Skocz do zawartości

stOOsh

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez stOOsh


  1. 12 minut temu, home.pl napisał:

    Cześć @stOOsh

    Czy mógłbyś podać w wiadomości prywatnej nazwę swojego serwera lub ID subskrypcji? Z chęcią pomogę i zweryfikuję powód problemu. Nie traktujemy broń Boże - jak sugerujesz - klientów w taki sposób. Jeżeli wysłałeś zgłoszenie przez formularz i ponawiałeś je co chwilę - spadało one w kolejce do realizacji, przez co nie mogliśmy go szybciej zrealizować.

    Podane w PW. 

    Nie ponawiałem zgłoszeń przez formularz.

     

    P.S. Czwartek - czwarty dzień od zgłoszenia problemu, a serwer w home wciąż nie działa, ale prawdę mówiąc już mnie to jakoś specjalnie nie martwi. Wszystko skonfigurowane i uruchomione na Active Cloud u innego providera. Zastanowię się tylko czy warto się bawić w reklamację czy sobie odpuścić i z ciekawości sprawdzam kiedy naprawią (jeśli w ogóle).

    home-pl-kopiowanie-plikow.jpg

    home-pl-podzial-przestrzeni.png


  2. 18:00 - wciąż nie działa, nie da się nic wgrać na serwer. Kolejny telefon do BOK.

    Zgłoszenie ma najwyższy priorytet, ale Pan sam przyznał, że dziś to już raczej nie zostanie naprawione.

     

    Ja chyba czegoś nie rozumiem - jak dla mnie to wygląda na 2 minuty roboty. Nawet jeśli muszą zmienić konfig w puppecie i uruchomić nową maszynę. No dobra - wtedy 5 minut.

     

    DRAMAT!!!


  3. Firma rzeczywiście ma klientów za debilów.  Wczoraj zgłaszałem problem poniżej przez formularz kilkakrotnie, bez odzewu. Dzisiaj udało mi się zgłosić ten problem na infolinii po odczekaniu 15 minut w kolejce, ale na pytanie "kiedy będzie ustawiona prawidłowa wartość dostępnego miejsca" usłyszałem "nie mogę niczego obiecać, ale utworzone zgłoszenie ma najwyższy priorytet". No to czekam kolejne 3 godziny i krew zaczyna mnie zalewać.

    --------------------------------

    Hosting Biznes

    wygasa za 152 dni
    Dostępne: 0GB
    --------------------------------

    Skutkuje "no space left on device" przy jakiejkolwiek próbie wgrania plików na serwer za pomocą scp.


  4. KEI było naprawdę dobre kilka lat temu, niestety mocno poszło w dół. Pomijam oczywiście ceny, niezbyt adekwatne do realizów 2016 roku, chodzi mi tylko i wyłącznie o BOK, podejście do klienta i te sprawy. Kiedyś rzeczywiście pełna rzetelność i zaangażowanie. Ostatnio coraz częściej odbijanie piłeczki i spuszczanie na drzewo. I tak np. jednemu z moich BYŁYCH klientów od 1.5 dnia nie działa poczta i www, bo się nie chce Panom w obsłudze technicznej przepiąć DNSów, tylko produkują maile, wątek liczy już 13 wiadomości a usługi wciąż nie działają...

    • Upvote 1
×