Skocz do zawartości

korczykmarek

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O korczykmarek

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    https://bookingsolutions.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wielkopolska
  1. Reklama

    Moim zdaniem świetnym narzędziem jest wizytówka Google, do tego wbudowane statystyki, pokazują ile wejść z map ile z wyszukiwarki, ile osób dzwoniło i tak dalej, mega przejrzyste.
  2. kampania AdWords

    Cóż, doświadczenie uczy, że znaleźliby się i tacy, którzy ominęliby to tak, czy siak. Abstrahując już od tego, że wyklikiwanie reklam konkurencji brzmi po prostu.. żałośnie hahaha.
  3. kampania AdWords

    Zgadzam się z przedmówcami. Kampania AdWords to świetne rozwiązanie, pod warunkiem, że wie jak to robić. Akurat w tym przypadku metoda prób i błędów jest kiepskim rozwiązaniem, budżet ucieknie w sekundę. Zapraszam bookingsolutions ,tutaj co prawda na przykładzie biznesu hotelarskiego, ale jednak też przydatnie, bo specjalizacja i znajomość branży też jest istotna w tym przypadku. Agencja powinna znać profil i potrzeby swoich klientów, a nie montować kampanie dla wszystkich o wszystkim, przynajmniej ja tak uważam.
×