Skocz do zawartości

nSpace

Firma
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez nSpace


  1. A czy czasem owe niedocierające maile to nie były z serwerów o2.pl wysyłane?

    W tym właśnie problem, że nie wiemy :)

    Pan zgłasza problem lecz nie potrafi udzielić podstawowej informacji. Gdzie tu logika ?

    PS: Problemy i chwilowe awarie występują raczej wszędzie, ale kontakt z Państwa obsługą był tylko niepotrzebną kroplą goryczy. Dzisiaj (po otrzymaniu kolejnych sygnałów o niedostarczonych mailach) podjęliśmy decyzję o zmianie hostingu - ale najpierw skontaktowaliśmy się z Państwem pytając czy macie Państwo plan poprawy sytuacji/usunięcia usterek. Standardowa Państwa odpowiedź (dzisiaj błyskawiczna!) - początek łańcuszka, na końcu którego jest "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia" - tylko nas utwierdziła w naszej decyzji.

    Dokładnie 242 dni minęło od zgłoszenia w którym wysłał Pan wiadomość do interii a ta zwróciła Panu błąd: Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user

    Dziś zgłosił Pan, że wiadomości do Państwa nie docierają i Państwo nie mogą wysyłać wiadomości.

    Pracownik poprosił o podanie konkretnych informacji, zwrotki adresy itd.

    Pracownik NIE NAPISAŁ Panu:

    "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia"

    Jest to kolejne kłamstwo.

    Wciąż oczekuję na kontakt z naszym działem technicznym.

    Jestem w stanie przyjąć każdą krytykę ( nikt nie jest doskonały ) lecz proszę pisać prawdę i przede wszystkim udzielić nam informacji na podstawie których będziemy mogli Panu pomóc.


  2. Dlaczego Pan kłamie ? W dniu dzisiejszym napisał Pan zgłoszenie o godzinie 9:36 i otrzymał Pan odpowiedź o godzinie 9:45.

     

    Pracownik poprosił Pana o przesłanie zwrotek jakie Pan otrzymuje aby zdiagnozować problem.

    Zwrotek Pan nie przesłał więc w jaki sposób mamy Panu pomóc i sprawdzić gdzie leży problem ?

     

    Ostatnie wcześniejsze zgłoszenie wysłał Pan 30 Września 2010 i otrzymał Pan na to zgłoszenie także odpowiedź.

     

    Został Pan poproszony także o adresy stron internetowych, które według Państwa działają wolniej. Także brak odpowiedzi.

     

    Traktujmy się poważnie.


  3. Tak jak wspomniałem, wskazania Load aktualnie nie mają zupełnie znaczenia.

    Na serwerze nie wiele się dzieje i nawet o godzinie 4 rano Load jest bardzo podobny.

    Dziś w nocy będziemy aktualizować system, gdyż jest nowa wersja LVE, z obserwacji wynika, że wskazania się nieco zmienią.

    Proponują także aby otworzył Pan zgłoszenie do nas.

     

    Rafał Krzysztoń


  4. Serwer posiada 8 rdzeni, więc load 8 to 100%

    Dodatkowo na tych serwerach jest CloudLinux, który wprowadza przekłamania w LoadAverage ( czasami bardzo duże ).

    W ostatnim czasie teoretycznie były poprawki lecz nadal wskazania są nieprawidłowe.

    LoadAverage więc raczej bym się nie sugerował, natomiast jak najbardziej możemy monitorować Pana serwisy pod kątem prędkości wczytywania.

    Aktualnie czas nie przekracza 1 sekundy.


  5. Ależ Panowie, nie ma o czym dyskutować. Awarie zdarzają się wszędzie, nie będę ukrywał, że u nas ich nie ma.

    Przecież to tylko sprzęt, w dodatku działający 24 godziny na dobę i czasami zawodzi.

    Tutaj Panowie z NEPHAX spisali się na medal, gdyż generalnie szybko postawiona została diagnoza i podmieniony sprzęt.

    Oczywiście rozumiem, niezadowolenie klienta gdy coś nie działa w godzinach szczytu.

    Od tego są rekompensaty i załatwienie sprawy w ludzki sposób.

    Byle takie sytuacje nie zdarzały się zbyt często ;)

     

    Pozdrawiam


  6. No do dzisiaj byłem szczęśliwym posiadaczem serwera w tej firmie. Niestety czar prysł od ok 10;30 mam padnięty serwer, żadna stronka się nie ładuje, nie ma dostępu do FTP i do cpanela. Netmark tłumaczy to atakiem DOS na jeden z jego serwerów ale żeby nie dać sobie z tym rady przez taki długi okres czasu? jest po godz. 17 i pewnie poszli sobie do domciu a klienci zostali z problemem. Kontakt z nimi jest kiepski, dodzwonić się nie ma szans, już pewnie sobie na stale na sekretarce nagrali ze linia przeciążona i żeby korzystać z tych ichniejszych ticketów, na które odpisują ale na odpowiedzi tez trzeba poczekać co dodatkowo frustruje. Ciekawe jak to jeszcze długo potrwa :/

     

    Nie poszli do domu :)

    Serwer już działa. Dyski zostały przepięte do nowej maszyny.

    Po godzinie 10 faktycznie pojawił się problem z ogromną liczbą połączeń, które zostały skutecznie zablokowane.

    Niestety to nie był limit problemów na dzień dzisiejszy.

    13:18 - DRAC zgłosił problem z pamięcią.

    Wymiana pamięci nic nie dała. BIOS widział 8GB, system już nie.

    W końcu dyski zostały przepięte do nowego serwera.

     

    Odnośnie telefonów, mam nadzieję, że wyobrażasz sobie lub chociaż postarasz się to sobie wyobrazić co dzieje się w momencie awarii maszyny.

    Nie jest to awaria tylko poczty lub http lecz wszystkich usług.

    W jednej chwili większość klientów z tego serwera, próbuje się dodzwonić i uzyskać jakiekolwiek informacje, które opublikowane były także na naszej stronie w dziale Stan sieci/serwerów.

     

    Pozdrawiam i liczę na zrozumienie w przyszłości :)


  7. Przepraszam ale to nic nie wnosi do tematu a serwis jest w trakcie większych zmian od kilku dni.

    Wystarczyło podać adres z aliasem www i podany komunikat już się nie pojawiał :)

     

    Równie dobrze mógłbym zwrócić Ci uwagę na to, że masz nie podpisany certyfikat na własnej stronie ;)


  8. Plik językowy został przetłumaczony przez nas w pierwszej połowie 2006 roku.

    Wówczas zaczęliśmy korzystać z WHMCS.

     

    Obecna szata graficzna została utworzona ponad rok temu.

     

    Proszę więc o wyjaśnienie z grafikiem tego problemu.

     

    Jeśli faktycznie grafika została zaczerpnięta z naszej strony, jak pisałem poprzednio nie stanowi to dla mnie problemu jednak proszę o jej zmianę.


  9. Czyli można publicznie przedstawiać "zapożyczone" treści bez zgody drugiej strony, lecz nie można tego publicznie oceniać ?

     

    Wybacz lecz mam inne zdanie na ten temat.

     

    Dodam tylko, że nie zamierzam z tego powodu robić afery.

    Właściwie oczekuję jedynie odpowiednich zmian.


  10. Na wstępnie przepraszam za mały OT, lecz muszę tutaj coś wyjaśnić.

     

    Zarowno w jednej jak i drugiej sytuacji nie ma nic zlego. Co innego, gdy masz serwer strony glownej w szara.net (dell w pl) a klientow upychasz w ovh (pc we francji), a tak ponoc robi jedna znana u nas firma na literke "n".

     

    Wiem do czego dążysz, lecz jesteś mocno niedoinformowany ;)

     

    Aktualnie nie mamy już żadnej maszyny w OVH z różnych powodów, których nie zamierzam tutaj opisywać.

    Wszystkie konta klienckie z dwóch maszyn jakie mieliśmy w OVH zostały przeniesione na serwery w NEPHAX.

    Aktualnie wszystkie nowe konta klienckie rejestrowane są na serwerach DELL właśnie w NEPHAX.

     

    Powracając do tematu, umieszczenie serwisu firmowego na odrębnej maszynie działa tylko i wyłącznie na PLUS.

    I tutaj jest to bardzo dobre posunięcie ze strony Masternet, gdyż klient ma możliwość kontaktu w razie awarii, które jak wiemy zdarzają się nawet u najlepszych.

     

    Adrianie, jeszcze raz przepraszam, że pozwoliłem sobie na OT w tym temacie.


  11. Ja także polecam i potwierdzam profesjonalizm tej firmy.

    Trzy z czterech zamówionych serwerów działają w NEPHAX już kilka miesięcy bez najmniejszych problemów.

    Dziś mieliśmy kolejny przykład poważnego podejścia do tematu.

    Problem jest rozwiązywany szybko i bez zbędnych kłamstewek jak to czasem bywa w kilku innych serwerowniach.


  12. Ja także polecam platnosci.pl

    Realizując płatności poprzez dotpay niestety zdarzyło mi się kilka razy ( co najmniej 3 / 10 ), że transakcja nie została potwierdzona co musiałem wyjaśniać telefonicznie z obsługą. Tak było jeszcze kilka miesięcy temu.

    W platnosci.pl na kilkaset transakcji miałem jeden może dwa przypadki opóźnień przy kartach kredytowych.

    I potwierdzam, że wypłaty realizowane są na drugi dzień.


  13. Nie rozumiem ?

     

    Skoro napisał Pan wcześniej, że 30% funkcji nie działa w panelu progreso.

    Dodatkowo opcje te nie działały w czasie okresu testowego więc czym kierował się Pan wybierając tą, a nie inną firmę ?

     

    Ja tu widzę 117 948 wypowiedzi. Sporo ludzie mają do powiedzenia ...

     

    Dlatego właśnie napisałem, że w okresie testowym choć częściowo można sprawdzić jakość usług.

    Skoro napisał Pan, że już w okresie testowym część usług nie działała lub działała lecz nie zgodnie z ofertą, tym bardziej nie rozumiem podejmowania decyzji o zakupie usługi a później komentowanie publicznie jaka to firma progreso jest be i fe.

     

    Przecież to zrozumiałe, że np. w sklepie RTV kupujemy sprawny telewizor.

    Jeśli jest szansa wpięcia TV do prądu i okazuje się, że np. nie działa w nim dźwięk to po prostu nie kupuję danego TV.

    Czy może lepiej kupić zepsuty TV i oddać od razu na gwarancję ?


  14. Dodatkowo istnieje opcja testu przez 14 dni:

     

    Proces rejestracji jest krótki i przyjazny użytkownikowi. Dzięki niemu zarejestrujesz serwer wirtualny na 14 dniowy okres próbny, aby bez zobowiązań sprawdzić jakość naszych usług.

     

    W ciągu 14 dni można zadać sporo pytań obsłudze firmy, sprawdzić działanie panelu zarządzania i przekonać się choć częściowo o jakości usług tylko po to by świadomie podjąć decyzję o zakupie.

×