koszty działalności ale nie wszystkie. Tak w każdej chwili można odejść i prowadzić normalną działalność. Co do dochodów to są one rozliczane jak w każdej innej firmie.
-
Działalność w inkubatorze różni się od normalej działalność ale podatki i VAT płacimy normalnie.
-
http://inkubatory.pl/index.php?option=com_...=view&id=12Ciekawe A co z rachunkami / fakturami w takim przypadku? Czy tylko umowy cywilno-prawne wchodzą wtedy w grę?
Faktury VAT na zakupione usługi są wystawiana.
-
<BR><BR>Klaster dla swoich członków świadczy takie usługi jak prowadzenie księgowości, obsługe prawną, rozliczanie podatków etc... członek klastra zajmusię się działalności własnego przedsięwzięcia w moim przypadku jest to hosting. Jest to tańsza forma niż prowadzenie normalnej działaności gospodarczej ma też swoje wady i zalety.<BR><BR><BR><BR>Proszę rozwinąć myśl z tym klastrem.<BR> -
Firma jest zarejestrowana w klastrze przedsiębiorczości więc nie jesteśmy krzakiem a dzięki rozdzieleniu prowadzenia firmy od hostingu możemy zająć się tylko hostingem, a prowadzeniem księgowości etc... zajmuje się klaster.
Co do oferty kont reseller była to oferta promocyjna, co do sprzetu to informacja jest na stronach jak oferta jakie parametry kont i sprzętu.
[opinia] Inwestnet.com Reseller ?
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
Na wszystkie zgłoszenia kierowane na helpdesk pytania są udzielane nie zawsze uda się nam zmieścić w 24h lecz potrzebny jest kompromis jeśli chce Pan mieć odpowiedz w szybszym tempie to też ceny muszą być wyższe za usługi. Naszym priorytetem jest stabilność usług co udaje się utrzymać na wysokim poziomie a także szybki support na problemy zgłaszane do nas.