Skocz do zawartości

Network Communication

Firma
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez Network Communication


  1. Szanowni Państwo,

     

    Przed około 20 minutami nastąpił poważny problem dotyczący światłowodów dochodzących do naszego Data Center, spowodowany przez firmę podwykonawczą prowadzącą prace. Problem jest w trakcie rozwiązywania. Niestety usunięcie tak poważnej usterki może potrwać ok 2h. Za wszelkie problemy przepraszamy.

     

    Zespół Network Communication Sp. z o.o.


  2. Wpis dodany do kategorii: Prace planowe | Data dokonania wpisu: 8 Maj, 2011

     

    Szanowni Państwo,

     

    W związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 12.05.2011 od godziny 04.00 do godziny 08.00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do sieci TPSA. Ewentualne przerwy są spowodowane pracami modernizacyjnymi w szkielecie sieci.

     

    Za utrudnienia przepraszamy.

     

    • Status: W realizacji
    • Termin realizacji: 12.05.2011


  3. Witam,

     

    Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota.

     

    Wiele osób kupujących serwery dedykowane oszczędza na wykupieniu usługi administracyjnej, w momencie pierwszych trudności lub awarii sądzi że nasi pracownicy będą bezpłatnie usuwać tego typu problemy. Niestety tak nie jest. I jeżeli prowadzi się działalność gospodarczą opartą np o świadczenie usług hostingowych nie można liczyć na to że panel DirectAdmin czy Plesk nigdy nie odmówi posłuszeństwa.

     

    Nasze usługi są jednymi z najtańszych na rynku. Jednocześnie staramy się zapewnić maksymalną niezawodność. I to nam się udaje. Od momentu zakończenia migracji serwerów do Łodzi klienci posiadający usługi w Livenet.pl nie mieli ani jednej awarii łącza czy zaniku zasilania. Jednak trzeba pamiętać że wykupując serwer dedykowany płaci się za określony zakres usług. Każda dodatkowa usługa jest płatna zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

     

    A jeżeli ktoś ma pretensje że musi zapłacić za godzinę pracy administratora 29 zł brutto. Z czego korzysta najczęściej raz na kilka miesięcy to może zamiast 170 zł brutto abonamentu płacić nam za ten sam serwer dedykowany 299 zł miesięcznie. W takim przypadku obiecuję że drobne interwencje administracyjne nie przekraczające dwóch godzin w miesiącu będziemy wykonywać "gratis".

     

    Pozdrawiam,


  4. Witam,

     

    Wchodzi Pan na wszystkie fora i umieszcza ten sam tekst...

     

    Nie wiem jaką usługę miał Pan u nas wykupioną ale jeżeli był to serwer dedykowany lub serwer VPS proszę się nie dziwić że nie miał Pan wsparcia administracyjnego. Można oczywiście taką usługę wykupić jednak jest to opcja płatna. Nie świadczymy bezpłatnie usług administracyjnych. Natomiast jeżeli miał Pan hosting współdzielony pomoc jaka wchodzi w zakres naszych obowiązków jest dostępna dla wszystkich klientów.

     

    Nie wiem też z kim się Pan kontaktował ale każda wiadomość email wysłana przez nas posiada podpis ( Imię i nazwisko ) osoby z którą Pan rozmawia. Jeżeli podczas jakiegoś kontaktu któryś z naszych pracowników się nie przedstawił, nic nie stoi na przeszkodzie aby zadać takie pytanie.

     

    Nie występuje też żaden problem z wystawianiem faktur VAT. Każdy klient w panelu klienta ma do dyspozycji wszystkie faktury VAT. Można je wydrukować w dowolnym momencie. A jeżeli faktycznie ktoś odmówił Panu wystawienia faktury, w co osobiście wątpię to proszę zgłosić to do odpowiedniego Urzędu Skarbowego.

     

    Do dyspozycji klientów jest kilka metod kontaktu.

     

    Kontakt telefoniczny na numer Infolinii

    Kontakt na numer telefonu komórkowego ( numer znajduje się na naszej stronie internetowej )

    Kontakt poprzez email

    Kontakt poprzez system HelpDesk dostępny w panelu klienta.

     

    Nie widzę też potrzeby posiadania na stronie 30 numerów telefonów jeżeli dzwoniąc na numer infolinii można połączyć się z odpowiednim działem.

     

    A jeżeli kontakt rzekomo urwał się po dwóch dniach proszę o przesłanie numeru zgłoszenia w systemie HelpDesk. Są ta zapisywane wszystkie czasy odpowiedni naszych pracowników.

     

    Pozdrawiam, Przemysław Solecki

    Network Communication Sp. z o.o.

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    I Oddział w Łodzi - Biuro obsługi klienta:

    Ul. Piłsudskiego 135

    92-318 Łódź

     

    II Oddział w Łodzi - Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270

    90-361 Łódź

     

    Informacja handlowa:

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 20.00

    Infolinia: 801 000 820

    Email: info@ncgroup.pl

     

     

    Pomoc techniczna:

    Czynne całą dobę pod numerem Infolinii: 801 000 820

    Numer telefonu alarmowego: 0 507 009 099 ( Tylko zgłoszenia awarii )

    Email: bok@ncgroup.pl


  5. Ale ja nie mogę się zgodzić z Pana wypowiedzią dotyczącą opłaty instalacyjnej. Która jest też poruszana w systemie HelpDesk.

     

    Natomiast, wypowiedź Pana Grzegorza jest dla mnie jasna. Proszę jednak nie brać dosłownie każdego słowa napisanego na forum. Jeżeli ktoś będzie chciał otrzymać inny sprzęt niż posiadał w Tarnowskich Górach ( mocniejszy pod względem parametrów ) to nie oznacza że otrzyma wszystko czego zapragnie bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

     

    Wypowiedź Pana Grzegorza dotyczyła migracji i serwerów proponowanych w nowej lokalizacji. To nie jest tak, że jak ktoś posiadał w Tarnowskich Górach procesor DualCore E2180 dysk 80GB i pamięć 1 GB to teraz może otrzymać procesor Intel i7 8 GB pamięci, i 2 dyski 1000 GB.

     

    Za to możemy zaproponować procesor mocniejszy niż E2180 który jest dostępny obecnie u dystrybutora, pamięć ram 1 Gb i dysk 500 GB ( ponieważ mniejsze dyski już praktycznie nie występują w sprzedaży ). Tak więc w stosunku do serwera w poprzedniej lokalizacji, nowy będzie miał mocniejsze parametry.

     

    Pan także mógł otrzymać serwer na takiej samej zasadzie. Ustalił Pan jednak z Panem Grzegorzem że przy okazji migracji zmodyfikuje Pan swoje serwery. Zaproponowana została dopłata którą Pan zaakceptował.

     

    \

    to może przyszedł czas na automatyzację wszystkiego a nie ręcznie wpisywanie wpłat..

     

    Owszem nastał taki czas. Niestety wszystko wymaga czasu i dochodzenie do normalności po tym co zastaliśmy w Tarnowskich Górach także nie jest wyjątkiem.

     

    W najbliższym czasie zostanie uruchomiony nowy system opłacania usług w Livenet.pl

     

    Z poważaniem, Przemysław Solecki

    Network Communication sp. z o. o.


  6. Nie dało się szybciej ponieważ nic o tym nie wiedziałem.

     

    I nie sądzę też że teraz, w reakcji na wypowiedź na forum magicznie wpłata znajdzie się na koncie jutro rano. Mogę jedynie poprosić księgową aby pamiętała o wpłacie. Księgowa zajmie się tematem zapewne w wolnej chwili. Kiedy to będzie miało miejsce tego niestety nie wiem.

     

    Nie widzę też obawy ze strony Policji czy Urzędu Skarbowego. Co najwyżej mogę się zdziwić gdy zapuka do nas Narodowa Gwardia Rezerwowa.

     

    Przez wszystkie lata naszej działalności, ani jedna kontrola Urzędu Skarbowego nie wykazała nieprawidłowości, nie sądzę aby tym razem miało być inaczej. Jeżeli się Pan obawia że wpłacone 240 zł zostanie zmalwersowane a następnie wszyscy, łącznie z księgową z tak zasobnym portfelem uciekniemy za granice, mogę zapewnić że nic takiego nie będzie miało miejsca.

     

    Po prostu, otrzymujemy codziennie sporą ilość przelewów. Część jest wpłacana bez tytułu, część ma podane opisy po których nie jesteśmy wstanie zlokalizować opłacanej usługi. Niektórzy klienci wpłacają inną kwotę niż wynika z faktury. Albo mniej albo więcej i proszą o rozliczenie w kolejnym miesiącu. Część nowych klientów najpierw wpłaca do nas abonament miesięczny a po kilku dniach zamawia dopiero serwer. Usługi hostingowe to także wpłaty w wysokości od 5 do 600 zł.

     

    A teraz dochodzą do tego wpłaty które wcale nie powinny do nas trafić.

     

    I niestety w związku z tym, jeżeli już ktoś dokonał złej wpłaty to musi się uzbroić w cierpliwość.

     

    Z tego co wiem, obecnie są jeszcze 3 wpłaty za serwery dedykowane które należy zwrócić mało rozgarniętym użytkownikom, oraz dwie czy trzy za usługi hostingowe na kwoty od 5 zł do 60 zł. Kilka zostało już też cofniętych do nadawców.

     

    Z poważaniem, Przemysław Solecki

    Network Communication Sp. z o. o.


  7. O jaką wpłatę chodzi i czego ona dotyczyła. Proszę też podać numer konta na który została dokonana.

     

    Jeżeli serwer został zamówiony w Livenet.pl to powinien zostać już zrealizowany. Obecnie na realizację zamówienia oczekuje tylko jeden serwer który zostanie przygotowany w poniedziałek.

     

    Jeżeli natomiast wpłacił Pan pieniądze na nasze konto a posiada Pan serwer w Tarnowskich Górach, pieniądze zostaną zwrócone przez księgowość. Nie będzie to niestety w ciągu kilku godzin. Przy tej ilości wpłat odszukanie przelewu który trafił do nas przez pomyłkę zajmuje sporo czasu. Brak dokładnego opisu przelewu lub podawanie lakonicznych tytułów wpłat "za serwer" nie ułatwia przyporządkowania przelewu przychodzącego do danego klienta.

     

    Proszę więc na przyszłość dokładnie sprawdzać gdzie zostaje dokonany przelew, wysyłanie pieniędzy na pierwszy napotkany numer konta może niestety powodować problemy.

     

    Z poważaniem, Przemysław Solecki

    Network Communication Sp. z o. o.


  8. Witam,

     

    Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące migracji zasobów do nowej serwerowni. W tym celu zapraszam do kontaktu telefonicznego lub na adres skrzynki pocztowej bok@livenet.pl.

     

    Jeżeli ktoś z Państwa do tej pory nie kontaktował się z naszym przedstawicielem w celu dokonania migracji, serdecznie zapraszam. Sytuację każdego klienta staramy się rozpatrywać indywidualnie, w związku z tym chciałbym uniknąć uogólniania dotyczącego metody migracji ( a więc czy będziemy w stanie zaproponować nowy serwer o wyższych parametrach, czy też zaproponujemy przeniesienie obecnej maszyny). Także, sam czas migracji jest kwestią indywidualnych ustaleń.

     

    Oczywiście nie będziemy przenosić zasobów klienta który nie wyraża na to zgody, a obecnie oferowana jakość usług jest dla niego wystarczająca.

     

    Padło także pytanie dotyczące wysokości czasów ( pingów ). Obecnie testujemy łącza od dodatkowych operatorów. Sprawdzamy także jak sprawdzą się obecni operatorzy przy wyższych wolumenach. Prawdopodobnie już w poniedziałek będziemy w stanie uruchomić produkcyjnie dodatkowe łącza.

     

    Proszę jednak o nieco wyrozumiałości. Cały proces przejęcia marki LIVENET.PL nie odbędzie się z dnia na dzień. Nie chcemy też wprowadzać dodatkowych utrudnień firmie Sitel, operatorowi marki slaskdatacenter.pl która to zobowiązała się do zapewnienia świadczenia usług, do końca umów dla klientów którzy nie będą zainteresowani przeniesieniem swoich usługo do nowego Centrum Danych.


  9. Szanowni Państwo,

     

    Niezmiernie miło nam poinformować, że na mocy umowy podpisanej pomiędzy właścicielem marki Internetowej LIVENET.PL mającej siedzibę w Tarnowskich Górach a spółką Network Communication Sp. z o. o. z dniem 26.08.2010 roku firma Network Communication Sp. z o. o. przejmuje markę LIVENET.PL.

     

    Firma Network Communication Sp. z o. o. od samego początku działalności stawiała ogromny nacisk na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Dzięki bogatemu doświadczeniu wypracowaliśmy unikalne rozwiązania gwarantujące naszym klientom wysoką niezawodność oferowanych rozwiązań. Network Communication to obecnie zespół wykwalifikowanych pracowników w skład których wchodzą administratorzy, technicy, pracownicy helpdesku oraz pracownicy działu marketingu. Stale podnosząc swoją kwalifikacje dążymy do zapewnienia obsługi klienta wychodzącej na przeciw rosnącym wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku. Network Communication to także nowoczesna infrastruktura, jako jedna z nielicznych firm tego sektora posiadamy własne Centrum Danych spełniające surowe wymagania techniczne.

     

    Przygotowania do procesu przejęcia obowiązków wynikających z funkcjonowania marki LIVENET.PL trwały od kilku miesięcy. Jak wiadomo główną usługą świadczoną przez LIVENET.PL była sprzedaż serwerów dedykowanych. W związku z tym przygotowania nowej powierzchni Centrum Danych mogącej pomieścić obecne zasoby marki LIVENET.PL wymagała starannego przygotowania pod kątem infrastruktury, obsługi technicznej, czy także obowiązujących procedur.

     

    Zespół LIVENET.PL wraz z inżynierami Network Communication Sp. z o. o. opracował szereg procedur i metod migracji obecnych zasobów, z serwerowni w Tarnowskich Górach do nowego Centrum Danych znajdującego się w Łodzi. Wypracowane rozwiązania pozwolą na płynny proces przeniesienia obecnych zasobów. Szczególny nacisk został położony na możliwość zachowania przez obecnych klientów marki LIVENET.PL, dotychczasowych adresów Internetowych a także adresacji IP.

     

    Jak wiadomo marka Internetowa LIVENET.PL jest jedna z wiodących marek na polskim rynku usług serwerów dedykowanych. Jej dotychczasowy dynamiczny rozwój wymusza konieczność stałej rozbudowy infrastruktury Centrum Danych. W celu zapewnienia dalszego rozwoju, a przede wszystkim zwiększenia niezawodności świadczonych usług, i możliwości dalszego poszerzania gamy oferowanych produktów, podjęcie współpracy z firmą Network Communication Sp. z o. o. zapewni stabilne zaplecze technologiczne, finansowe oraz niezbędną wiedzę do dalszego rozwoju.

     

    Wszystkie pytania związane z migracją serwerów prosimy kierować na adres email: bok@livenet.pl Specjalnie na potrzeby procesu migracji uruchomiliśmy dwa numery telefonów dostępne dla Państwa przez całą dobę:

     

     

    Tel: 0 507 00 90 99

    Tel: 0 790 44 90 88

     

    Z wyrazami szacunku, Zespół LIVENET.PL oraz NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.


  10. Witam,

     

    Wprawdzie nie mogę wypowiadać się za inne firmy ale w naszym przypadku wygląda to tak:

     

    http://ncgroup.pl/managed_reseller.html

     

    Proszę zwrócić uwagę na pierwszy pakiet. Właśnie taki zakres administracji jest wliczony w usługi hostingu dedykowanego które świadczymy.

     

    A więc, oddajemy do Pana dyspozycji serwer z zainstalowanym panelem administracyjnym. Od tej pory wszystkie czynności które może Pan samodzielnie zrobić z poziomu przeglądarki www, wykonuje Pan osobiście. Do nas należy dbanie o to aby wszystkie zainstalowane usługi funkcjonowały poprawnie. Dla przykładu, jeżeli przestanie działać poczta, traktujemy to jako awarie krytyczną i usuwamy zgodnie z tabelą ( proszę pamiętać że podane czasy to czasy maksymalne, wszystkie prace staramy się wykonać tak szybko jak to jest możliwe i najczęściej awarie krytyczne są usuwane w ciągu 20 - 60 min.).

     

    Jeżeli na serwerze nic złego się nie dzieje, do naszych obowiązków można zaliczyć aktualizację oprogramowania, kontrole logów, prace związane z bezpieczeństwem itp. Czyli wszystkie czynności które nie mogą zostać wykonywane cyklicznie aby serwer pracował prawidłowo.

     

    Do tego wszystkiego dochodzą 2 godziny w miesiącu prac planowych. Inaczej mówiąc jest to "koncert życzeń klienta" W tym czasie możemy zainstalować dodatkowe moduły, zainstalować inną bramkę do poczty www itd. Czyli wykonujemy wszystko to co nie wchodzi w standardową konfigurację serwera, a o co klient prosi nas ze względu na swoje indywidualne preferencje związane z konfiguracją.

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

     

    Dane rejestracyjne:

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550


  11. Witam,

     

    Zapraszam serdecznie do zapoznania się także z naszymi pakietami hostingu dedykowanego, a więc z serwerami VPS z wliczoną obsługa administracyjną.

     

    http://ncgroup.pl/serwery_www.html

     

    A dokładniej mówiąc z pakietami:

     

    http://ncgroup.pl/hosting_dedykowany_linux.html

     

    W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

     

    Dane rejestracyjne:

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550


  12. Witam,

     

    Ale jakie maile ? Nic do nas od Pana prawdopodobnie nie dotarło. Nie mamy w tej chwili wiadomości bez udzielonej odpowiedzi. Proszę o kontakt na PW. Możliwe że Pana wiadomości trafiły do spamu.

     

    Zapraszam także do kontaktu telefonicznego.

     

     

    Pozdrawiam.

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    I Oddział w Łodzi - Biuro obsługi klienta:

    Ul. Piłsudskiego 135

    92-318 Łódź

     

    II Oddział w Łodzi - Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270

    90-361 Łódź

     

     

     

    Informacja handlowa:

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 20.00 pod numerem Infolinii: 0 801 000 820

    Telefon kontaktowy: 0 507 009 099

    Email: info@ncgroup.pl


  13.  

     

    @Szatyniak - w NCGROUP aktualnie nie idzie zamawiać VPSów.

     

     

    Wybierz Webh.pl, hekko.pl lub active-hosting.pl

     

    Witam,

     

    Proszę nie wprowadzać użytkowników forum w błąd. W ofercie nie ma jedynie serwerów opartych o OpenVZ, można natomiast przez cały czas zamawiać serwery VPS oparte o Vmware. Z poziomu panelu do Vmware można też wykonywać czynności o które pytał autor tematu.

     

    Pozdrawiam,


  14. Witam,

     

    Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Jednak nie oferujemy obecnie serwerów dedykowanych oraz serwerów VPS z przeznaczeniem pod serwery gier. Odpowiednia informacja o zakazie uruchamiania serwerów gier znajduje się w umowie lub w przypadku serwera VPS w regulaminie.

     

     

    Pozdrawiam,

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

     

    Dane rejestracyjne:

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550


  15. Witam,

     

    Dane podawane w formularzach rejestracyjnych są przetwarzane jedynie w celu realizacji usługi. Tak więc nawet jeżeli podawał Pan swoje dane osobowe, nie będą one wykorzystane przez naszą firmę w celach reklamowych.

     

    W chwili obecnej nie ma w systemie ani jednego zamówienia które pozostaje bez odpowiedzi.

     

    Nie widzę także zapytań dotyczących serwerów VPS na które nie zostały udzielone odpowiedzi. Jeżeli wpisał Pan prawidłowe dane w formularzu zamówienia powinien Pan otrzymać wiadomość dotyczącą dalszej procedury z zamawiania usługi.

     

    Proszę sprawdzić też czy odpowiedzi przesyłane do Pana nie trafiły przypadkiem do SPAMu.

     

    Może Pan przesłać na PW. login lub adres email z którego wysyłał Pan zapytanie, sprawdzimy czy taka wiadomość do nas dotarła i czy została udzielona odpowiedź.

     

    W przypadku dalszych problemów z kontaktem proszę o telefon po numer telefonu komórkowego: 507 00 90 99.

     

    Pozdrawiam,

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

     

    Siedziba firmy:

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

     

    Dane rejestracyjne:

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550


  16. Witamy serdecznie,

     

    Dzisiaj w godzinach wieczornych pojawił się problem z potężnym atakiem DoS z Chin (sieć 61.153.0.0, AS pośredni 4134).

    Problem został rozwiązany.

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

     

    Dane rejestracyjne:

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550


  17. Sprzedali Ci powietrze. Bardzo ciekawe ilu nie potrafi się upomnieć. ;)

     

    Górskie czy to z nad morza ? To morskie ma chyba więcej jodu.

     

    Klient wykupił niższy pakiet a po pewnym okresie zdecydował się na większy. Parametry konta zostały zmienione na wyższy pakiet. Pozostały do zmiany parametry samego serwera VPS ( który jest zakładany samodzielnie przez klienta ). Klient może dokonać tego z poziomu panelu. W tym przypadku pomogliśmy jedynie klientowi w "klikologii" tak aby serwer VPS także miał ustawione większe zasoby.

     

    Tak więc Tomi teorie spiskowe raczej nie mają tutaj zastosowania.

     

    Pozdrowienia ze słonecznej Łodzi.


  18. Witam,

     

    Oferta została wyliczona w taki sposób aby była opłacalna dla klienta jak i firmy. Są to serwery oparte o podzespoły Intela mieszczące się w wysokości 0,5U. Wprawdzie nie oferują potężnych możliwości dalszej rozbudowy, jednak pozwoliło to na zminimalizowanie kosztów serwera oraz zużycia energii elektrycznej. Oczywiście nie zalecamy tych maszyn do zadań specjalnych, tutaj proponujemy serwery Dell PowerEdge. Maszyny z serii Simple idealnie sprawdzają się tam, gdzie serwery VPS nie dają sobie już rady. Serwery oferują pełną moc procesorów Intel DualCore i Core 2 Quad oraz maksymalnie 2 GB pamięci RAM DDR2. Istnieje możliwość instalacji systemu operacyjnego na karcie SDHC ( oszczędność energii elektrycznej, oszczędność miejsca, mniejsze wydzielanie ciepła) a dysku SATA używania jedynie do przechowywania danych, lub w innej konfiguracji w zależności od zastosowania serwera. Koszty serwera zostały także obniżone poprzez zmniejszenie ilości usług dodatkowych takich jak zewnętrzny backup, który nie jest potrzebny dla części klientów.

    Oczywiście Wszystkie usługi, które występują w serwerach Dedicated Advanced, można dokupić w zależności od potrzeb.

     

    Ruch do TPSA jest faktycznie limitowany do 20% (operatorzy krajowi i zagraniczni 80% ) jednak jest to metoda stosowana w kilku serwerowniach i sprawdza się znakomicie. Także nasi klienci nie odnotowali do tej pory problemów z pasmem do TP. Jeżeli zapotrzebowanie na pasmo do TPSA będzie większe limity zostaną podwyższone. Docelowo limity pasma do TPSA będą zniesione.

     

    NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O.

    Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

    Kapitał zakładowy: 100000 PLN

    Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000297571

    NIP 725-19-63-225

    REGON 100451550

×