Skocz do zawartości

artlon

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O artlon

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Nie działa jeden z serwerów vipserv.org od dłuższego czasu. Prawdziwym minusem okazuje się brak numeru telefonu do admina.
  2. Witam forumowiczów. Przeniosłem się do Progreso z nazwa.pl po zapoznaniu się z opiniami na tym forum. Jednak trochę jestem rozczarowany. Postanowiłem dokonać transferu domen do Progreso, na początku wszystko szło gładko, tzn. już następnego dnia rozpoczął się transfer domeny .pl, natomiast jeśli chodzi o domenę .com zostałem powiadomiony iż muszę dokonać przed transferem opłaty. Następnego dnia dostałem wiadomość z działu technicznego iż transfer został dokonany dla domeny .pl i pytanie czy podpiąć ją pod mój serwer i zmienić DNSy. Oczywiście odpisałem że tak oraz napisałem maila z załączonym potwierdzeniem przelewu za transfer domeny .com. Jednak od 3 dni cisza. Nic się nie wydarzyło w sprawie podpięcia i transferu. Postanowiłem zadzwonić do działu technicznego, gdzie powiedziano mi, że za pół godziny wszystko zostanie załatwione. Minęły 3 i cały czas nic. Mam nadzieję, że to tylko takie moje pierwsze koty za płoty z Progreso i że nie jest to standard jeśli chodzi o Helpdesk. Jeszcze jedno, nie chcę aby ktokolwiek myślał iż się użalam nad sobą Po prostu piszę jakie są moje pierwsze doświadczenia jeśli chodzi o Progreso. Jak sprawy potoczą się dalej dam znać. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę...
×