Skocz do zawartości

Brandon66

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Brandon66


  1.  

    W Serii PRO masz dostęp do SSH na życzenie, nie jest to VPS tylko tzw Shared, podobny jak miałeś w 1&1. Jest to serwer zarządzany, czyli obsługa serwera jak naprawy, instalacje modułów, updaty są wykonywane przez nas, czyli cała strona techniczna serwera. Ty zajmujesz się tylko i wyłącznie swoim projektem.

     

    Jeśli szukasz czegoś mocniejszego to polecam nasz Hosting Dedykowany, to już jest trochę inna bajka, jest to serwer VPS w opcji KVM dla Ciebie z gwarantowanymi zasobami, podobnie jak w serwerach dedykowanych, ale o mniejszej mocy obliczeniowej.

     

    http://www.pl.mzone.uk/vps/kvm/managed

     

    Dostęp do SSH też na życzenie klienta, ale generalnie nie jest potrzebny bo po to masz dedykowanego administratora.

     

     

    Jesli masz pytania zapraszam do kontaktu: https://support.mzone.uk/submitticket.php?step=2&deptid=6

    Dzięki, przyjrzę się, zależy mi aby moja strona nie okazała się raptem zbyt "żarłoczna" i żeby szybko nie zaczęły się problemy z którymi zostanę sam, jak w przypadkach które opisywałem wcześniej.


  2. W takim przypadku zaproponuję CI naszą serię PRO, odpowiednik serwera VPS z zarządzaniem, oczywiście o trochę mniejszej mocy niż "pełny" VPS: http://www.pl.mzone.uk/shared/pro

     

    Z zarządzaniem czyli rozumiem że nie zostałbym pozostawiony samemu sobie w razie jakiś problemów, na zasadzie "trzeba to zrobić przez konsolę a jak to proszę sprawdzić w google bo my tego nie robimy" ? :-), czy jest to też managet server, brak dostępu to roota?

     

    Z tą mniejszą mocą to szczerze nie wiem jakie wymagania miałaby moja strona, jak opisywałem wcześniej mam od ok 3 do 5, 6 tys pageviews dziennie (co raczej będzie się zwiększać) do tej pory zużyłem 50GB gdzie miałem dostępnych 300. Problemy zaczęły się właściwe po 8 miesiącach co również opisywałem (przekroczony limit inodes oraz jakieś tam bufory? tcpsndbuf") Zależy mi przede wszystkim na tym aby z takich powodów strona nie miała przerw w działaniu, czyli żebym jakoś nie przekraczał tych limitów lub takich limitów wcale nie było i nie zapisywało mi jakiś "śmieciowych plików( opcja memcached zamiast filesytem cache?) czy też brak limitu buforów? Czy przeniesienie strony z mojego wirtualnego serwera musiałbym dokonać we własnym zakresie czy też wy byście tego dokonali? (skrypt mechbunny itd?) I czy strona byłaby przeniesiona w takim stanie jak się aktualnie znajduje i nie trzeba by od nowa modyfikować jakiś tam rzeczy od nowa?


  3.  

    Jakim budżetem dysponujesz, taką ofertę ma przeważnie każda firma.

     

    Podaj budżet, wtedy zaproponujemy Ci poważną i dobrą ofertę.

     

    Podawałem określenie "host", ale sprecyzuję bo zapytałem się w 1&1 "na czym" konkretnie jest moja strona u nich to odpowiedzieli że mam serwer wirtualny. Jeśli chodzi o budżet to jak pisałem wcześniej płaciłem w 1&1 ok 200zł za 3 miesiące i posiadałem limit 300GB


  4.  

    Tak, ruch na stronie wpływa na transfer. Każde wejście użytkownika to zużycie transferu. A biorąc pod uwagę, że streamujesz filmy to transferu możesz zużywać potężną ilość.

     

    Sądzę, że zapychasz cache i wysycasz bufory właśnie ze względu na ruch oraz typ działalności (streaming video). W miarę upływu czasu cache się zapełniał, a im więcej miałeś użytkowników tym szybciej zużywałeś zasoby, aż się przepełniło. To raczej kompletny przypadek, że "awarie" zbiegły Ci się w czasie z uruchomieniem Google Analytics.

     

    Użycie transferu musiałbyś sprawdzić gdzieś w statystykach hostingu. To jeden z ważniejszych parametrów na jakie będziesz musiał zwrócić uwagę przy wyborze hostingu. Nie każdy daje nielimitowany.

    Faktycznie zbiegło się w czasie, bo przez ok 8 miesięcy nie było żadnych awarii aż do ostatniego tygodnia, zaczęło się od inodes a wczoraj wyszło "tcpsndbuf" na szczęście poprosiłem znajomego który wykasował cache zrobił żeby "skrypt nie mógł do cache pisać" i dzięki temu strona zadziałała. Niestety nie miałem pojęcia o takich rzeczach


  5.  

    Widzę, że potrzebujesz zatem specjalnej oferty - odezwij się do nas na info@webh.pl - przygotujemy coś skrojonego na miarę - z pewnością podołamy potrzebom i możliwościom :-)

    Dziękuję również :-)

    tcpsndbuf to rozmiar buforów dla połączeń tcp. To już chyba drugi wątek w którym podejrzewasz Google Analytics. Nie wiem skąd się u Ciebie wzięło to podejrzenie, ale zapewniam Cię, że Google Analytics to będzie ostatnia rzecz jaka Cię zapcha serwer.

     

    Ewidentnie notorycznie przekraczasz limity dla konta u Twojego hostingodawcy. Pytanie czy Twoja strona jest aż tak źle zoptymalizowana czy limity w 1&1 są tak niskie. Jeśli to pierwsze to z innymi hostingami też pewnie będziesz miał problem. Mówisz że zajmujesz 50GB miejsca. A ile zużywasz transferu?

     

    Dodam jeszcze że może być może ruch na stronie wpływa na transfer? Mam od ok 3 do 5 tysięcy pageviews dziennie.


  6. tcpsndbuf to rozmiar buforów dla połączeń tcp. To już chyba drugi wątek w którym podejrzewasz Google Analytics. Nie wiem skąd się u Ciebie wzięło to podejrzenie, ale zapewniam Cię, że Google Analytics to będzie ostatnia rzecz jaka Cię zapcha serwer.

     

    Ewidentnie notorycznie przekraczasz limity dla konta u Twojego hostingodawcy. Pytanie czy Twoja strona jest aż tak źle zoptymalizowana czy limity w 1&1 są tak niskie. Jeśli to pierwsze to z innymi hostingami też pewnie będziesz miał problem. Mówisz że zajmujesz 50GB miejsca. A ile zużywasz transferu?

     

    Podejrzewałem google z tego względu że jest to jedyny skrypt jaki dodałem na mojej stronie który jakby "działa na bieżąco" i dlatego wydawało mi się że może tworzy mi jakieś "pliki" które mi te limity zawalają. Co do transferu to szczerze nie mam pojęcia jak to sprawdzić, potrafię uruchomić konsolę putty i ew. wkleić tam jakąś komendę z czego mógłbym zrobić screena.

    Polecę dHosting i jego EWH. Jak coś przygotują dla ciebie ofertę indywidualną :)

    Pisz śmiało na bok@dhosting.pl lub anna@dhosting.pl

    Dziękuję, spróbuję się tam zapytać


  7. Dzięki za szybkie odpowiedzi.

     

    Strona bazuje na skrypcie typu "tube" a dokładniej mechbunny, na stronie jest ok 2400 klipów filmowych co zajmowało ok 50GB , z 300GB limitu dostępnego w 1&1, płaciłem ok 200zł za 3 miesiące. Jak pisałem pow. problem pojawił się z wyczerpanymi limitami "inodes" a wczoraj pojawił się problem z "tcpsndbuf" z którym już udało mi się uporać. Zależało by mi na hoście z dobrym wsparciem technicznym, żebym był poinformowany o ew. możliwych "rodzynkach" które mogą mi zablokować działanie strony i otrzymał kompetentną pomoc w tym zakresie.


  8. Jak wiadomo od wczoraj 1&1 rezygnują z działalności w Polsce. Chciałbym się poradzić o jakąś dobrą alternatywę z polską obsługą techniczną? Posiadałem na ich hoście stronę od 8 miesięcy, wszystko było ok aż do ostatniego miesiąca, strona się zablokowała i użytkownicy utracili możliwość logowania się na stronę, okazało się że przekroczyłem limit "inodes" ale otrzymałem informację żeby spróbować wyczyścić cache, i pomogło. Wczoraj strona całkowicie siadła bo jak się okazało przekroczony został limit "tcpsndbuf" (nie mam pojęcia dlaczego, mam zainstalowany skrypt google analytics może to tyle nabijało) Nie posiadam wiedzy żadnej na temat tego typu problemów dlatego zależy mi na dobrym wsparciu technicznym i coś w podobnych cenach. Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś podzieliłby się swoim rozeznaniem w tej kwesti, i mógł polecić jakiś dobry nie awaryjny hosting. Z góry dziękuję


  9. Otrzymałem dziś taką wiadomość

     

    "Szanowny Kliencie,

    dziękujemy za okazane nam zaufanie oraz wybór produktów i usług 1&1.

    Niestety, jesteśmy zmuszeni poinformować, że od dnia 29.05.2017 zakup nowych produktów przez stronę www.1and1.pl nie jest już możliwy.

    Co to dla Ciebie oznacza?

    Do końca umowy możesz korzystać ze swojego produktu oraz zawartych w umowie usług dodatkowych tak jak dotychczas. Zwróć uwagę, że na 4 tygodnie przed upływem okresu umownego otrzymasz od nas dodatkowe powiadomienie."

    Umowę mam do 20 lipca a strona już przestała działać, niestety nie mogłem się dodzwonić do do 20-tej mają czynną infolinię. Niestety jestem zupełnie zielony i teraz nie wiem czy straciłem w ciągu jednej chwili wszystko? Może ktoś ma podobny problem z tym ich hostingem. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek informację


  10. Ogranicz w takim razie cache w swoim skrypcie.

    Czy da się ten limit ograniczyć jakoś poprzez komendę w konsoli putty? Czy też jest to dosyć skomplikowane i będę musiał skontaktować się z programistami którzy dostarczyli mi skrypt całej strony?

    Przepraszam być może za głupie pytania ale jestem zielony w podobnych tematach. Używam też filezilla, być może tam będzie trzeba edytować odpowiednie pliki żeby zmienić wartość limitu cache?

     

    Czy zmniejszenie takiego limitu nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie strony?


  11. Wyczyściłem tylko "cache" i zredukowało mi indodes IUse% ze 100% do 34%,więc pomyślałem że jest już ok. Dzisiaj sprawdzałem stan IUse% i jest już 40% czyli przybyło 6% w ciągu doby.Już wczoraj powywalałem wszystkie kody z bannerami ze strony, został tylko kod od google analytics żeby monitorował ruch. Nie mam pojęcia co może mi nabijać w takim tempie ilość tych inodes, Strona działa od listopada ub. roku i co prawda nigdy nic nie "czyściłem" ale 6% w ciągu doby to za tydzień znowu będę miał zawalone IUse% 100%


  12.  

    Pisane na szybko, pewnie można to ładniej napisać - spróbuj tego:

    # for i in $(find . -type d); do echo "zajetosc dla $i:"; ls $i | wc -l;done

     

    Dzięki, czyli rozumiem że uruchamiam konsolę putty i wklejam

     

    1. "for i in /*; do echo $i; find $i |wc -l; done"

     

    (przepraszam że tak na goło ale nie wiedziałem jaki to jest rodzaj kodu żeby wkleić to w poprawny sposób)

     

    po czym wyskakują mi różne "foldery" np /usr/ dalej:

     

    2. "for i in /usr/*; do echo $i; find $i |wc -l; done" gdzie /usr/ jest jednym z "lokalizacji" która zawiera w sobie pliki do usunięcia (rozumiem wszystkie?)

     

    3. Gdy wszystkie pliki się już pojawią z po wpisaniu powyższego kodu z lokalizacji w tym przypadku /usr/ wklejam otrzymany od Ciebie kod czyli:

     

    " # for i in $(find . -type d); do echo "zajetosc dla $i:"; ls $i | wc -l;done"

     

    I to usunie mi automatycznie wszystkie pliki z wykazanych lokalizacji których przykładem jest /usr/ i mogę te wszystkie pliki swobodnie usunąć?


  13. Liczone jest wszystko włącznie z jakimś cache, plikami poczty, plikami logów chyba nawet i twoimi w public_html.

    Właśnie usuwam zawartość cache, dziwne jest również to co mi dzisiaj nabiło tego tyle, otrzymałem dzisiaj dodatkowy limit 1000 przed południem a gdy dzwoniłem po kilku godzinach okazało się że ten nowy limit jest już prawie wykorzystany. Pisałem miałem bannery reklamowe i google analytics żeby sprawdzać ruch, może to google mi tyle tego nawaliło?


  14. Te klipy masz wrzucone w jeden wielki folder?

     

    Używam filezilla i poprzez ten program wrzucam wszystkie pliki do folderu ftp content, potem już w adminie strony je importuję, "przekodowywuję" klikając i dopiero wtedy filmy pojawiają się na stronie. Ale tak wrzucam wszystko do ftp content do którego mam dostęp poprzez fillezilla ( przepraszam za nie profesjonalne słownictwo ale jestem dosyć zielony w podobnych tematach) chodzi o to że przez to badziewie inni użytkownicy nie mają dostępu tzn podobnie jak ja nie mogli się zalogować na stronę.


  15. Witam, posiadam stronę opartą na skrypcie "tube" , hosting na 1and1 . Dzis próbowałem się zalogować do admina na mojej stronie ale za każdym razem strona się jakby restartowała, zadzwoniłem do pomocy technicznej 1adn1 i powiedzieli mi że przekroczyłem limit "inodes" maks limit był 750 tysięcy. Początkowo myślałem że wykorzystałem limit na serwerze dotyczący pojemności ale mam tylko wykorzystane 50GB z 300GB więc zostało mi jeszcze sporo miejsca, powiedziano mi że te "inodes" to mogą być różne znaki czy też wyrazy. Na stronie mam ok 3400 klipów filmowych czy możliwe że to tytuły tak zawaliły mi ten limit? Na pomocy technicznej serwera przydzielili mi dodatkowy limit na jedną dobę 1000, jak dzwoniłem do nich dziś po raz kolejny powiedzieli mi że już mam ten limit prawie przekroczony, a ja nic dzisiaj nie wrzucałem, więc niby skąd? Posiadam dodany skrypt google analytics oraz dwa bannery reklamowe, kody bannerów dziś usunąłem, ale nie wiem czy faktycznie to mogło się przyczynić do nabijania mi limitu "inodes" Czy jest jakś sposób aby zmniejszyć, wyczyścić liczbę tych "inodes" ? będę BARDZO WDZIĘCZNY za jakąkolwiek pomoc oraz sugestię

×