Skocz do zawartości

MarekG

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O MarekG

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Moja opinia na temat "progreso.pl" Mam u nich konto "BIZNES" od Listopada 2006 i trochę mogę o nich powiedzieć. Na początek plusy: 1. Stabilność serwera bardzo dobra (obecnie up 157 days) nie zauważyłem większych problemów. 2. Łącze z GTS'u bez większych problemów udaje się uzyskać 2000kB/s. 3. Helpdesk przyzwoity. Szybka reakcja zawsze (z wyjątkiem) udzielają odpowiedzi w miarę szybko. 4. Administratorzy idący użytkownikowi do pewnego stopnia na rękę. Gdy potrzebowałem coś wykraczającego po za standard nie było specjalnych problemów, chociaż nie wszystko się dało załatwić. 5. Extranet przyzwoity panel spełnia swoje zadanie, ale ma tez parę minusów. 6. Dostęp do shella, co prawda o prawach root'a można zapomnieć, ale zawsze to coś. Teraz minusy: 1. Serwer w konfiguracji, 2xPIII 1Ghz i 2.2GB RAM niestety czasami potrafi się przyciąć. 2. Backup - nie regularne wykonywanie kopii. Pierwszy problem pojawił się jakiś czas temu na moje pytanie stwierdzili ze padł im jeden z dysków i za jakiś czas wszystko wróci do normy. Owszem wróciło, ale po dość długim czasie. Ostatnio znowu mają problemy z regularnym robieniem kopii, na co im zwróciłem uwagę bez rezultatu. 3. Problem z wolnym miejscem. Raz zdarzyła się sytuacja ze zabrakło miejsca na serwerze w efekcie, czego nie mogłem wykorzystać wolnej przestrzeni konta. Dość nie miła sytuacja. 4. Helpdesk - raz im się zdążyło odpowiedzieć po 22 dniach! Argumentowali taką zwłokę tym ze zgłoszenie zostało źle oznaczone jako "zalatwiony". 5. Bazy sql i extranet - brak możliwości ustawienia limitu wielkości bazy. 6. Extranet - niektóre opcje nie działają prawidłowo a niektóre pozycje są puste. 7. Ubijanie niektórych procesów systemowych uruchomionych przez użytkownika. 8. E-mail - brak rozdzielenia konta pocztowego względem domeny, np. ktos@cos.pl będzie tym samym kontem, co ktos@gdzies.pl 9. Logi serwera przechowywane tylko przez 24H. 10. Zbyt wolno aktualizowane statystki transferu/ruchu. 11. Brak SSL dla SMTP. 12. Troszeczkę za słaby antyspam. 13. Ubogi webmail. Podsumowując Konta "progreso.pl" są dość dobre jak za te pieniądze, ale do perfekcji jeszcze brakuje paru kroków. Duża stabilność i szybkie łącze dobrzy administratorzy no i dostęp do shella. Rzeczy które jakoś specjalnie nie wadzą ale koniecznie trzeba by poprawić to "extranet" oraz ewentualnie szybsze serwery. Oceniam ich w skali 0/10 na 8+ z nadzieją ze pójdą w dobrym kierunku. Czy bym ich komuś polecił... Tak, ale tylko, jeśli nie jesteś za bardzo wymagający i nie prowadzisz dużego serwisu www, dla którego mało wydajny serwer był by problemem.
×