Skocz do zawartości

biksu

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez biksu


  1.  

    Nie wiem skąd takie stwierdzenie, wszystkie usługi klienckie działają, nikt nie miał z tego tytułu przerw, nikt nie stracił danych, pojawiły się drobne problemy dla pewnej grupy osób związane głownie z koniecznością przestawienia się z panelu whcms, na inny (który jak już ktoś zauważył działa od wielu lat produkcyjne na BH)

     

     

     

     

    A co z rozbieżnymi stanami skarbonek? Wpłaty wpadające na stare API, wpadają do skarbonek na starym panelu (stara baza), a na nowym do nowej bazy? Przez to wystąpiłby rozbieżności stanów, mimo szybkiej reakcji i przepięcia do nowego API, nie udało mi się tego uniknąć.


  2. Panel wg mnie jest bardzo nie orientacyjny, dużo rzeczy w ogóle nie działa. Brak dostępu do ticketów.

    Dodatkowo żadnej informacji o planowanej zmianie API SMS. Co lepsze, wpłaty sms, które są wpłacane na stare API można zobaczyć w starym panelu. Natomiast wpłaty na nowe API w nowym panelu. Powstała w moim przypadku rozbieżność, po pytaniu czy można ujednolicić stany skarbonek, dostałem odpowiedź typu: "od listopada nie zmienialiśmy API SMS", a później, że sprawa zostanie wyjaśniona z webmasterem. Żadnej konkretnej odpowiedzi, czy zostaną złączone stany skarbonek, którego API używać itp. Jednak nie zniechęcam się i mam nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku dni zostanie wszystko naprawione i przywrócone do ładu.

×