Skocz do zawartości

Domenoman

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Domenoman


  1. widzę że rozumiesz tylko to co chcesz zrozumieć , zgłaszało incydenty he he człowieku jak firma zgłasza że traci klientów bo uti zadzwoniło to chyba jej problem nie ? klienci zgłaszają ? w takim razie nie skorzystali z naszej propozycji więc w czym problem? Obetnijcie ceny może wtedy przestaną odchodzić. Z oVH uda się raz na miesiąc jakąś domenę przenieść bo są tańsze o parę złotych od nas i klientowi sie średnio to opłaca chyba że ma kilkaset domen wtedy możemy negocjować, ale jak się ma pośredników z marżami to wtedy klienta cena już nie jest taka atrakcyjna i tu was boli. Co do oskarżeń jakoby firma sugerowała upadek jakiejkolwiek firmy stanowczo zaprzeczam no może oprócz ADWEB ale to już inna bajka i w sumie po fakcie bo większość klientów sama pouciekała do innych operatorów.


  2.  

    Mam kilku klientów, a także kilku klientów moich klientów, którym próbowaliście wciskać kit, że moja firma (Progreso - wymieniona z nazwy - nie mająca nigdy nic wspólnego z Adwebem) i firma mojego klienta (nieważne teraz jaka) jest na skraju bankructwa i proponujecie szybką migrację aby nie utracić danych.

     

    Rzadko kiedy komuś źle życzę. Szanuję zdrową konkurencję. Szanuję szczególnie firmy z krajowym kapitałem (choć akurat Wy się rozwijacie m.in. dzięki dotacjom unijnym). Ale wiesz co? Gińcie!

    jestem tylko pracownikiem którego dziwią wasze komentarze w mojej grupie nikt nigdy nic takiego nie robił powiem więcej od roku praktycznie po takich firmach jak CS, ovh , albo inne które maja trudne metody przejścia do nas nie dzwonimy po co czas marnować skoro kilka milionów domen czeka w home nazwa i az. Trzeba też zauważyć że firma nie może odpowiadać być może bo wcale nie twierdzę ze tak było za techniki manipulacyjne jakiegoś pracownika.

     

    To jest niby oficjalna komunikacja firmy? "obserwujemy.... spokojnie ..." po tych wpisach. Jak widać marketing u was też mocno leży ;)

    nie oficjalna jestem pracownikiem nie prezesem

     

    Może zapodajcie wytyczne dla pracowników jak mają mówić przez telefon ( aby pozyskać klienta ) przecież macie gotowe formułki ...

    I każdy oceni jacy z was "janusze biznesu"

    standardowa formułka to : zbliża się koniec okresu rozliczeniowego dla państwa domeny niedługo otrzymają państwo proformę na kwotę ok. 100 zł proponujemy obniżenie kosztów do..... i tyle jeśli są państwo zainteresowani rekomendujemy również porównanie oferty hostingowej. - co ci nie pasuje w tego typu zwrocie ja tak mówię od 2 lat mniej więcej w skrócie

     

    Skończą się dotacje to i firma się skończy :)

     

    skoro tak twierdzisz to na pewno

     

     

    Ale nie w chamski sposób, dzwoniąc do np. moich klientów i mówiąc im że firma w której maja domeny upada (a tutaj akurat OVH, przy czym ja pośredniczyłem przy rejestracji). To jest jawne oszustwo, już nie wspominając o chamstwie i braku etyki z Waszej strony.

     

    Do mnie ostatnio też jakaś geniuszka od Was dzwoniła, jak powiedziałem że nie mam z nią o czym gadać to się rozłączyła - ani dziękuję, ani sp...

     

    Faktycznie, klient ma prawo wybrać i mam nadzieję, że na naciągaczy się nie będą decydować.

    oceniasz firmę po jednej geniuszce która może była na okresie próbnym ? cały czas mamy rekrutacje bo otwieramy nowe zespoły więc nie zawsze jest to wina firmy czasami pracownik mimo przeszkolenia jak ma mówić idzie własnym torem staramy się to wyłapywać ale nie ogarniesz rozmów tylu pracowników. Zawsze mogłeś zgłosić skargę na nasz bok jeśli poczułeś się urażony.

×