Skocz do zawartości

Michał Kordulewski

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Michał Kordulewski

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • GG
    gg: 5115

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ziemia, trzecia planeta od Słońca.
  1. Ekonomia Domen

    Shive, nie demonizuj handlu dziełami sztuki. Wbrew pozorom to normalne zajęcie zwykłych ludzi. Na brak wolnej gotówki istnieje bardzo skuteczna strategia - trzeba kupić tanio a sprzedać drogo. W porównaniu chodziło głównie o brak płynności i niewielką grupę podmiotów zainteresowanych.
  2. Ekonomia Domen

    Myślę, panowie, że od giełdy lepszym porównaniem będą inwestycje w dzieła sztuki, w ostateczności nieruchomości.
  3. Progreso lepsze od Home ?

    To dołączę małą pochwalę dla obu firm. Właśnie zalogowałem się na posiadane konta (w H i P), które to niebawem wygasną (pierwsze za 10 drugie za 40 dni). Akurat to konta, które dość rzadko doglądam. I na obu zonk - na obu przekroczony limit transferu o kilkadziesiąt procent. Miłe i raczej profesjonalne, że nie została zablokowana obsługa. Trochę dziwne, że nie zostałem poinformowany o tym fakcie i jednocześnie nie został skrócony okres abonamentowy ani wystawiona faktura. Info poszło także na helpdesk, bo w obu firmach posiadam inne konta i może to błąd. Edit 2007.07.05 ok. g.9.50: Jak głosi pradawne chińskie przysłowie "nie chwal hostingu przed zachodem słońca". Właśnie otrzymałem informację, że P nie jest zainteresowane dalszym świadczeniem usług. Z tym, że nie zrywają umowy a nie są zainteresowani przedłużeniem na kolejny okres rozliczeniowy. W chwili obecnej usługa jest realizowana. Pal licho, jak na razie obie spółki polecam a z niejednego pieca hosting miałem.
  4. [opinia] Az.pl: Błąd Formularza Rejestracji

    Muszę przestrzec przed błędem w formularzach rejestracyjnych domen gdy korzysta się w przeglądarce z kilku paneli. Jednym zdaniem - dane podczas kilku kroków rejestracji są przechowywane jako dane sesji a nie w formularzu. Wystarczy prowadzić rejestrację na kilka paneli (np. kopiując dane) i zatrzymywać się na drugim kroku operacji (weryfikacja danych przed rejestracją) - wpisane dane będą się nadpisywać, choć treść strony sugeruje, że dane są zawarte w formularzu i jest wszystko OK. Po dokończeniu rejestracje zostaną nieprawidłowo wykonane z danymi z ostatniego wypełnionego formularza. Rejestrując trzeba wszystkie kroki prowadzić od początku do końca osobno dla każdej z domen. Po korespondencji z obsługą rejestratora otrzymałem odpowiedź, że według nich jest OK. No cóż, osobiście jestem innego zdania, choćby z tego powodu, że dość często rejestruję na wiele paneli. Dlatego też sugeruję ostrożność.
  5. Home Mowi Papa

    Koniecznie w 3 egzemplarzach, z życiorysem świadczącym o nieposzlakowanym użytkowaniu serwerów i opinią Kółka Informatycznego. Czy home.pl ma swoich klientów za idiotów? Nie wiem jak można inaczej wytłumaczyć te pomysły.
  6. Home Mowi Papa

    A ja myślę, że po części trzeba być wdzięcznym spółce home.pl. Dała czytelny sygnał, że w razie swoich problemów nie powstrzyma się przed niewywiązaniem z umów, choć ma możliwości techniczne i ekonomiczne. Osobiście wiele dało mi to do myślenia, bo rozglądałem się za dedykowanymi z najwyższej półki. edit: To taka siła samoregulującego się rynku. Tak jak dzieci z Allegro przez swoje dość specyficzne oferty określają dla kogo są ich usługi, tak home.pl właśnie określiło jak traktuje swoich klientów i kogo by chciało obsługiwać.
  7. Home Mowi Papa

    No cóż, Kodeks Karny i Kodek Cywilny dość jednoznacznie tę kwestię reguluje, tak więc tych rozwiązań w ogóle nie biorę pod uwagę. Myślę, że należałoby to powiedzieć wprost - rozwiązanie wprowadzone przez Home.pl było tylko o tyle dobre, że nie oparło się wprost na wyłudzeniu nienależnego abonamentu. Więc nie nazwałbym tego wybitnie komfortowym rozwiązaniem. Komfortowe to miało być wyświadczenie usług.
  8. Home Mowi Papa

    Ależ właśnie hosting jest poważnym problemem. A dokładniej jest problem... gdy są z nim problemy. Co było wartościowego w ofercie Home.pl? Imho: 1. 'zrób i zapomnij' - wysoka jakość, pewność utrzymania; 2. dobre parametry (nominalnie!); I za te właśnie wartości warto było zapłacić. Jeśli zastanowimy się nad tym w obecnym kontekście to okazuje się, że pierwsza cecha już nie jest taka wartościowa, bo nie można być pewnym stałości oferty i wywiązania się z niej. I analogicznie druga cecha się relatywizuje, gdyż się okazuje, że podane parametry nie są wyłącznymi decydującymi o wywiązaniu z umowy. W tym momencie co pozostaje? Wysoka jakość za wysoką cenę ale bez żadnych gwarancji. Czyli taki Allegro Hosting de Luxe. BS PRO to 900zł netto/rok (1000zł netto/rok przy płatnościach półrocznych), co daje 75 (83) zł netto/m. A to nie jest kilkanaście złotych miesięcznie tylko poważna kwota jeśli chodzi o hosting, wkracza w obszar VPSów. Myślę, że nikt nie ma pretensji o to, że oferta jest nieopłacalna dla spółki Home.pl. Za to z pewnością klienci zapamiętają to, że bezpodstawnie zmieniono warunki w czasie gry i do tego wmawiano, że to wina klientów. Nieoptymalne skrypty i wykorzystanie kont to rzecz powszechna (niestety). Można zrozumieć, że starano się tę sprawę zmienić, ale zrobiono to w fatalny sposób (także niestety).
  9. Home Mowi Papa

    Nie zauważyłem, by ktokolwiek chciał zostać na siłę. Za to wiele osób porusza sprawę niewywiązania z zobowiązań. Czy jeśli zostaniesz oszukany przez developera przy budowie domu/mieszkania i będzie to polegało na wprowadzeniu w błąd i niewywiązaniu z umowy, to dalej będziesz twierdził, że pal licho stracony czas i pieniądze, bo przecież można zacząć wszystko od początku? Kategorie prawne niewiele się różnią, różna jest tylko wartość sporu.
  10. Home Mowi Papa

    To zbyt daleka interpretacja. Home.pl dość skrupulatnie w marketingu i PR wykorzytuje autorskie rozwiązania i bogate zaplecze, za to w ogóle nie informuje o ograniczeniach. I to zarówno pod względem czysto prawnym jak i technicznym. A więc to strzał we własną stopę - chcieliby stworzyć wrażenie Biznes Serwerów PRO CoToWszystkoUdźwigną i nie informować o ograniczeniach. Wzróć uwagę, że wiele w materiałach Home.pl jest o wysokich parametrach a w ogóle nie ma o rzeczywistych możliwościach. Myślę, że po prostu spółka sama doprowadziła do wrażenia, że jej serwery są z gumy. Wyhodowała sobie klientów, którzy nawet jeśli by chcieli zadbać o optymalne wykorzystanie konta, to po prostu nie mogą - nie ma materiałów, nie było wcześniej informacji indywidualnych, nie ma narzędzi. Dobitnie świadczy o tym choćby wypowiedź Stevena, który ujawnił, że przenoszono trudnych klientów na osobne serwery. A to tylko pogarszało sytuację, bo klienci wciąż nie wiedzieli o sytuacji i swobodnie wykorzystywali serwery, bo jedyne wiążące parametry na to pozwalały. Edit: Wybrana taktyka niestety nie prowadzi do żadnego konstruktywnego rozwiązania. Ani oferta ani regulamin nie zostały urealnione, nie wprowadzono żadnych narzędzi by klienci mogli zaradzić podobnym problemom w przyszłości, nie wprowadzono w bogatych materiałach informacyjnych żadnej (sic!) informacji dla obecnych i przyszłych klientów. Zastosowano amputację kończyny, która sprawiała ból bez wnikania w przyczyny. No cóż, chwilowa ulga.
×