Skocz do zawartości

marszalekk

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez marszalekk


  1. Według mnie, oby dwie opcje są w porządku, tradycyjna wtedy, gdy firma już ma swój sklep stacjonarny, wtedy można umieścić adres WWW sklepu na wizytówce, plakacie lub ulotce.

     

    W zależności od branży, nie każdy sklep ma klientów młodych, doskonale poruszających się w sieci, są też osoby starsze które nie wiedzą jak korzystać z Google, ale gdy dostaną gotowy adres, wtedy też takim osobom łatwiej się poruszać, wpisuje adres w przeglądarkę i przechodzi na gotową stronę.

     

    Z jednej strony ludzie korzystają i szukają rzeczy w sieci, a z drugiej, gdy przechodzi ktoś obok tablicy, a na niej ulotka z adresem WWW, też pomaga.

     

    Chociaż istnieje różnica, długi adres i trudny do zapamiętania nieco pogorszy sprawę w realnej reklamie, krótki i łatwy adres zapadnie gdzieś tam w pamięć ;)

     

     

    Po swoim doświadczeniu marketing w skali lokalnej działa najlepiej - czyli np. google mapsy. Bardzo często pytam jak sklep został znaleziony - najczęściej słyszę, że w google maps. Warto zainwestować w seo lokalne w przypadku sklepu www.

×