Skocz do zawartości

ink

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez ink


  1. Przyłączę się do tej rozmowy gdyż otwieranie nowego Topica nie ma sensu ...

     

    Poszedłem z poradą saszy co do konfiguracji tych DNSów ale niestety to u mnie nadal nie działa. I możliwe jest to, że wina leży po stronie dostawcy domeny, dlatego pytanie jak mogę przekierować DNS na VPS w HostEurope kiedy dostawcą domeny jest AZ.pl ? Czy ktoś z was miał podobny problem ? jak to można rozwiązać ?

     

    Dzięki za każdą pomoc ...

     

    sam sobie odpiszę :)) udało się a dla nie wtajemniczonych to musicie dodać swojego hosta w opcjach panelu az, tylko co ważne musi być to host wraz z adresem IP. Po jakimś czasie odświeżą się hosty i można wpisac domenę w dnsy.

    Później to kwestia czasu i wszystko powinno ruszyć.

     

    pozdrowienia


  2. Przyłączę się do tej rozmowy gdyż otwieranie nowego Topica nie ma sensu ...

     

    Poszedłem z poradą saszy co do konfiguracji tych DNSów ale niestety to u mnie nadal nie działa. I możliwe jest to, że wina leży po stronie dostawcy domeny, dlatego pytanie jak mogę przekierować DNS na VPS w HostEurope kiedy dostawcą domeny jest AZ.pl ? Czy ktoś z was miał podobny problem ? jak to można rozwiązać ?

     

    Dzięki za każdą pomoc ...


  3. Dziękuje za odpowiedzi, i tak:

     

    24h w polsce to pracuje tylko obsługa home.pl i kei.pl, reszta śpi w niedziele :-) Dla mniejszych klientów wybrał bym blink.pl dla większych kei.pl.

     

    Może klienci nie zwrócą na to uwagi, bo to grupa podmiotów gospodarczych. Ale jak dla nas to jest problem, gdyż zdarzało się iż pracowaliśmy po godzinach a czasem w weekendy. No i w przypadku kiedy nagle "strzeli" załóżmy baza danych to mamy kłopot bez pomocy administratora.

     

    Polecam:

    http://www.kei.pl

    http://www.iq.pl

    A jeśli strony klientów to nie jakieś molochy generujące nadmierne obciążenie maszyn to:

    http://www.home.pl

    Dla klientów szukających łatwej obsługi i dobrego webmaila:

    http://www.nazwa.pl

     

    Moje osobiste zdanie:

    Kei = brak shell (chyba, że się mylę ale nie doczytałem się na stronie) oraz słaba elastyka na indywidualne potrzeby doinstalowania podstawowych narzędzi (np. HtmlDoc), w przypadku ładowania sporych baz to ciężko jest sobie bez tego poradzić... próbowałem kiedyś skontaktować się z kimś z szefostwa ale niestety nikt mi nie pomógł więc mam takie mieszane uczucia.

     

    IQ = współpracowaliśmy z tą firmą, dość fajny hosting, dobra obsługa itp. Ale nie znam ich od strony działania serwera. Z rozmów z ludzmi wiem, że raczej nie mieli wpadek pod tym względem. Gorzej u nich z elastyką instalowania dodatkowych narzędzi (podobnie jak KEI)

     

    HOME.pl = ceny, ceny i jeszcze raz ceny. Serwery fajne jeśli chodzi o prędkość działania, ale totalny brak elastyki i nastawienie na masówkę... słabo to widzę

     

    Nazwa = przestarzałe rozwiązania np. php4, brak elastyki i słabe opcje ... jakoś mnie nie przekonują.

     

    Witam, my jesteśmy jak najbardziej zainteresowani, proszę o szczegóły o klientach na maila: artur.pajkert@sisco.pl i nasz support nie śpi w niedzielę, ponieważ BOK pracuje też w niedziele do 17tej. Nie jest to jeszce 24/7, ale pokrywamy te najważniejsze godziny także w dni wolne. Akurat odpalamy nową plat...

     

    Macie Fajne pingi, i z doświadczenia wiem że otwieracie się na różne potrzeby. Nie wiem jakie są opinie ludzi użytkujących konta od dłuższego czasu, ale z tego co doczytałem się na forum mieliście jakieś wpadki w działaniu serwerów. Jak to teraz u was wygląda ? Jak aktualnie wygląda sytuacja z doinstalowywaniem np. HtmlDoc i innych tego typu ? No i czy po tej 17 można z kimś w ogóle skontaktować się w sprawie ewentualnej awarii serwera ?

     

    pozdrawiam

    i


  4. Witam serdeczne,

     

    Zaczynam tak z grubej rury gdyż sprawa z którą pisze zasadniczo jest dla mnie dość nagląca.

    Mianowicie, współpracuję z firmą która posiada kilku klientów ulokowanych na wydzierżawionym serwerku,

    do tego sam oraz firma będziemy jeszcze w przyszłości chcieli sprowadzać klientów na usługi hostingowe.

     

    Sęk, w tym iż w tejże firmie z którą współpracuje powoli zaczyna brakować czasu na obsługę hostingową

    i powstał plan przeniesienia klientów szybko, sprawnie i bezproblemowo (choć wiadomo tak tylko w Erze :rolleyes:))

     

    Ale do rzeczy ...

    w związku z tą sytuacją, postanowiłem zapytać was doświadczonych ludzi o jakąś poradę na sprawdzony

    pewny i w miarę znany hosting, nie chcemy wpakować klientów w problemy, czy niestabilny serwer a

    niestety takich w Polsce na pęczki.

     

    Ważne aby serwer pracował po prostu stabilnie a ceny za usługi nie przekraczały w pakiecie minimalnym

    300 zł (coś jak oferta na home zwana Business Starter), istotna jest też komunikacja z tą firmą gdyż jak

    napisałem wyżej będziemy chcieli nawiązać dość solidną i stałą współpracę, i też istotne jest to aby

    właściciele czy po prostu administracja serwera była dostępna 24/7.

     

    No właśnie ... trochę wymagań, ale wiadomo taki zestaw klientów powinien przynieść same korzyści firmie

    hostingowej.

     

    PS. a może wiecie jaka firma była by zainteresowana odkupieniem części klientów ?

     

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)

     

    pozdrawiam

    i

×