Skocz do zawartości

truch

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez truch


  1.  

    Nie olewka, tylko weź pod uwagę to, że nie jesteś jedynym klientem. Problem zapewne trafił w kolejkę a ta jest procesowana zgodnie z kolejnością przychodzących zgłoszeń. Poza tym, jeśli wiedziałeś, że licencja Ci się kończy można było ją przedłużyć odpowiednio wcześniej i nie czekać na ostatnią chwilę.

     

     

    Jak na razie widze tylko jeden sposób - zakładanie nowych ticketów, nowe są procedowane, stare nie umieją się doczekać wyjaśnienia albo kolejnej odpowiedzi

     

    odpukać u mnie od 4 dni wszystko się ustabilizowało


  2. Możemy za Pana przemigować z hosting-www na vps-da... mówili

     

    i się skusiłem, że nie spędzę kilku dni na przenoszeniu klientów, ich prawie 40 domen i ponad 40GB poczty...

     

    no... to od jakichś 2 tygodni nic nie robię tylko tickety piszę, bo po przemigrowaniu, jak bozia (i manual direct admina) przykazała rozdzieliłem sobie to co do tej pory było na jednym koncie hostingowym na osobnych użytkowników (gdybym sam migrował zrobiłbym to pewnie w odwrotnej kolejności, najpierw konta a potem przenosiny klient po kliencie i strona po stronie i pewnie był by spokój)

     

    poza tym wszystko git, strony śmigają 6x szybciej niż na nazwa.pl na której miałem to wszystko przez ostatnie 3 lata... tylko telefonów od klientów już nie odbieram, ciekawe ilu mi zostanie za 2 tygodnie... dzisiaj na przykład mail pani prezes jednej z firm zaczął działać... za to wszystkie strony inne niż w głównej domenie przypisanej do konta mają error 500.

×