Skocz do zawartości

Aruba Cloud

Firma
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez Aruba Cloud


  1. @Kamikadze

     

    Głupi jesteś pewne że nie da rady ponieważ serwery na których stoją teamspeaki są bardzo często atakowane i o ile wytrzyma taką ilość osób to nie wytrzyma na pewno ataków które prędzej czy później na pewno się pojawią. A aruba ma bardzo słaba ochronę anty-ddos.

     

    @topic

     

    kup hosteam.pl OpenVZ bądź game-vps.com

     

    @Gremsonkowy,Obrażanie innych nie jest fajne,

    VPS powinien dać spokojnie radę. Co do ataków DDOS to temat jest złożony i wszystko zależy od siły ataku, ale to osobny temat.

     

    @ceza16 - VPS spokojnei powinien dać radę ;)

    • Upvote 1

  2.  

    Możliwe, że był tam jakiś "zły" ruch bo udostępniłem dane ssh innej osobie, ale to chyba nie powód bloka całego konta? Mail od was w celu wyjaśnień gdzieś mi zaginął, poszukam.

     

     

    aruba.png

     

    Przyznaję rację, maila otrzymałem, ale jak widać dotyczy TYLKO SERWERA "S2", dlaczego tylko ten serwer nie został zablokowany a całe konto? Gdzie te wasze 72 GODZINY?

    Konto zostało zawieszone prawdopodobnie z innymi serwerami, ale już nie pamiętam dokładnie co tam było...

     

    Btw, serwery podrożały to wystarczyło poprosić o $ albo manualną zmianę ceny ;) Jednakże wybaczam i boję się korzystać :P

     

    DaFFX,

     

    Cieszymy się, że maile się odnalazły. Z naszego punktu widzenia i zgodnie z regulaminem, to Ty zawierasz z nami umowę na właściwe korzystanie z serwera VPS, nie osoby trzecie. Przykro nam, że jeden z Twoich klientów, złamał zasady naszego regulaminu i wykorzystał Twój serwer VPS do ataku - nazywając rzeczy po imieniu. Takie działanie jest dla nas niedopuszczalne i grozi m. in. zablokowaniem danej klasy IP, co odbija się rykoszetem na innych użytkownikach ArubaCloud.

     

    Stąd nasza zdecydowana odpowiedź, w związku ze złamaniem regulaminu i zasad korzystania z serwerów VPS. Czy odpisałeś na maila w ciągu 72 godzin i skontaktowałeś z działem technicznym? Jeśli tak podeślij nam proszę kopię maila. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działu tech. nie było żadnego kontaktu, dlatego konto zostało tymczasowo zatrzymane.


  3. Taki mail, "The user AWI-60777 has been suspended.

     

    The related resources were disabled on the 18/04/2017 at 20:08.

     

    _____________________________________________

     

    ArubaCloud.com Customer Care

     

     

     

    www.arubacloud.com

     

    support.aruba.it"

    Z tytulem," Forced shutdown of Cloud user AWI-60777"

    Witaj,

     

    Otrzymałeś także 18/04 informację na swój adres @gmail.com z prośbą o kontakt, ze względu na abnormal traffic directed to an external destination. Ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej informacji, tymczasowo serwer został zawieszony.

     

    Prosimy o kontakt via w celu dalszego wyjaśnienia sprawy z naszym działem technicznym.


  4.  

    Dla mnie to nie jest normalne, wykupywałem wiele UK serwerów VPS u różnych dostawców i pierwszy raz się z takim czymś spotykam, by pokazywało inną lokalizację. Jeżeli to rzeczywiście potrwa kilka tygodni, to straciłem tylko pieniądze.

     

    Witaj michumich,

     

    Sprawdzimy czy można przyśpieszyć...

     

    Pozdrawiamy

     

    ArubaCloud


  5. * The price of 1€ per month is only valid for activations made for data center DC1/IT1, DC2/IT2 or DC3/CZ1. New activations made for data center DC4/FR1, DC5/DE1 or DC6/UK1 will be priced at €4,99/month.

     

    Czyli skończyło się rumakowanie :)

     

    Dalej można kupić VPS za 4 PLN we Włoszech i Czechach :)

     

    A co do rumakowania....planujemy sporo "rumakować" w 2017 ;) cierpliwości


  6. Irytuje mnie ten Panel i milion logowań na poszczególne poziomy jak doładowanie, zarządzanie vpsami, restart hasła gdzie indziej itp :) Wiem wiem prywaciarz z dobrą usługą może hehe"katować" userów za 4 netto miesięcznie ;) Pytanie mam czy ktoś używa to cudeńko przez api i np ansiblem puszcza ładowanie x vpsów i instalacja na nim ? Jak się to sprawuje w "masówkach"?

     

    Witaj chmuri,

     

    Intensywnie pracujemy nad nowym panelem i zdajemy sobie sprawę, że obecny ma swoje wady, cierpliwości. Pomimo, że nasze VPSy zaczynają się od 4 PLN, chcemy byś miał pełny komfort, także pod kątem zarządzania usługą. Stay tuned...

    Jeszcze nie dodali tylko aktualnie przelew jest

     

    Mateusz,

     

    Są także przelewy24 i pełny wybór płatności online. Zapraszamy :)


  7. Ja zakupiłem miesiąc temu tego vps za 4zł, bo po 1 potrzebowałem jak najtańszego rozwiązania, po drugie lokalizacja nie robi mi aż tak dużego znaczenia a po 3 chciałem przetestować.

    Zastosowanie dla tego vps miałem jedno, malutki serwer teamspeak3 dla max 10osób(przyjaciół), oraz testy moich działań śmiesznych w internetach, tam jakieś strony itd.

    Powiem wam po miesiącu testowania, że jestem nawet nie tyle co zadowolony, to zachwycony.

    Wszystko stabilne, nie zerwało nawet raz na 10sekund, wszystko działa tka jak powinno, teamspeak 3 w ogóle się nie tnie, nawet jka wejdzie więcej osob niz tylko to 10, to jest super. Ja na prawdę polecam, ze względu nawet na cene, bo chyba nie da się nic lepszego dorwać, a przynajmniej ja nie byłem w stanie. Co prawda miałem wcześniej do tych samych działań serwer vps w "firmie" twojachmurka.pl - która się reklamowała mocno na allegro no i w ogóle w internach, ja ich dużo reklam widziałem, wziałem na test vpsika za chyba 3zł i działało to też super i lokalizacja jakaś polska była - poznań czy coś, kiedy wykupiłem za 17zł na rok serwerek (promocje za kupineie roczne) - wyłączyli wszystko w *****... :D

    Pozdrawiam Serdecznie i polecam aruba w 100%, bo fajnie to działa.

     

     

    P.S

    Tylko ten panel, błagam niech oni to zmienią przy najbliższej okazji, bo jest po prostu taki toporny, że się nie da tego pojąć.

     

    Witaj Kawasaki,

     

    Dziękujemy serdecznie za recenzję naszego VPSa :) Cieszymy się, że jesteś zadowolony i polecamy się na przyszłość. Co do panelu to obecnie trwają intensywne prace nad nowym panelem. W 2017 zapraszamy do testów beta ;)


  8. @Aruba Cloud oczywiście na zarzuty Westbam nie odpowiecie? - widzę że coraz więcej osób narzeka że wszystko się powoli sypie, pomoc kręci bez sensu, wsparcia brak - osobiście odradzam na ten moment wszelkie usługi Aruba.

     

    Jak postanowiliście założyć konto na forum to fajnie by było nie olewać postów użytkowników ... ;)

    Witaj devon,

     

    Po prostu jest weekend, a forum nie jest oficjalnym kanałem supportu. Z Tomkiem jesteśmy w kontakcie, Romanowi nowy VPS działa.

    W Polsce mamy kilka tysięcy klientów i kilkanaście tysięcy VPSów, wszystko działa, ale oczywiście zdarzają się też problemy.

     

    Parafrazując słowa Marka Twaina "Pogłoski o naszej śmierci, są mocno przesadzone" ;)

     

    Pozdrawiamy

     

    ArubaCloud


  9. Coś jest nie halo i zaczyna się sypać. Powoli usuwam na ile jest możliwe VPS-y ponieważ panel sypie błędami ,że niby zatrzymany a jednak nie jest więc nie ma jak usunąć a same VPS-y nie odpowiadają. Przyszedł czas powoli przenosić to co tam jest do DO tam gdzie trzymamy resztę. Patrząc wyżej ktoś lubi bajki pisać a ja za stary jestem by słuchać dziwnych wywodów.

    Coś jest nie halo i zaczyna się sypać. Powoli usuwam na ile jest możliwe VPS-y ponieważ panel sypie błędami ,że niby zatrzymany a jednak nie jest więc nie ma jak usunąć a same VPS-y nie odpowiadają. Przyszedł czas powoli przenosić to co tam jest do DO tam gdzie trzymamy resztę. Patrząc wyżej ktoś lubi bajki pisać a ja za stary jestem by słuchać dziwnych wywodów.

    Witaj Tomku,

     

    Czy mozes proszę wysłać na priv informacje na temat Twojego konta i numer klienta. Zajmiemy się tym niezwłocznie.

     

    Pozdrawiamy

     

    Aruba Cloud


  10.  

    No niestety nie wierzę w te ataki DDOS.

     

    Trochę śmieszna informacja, zwłaszcza że napisaliście państwo że ataki dotyczyły czeskiego DC, cytuję "były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC" a serwer miałem we Włoszech. Żeby było śmieszniej to teraz nowy serwer mam w Czechach.

     

    Trochę pogubliście się w tych kłamstewkach.

     

    Nie widzę też żadnego zailenia mojego konta.

    Witaj Roman,

     

    Nie będę się odnosił do Twoich insynuacji na temat tego co napisałem i zarzucanie mi kłamstwa. Jestem tutaj by Ci pomóc i tylko po to.

     

    Tak mieliśmy ataki DDOS na nasze czeskie DC w Ktisie, gdzie jest ulokowany Twój serwer. Sytuacja została opanowana.

     

    Twój nowy serwer jest aktywny na Twoim koncie i też jest DC w Czechach / sprawdzaliśmy przed chwilą/ Sprawdź proszę.

     

    Tak, zasiliśmy Ci konto i stworzyliśmy nowy serwer / bez środków na koncie jest to niemożliwe/.

     

    Mam nadzieję, ze wszystko będzie Ci działać.

     

    Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu

     

    ArubaCloud


  11. Witaj Roman,

     

    Z informacji jakie udało nam się ustalić, były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC/, co spowodowało blokadę SSH i brak możliwości zalogowania się. Obecnie na mailu masz dane do nowego serwera, dodatkowo zasililiśmy Twoje konto. Prosimy o zapoznanie się z mailem. Wszystko powinno działać poprawnie.

     

    Pozdrawiamy

     

    ArubaCloud


  12.  

    Szkoda tylko, że taką wiadomość dostaję po 5 dniach od zakupu serwera, bo jak do tej pory to były tylko porady w stylu:

     

    zresetuj hasło

    zresetuj serwer

    serwer działa OK

    itp.

     

    A VPS jak nie działał tak nie działa. Wydałem pieniądze i nie ważne ile, czy 200 zł czy 1 zł. Zapłaciłem za możliwość korzystania z VPS ale niestety nie mogę skorzystać.

     

    I tak nie wierzę, ze ten VPS będzie działał jak należy. Takie zbywanie odpowiedziami w stylu: już zgłosiliśmy, będziemy naprawiać itp. nie przysługują poważnej firmie, ale wyglada na to, że Aruba Cloud nie jest poważną firmą.

     

    Dlatego jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed współpracą z nimi.

     

    Witaj Roman,

     

    Pamiętaj proszę, że w przypadku root VPS to Ty jesteś administratorem swojego serwera, więc nasza pomoc jest ograniczona, bo nie mamy dostępu do Twojego konta.

     

    Ponieważ przekazałeś nam dane do konta, nasi administratorzy będą mogli sprawdzić co jest problemem i na pewno damy znać w trybie asap.

     

    Poczekajmy na finał sprawy. Na pewno będzie miała miejsce odpowiedź a VPS będzie działał jak należy, ale oczywiście szanujemy Twoją opinię.


  13. Nie licz Zinyx, że Ci VPS będzie dobrze działał od Aruba Cloud.

     

    Powiem Ci, że i tak jesteś szczęściarzem, ze w ogóle Ci działa bo jak kupiłem u nich VPS 17 października i niestety do tej pory nie udało mi się z niego skorzystać.

     

    Co chwilę zrywa połączenie, nawet nie mogę zalogować sie za pomocą SSH a jak wreszcie uda mi sie zalogować to po minucie zrywa połączenie i po sprawie.

     

    Niestety obsługa Aruba Cloud olewa sprawę i twierdzi, że serwer działa OK. Jednym słowem Masakra.

     

    Podczas dyskusji z pracownikiem Aruba Cloud nawet dowiedziałem się abym pamiętał, że jest coś takiego jak "Tajemnica korespondencji". Widocznie mają coś do ukrycia i boją sie abym przypadkiem coś nie zdradził.

     

    Dlatego przestałem dyskutować z obsługą Aruba Cloud za pomocą ich panelu i zdecydowałem sie przenieść dyskusje na publiczne forum. W tym miejscu będzie wszystko jawne i nie będzie żadnej tajemnicy.

     

    Jeśli obsługa Aruba Cloud ma ochotę przyłączyć sie do dyskusji to serdecznie zapraszam a wszystkich uprzedzam aby trzymali sie z daleka od ich serwerów.

     

    Współpracowałem już z wieloma firmami, było lepiej i gorzej, ale nie zdarzyło mi się abym nie był wstanie nawet zainstalować żadnej strony www.

    Jedyne co mi sie udało zrobic to zainstalowałem Apache i tyle bo bo serwer cały czas zrywa połączenie.

     

    Zanim ktokolwiek zdecyduje sie kupić u nich serwer niech się 100 razy zastanowi czy warto, bo szkoda kasy i nerów.

     

     

     

    Witaj Roman,

     

    Przykro nam, że masz problem z korzystaniem z naszego VPSa. Z informacji jakie udało nam się uzyskać, przekazałeś dane dostępowe i zgłoszenie zostało wysłane bezpośrednio do działu technicznego we Włoszech. Jak tylko otrzymamy informacje zwrotną zostanie o tym poinformowany.

     

    Postaramy się jak najszybciej odzewać z odpowiedzią....

    Witam, wie ktoś co jest grane z tymi serwerami VPS ?

    Po jakim czasie (nie dłuższym zazwyczaj niż doba) zaczyna mi się konkretnie mulić serwer.

     

    Jak go zainicjuje od nowa to znów wszystko git na jakiś czas...

     

    Tak śmiga zamulony:

    zinyx@ArubaCloudVps:~$ dd if=/dev/zero of=tempfile bs=1M count=1024 conv=fdatasync,notrunc
    1024+0 records in
    1024+0 records out
    1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 108.351 s, 9.9 MB/s
    
    
    zinyx@ArubaCloudVps:~$ speedtest
    Retrieving speedtest.net configuration...
    Retrieving speedtest.net server list...
    Testing from Aruba.it (89.36.xxx.xxx)...
    Selecting best server based on latency...
    Hosted by Vodafone DE (Frankfurt) [5.98 km]: 109.47 ms
    Testing download speed........................................
    Download: 14.19 Mbits/s
    Testing upload speed..................................................
    Upload: 6.24 Mbits/s
    zinyx@ArubaCloudVps:~$
    
    ping -n 100:
     
    Statystyka badania ping dla 89.36.xxx.xxx:
        Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0
                 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
        Minimum = 59 ms, Maksimum = 612 ms, Czas średni = 209 ms
    
    a tak zaraz po instalacji od nowa.

    root@ArubaCloudVps:~# dd if=/dev/zero of=tempfile bs=1M count=1024 conv=fdatasync,notrunc
    1024+0 records in
    1024+0 records out
    1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 2.58721 s, 415 MB/s
    
    
    root@ArubaCloudVps:~# speedtest
    Retrieving speedtest.net configuration...
    Retrieving speedtest.net server list...
    Testing from Aruba.it (89.36.xxx.xxx)...
    Selecting best server based on latency...
    Hosted by Vodafone DE (Frankfurt) [5.98 km]: 17.862 ms
    Testing download speed........................................
    Download: 613.00 Mbits/s
    Testing upload speed..................................................
    Upload: 338.74 Mbits/s
    root@ArubaCloudVps:~#
    
    ping -n 100:
     
    Statystyka badania ping dla 89.36.xxx.xxx:
        Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0
                 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
        Minimum = 59 ms, Maksimum = 71 ms, Czas średni = 60 ms
    

     

     

    Zainstalowane tylko VNC xfce4 i wine

     

     

    Witaj Zynyx,

     

    Czy po reinstalacji problem powrócił. Daj proszę znać i jeśli tak to podeślij na logi i tracert.

     

    Pozdrawiam

     

    ArubaCloud

    Z mojej strony powiem że obecnie mamy uruchomionych o ile pamiętam 22 sztuki. Działają bardzo dobrze pod różne usługi. Z negatywnych uwag, słaby panel zarządzania, problem z IP przy reinstalacji - system Debian. IPv6 praktycznie nie istnieje. Kiepska kondycja adresów IP - spam listy. Ze wsparcia nie korzystam a na tym forum jedynie otrzymałem zdawkowe odpowiedzi na zasadzie "zobaczę". Te końcowe negatywne elementy sprawiają że zastanawiam się by przenieść wszystko z arubacloud do DO gdzie trzymamy ponad 400 praktycznie bez zastrzeżeń. Tak jak napisałem na początku utworzone VPS-y działają dobrze. Tyle z mojej strony.

     

    Tomek

     

    Witaj Tomku,

     

    Co doTwoich uwag to zgadzamy się i intensywnie pracujemy nad nowym panelem. Pierwsze screeny niedługo a testy już na początku 2017. Co do IP - pracujemy nad optymalizacją procesu zgłaszania i czyszczenia IP, które są spamlistach. Niestety, IPv4 to już tylko rynek wtórny i z tymi problemami borykamy się nie tylko my.

     

    Powiedz mi jednak proszę, czy na jakieś pytanie nie dostałeś odpowiedzi a propos supportu. Chętnie to prześledzę.

     

    Pozdrawiamy:

     

    ArubaCloud

×