Skocz do zawartości

comman

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez comman


  1. Proponuję założyć listę mailingową, abyśmy mogli się między sobą kontaktować.

    Ich zaległość w stosunku do mnie wynosi aż 4 m-ce, także słabo to widzę. Ale również deklaruję chęć przystąpienia do pozwu zbiorowego. Czy na forum jest Pan Krystian, bo jak pamiętam BOOST to jednoosobowa DG, czy mógłby się ustosunkować do sytuacji? Czy widać kiedy Pan Krystian się logował?

     

    Najgorszy jest ten brak kontaktu. Powiem szczerze, że chyba by wystarczyło mi zapewnienie, że to i to się stało, pieniądze będą. A takto milczenie skłania nas ku jednemu, rozsądnemu na chwilę obecną działaniu...


  2. Witam.

    Może ktoś pomoże i poradzi ;)

    Przejrzałem już sporo skryptów min.

    LMS

    ISPconfig

    AWBS

    WHMCS

    ClientExec

    AccountLab Plus

    LPANEL

    modernbill

    quickbooks

    ale nadal nie potrafię się zdecydować. Jeśli któryś posiada już potrzebną mi funkcjonalność, to posiada również masę nieprzydatnych mi opcji, w których trudno odnaleźć te przydatne :)

     

    Posiadam 3 serwery z cPanel'em, na których jest dosyć dużo kont oraz kilka mniejszych serwerów z pleskiem po kilka kont.

    Najważniejsze jest zorganizowanie obsługi klientów na serwerach cPanelowych, gdyż excel z makrami poprostu już nie wystarcza :)

     

    ----------------------------------------------

     

    Więc szukam panelu z:

     

    * pełną obsługą cPanel (zakładanie kont po ackeptacji admina + powiadomienie dla klienta, pobieranie aktualnych kontaktowych emaili klientów przez WHM, zawieszanie wygasłych kont + automatyczne powiadomienie etc)

    * automatycznymi powiadomieniami o wygasaniu za 30 dni, 7 dni, 1 dni oraz możliwością ustawienia własnych okresów powiadomień

    * możliwością dodawania kont do systemu zarządzania ręcznie (u mnie akurat tych kilku pleskowych) czyli jakieś możliwości custom

     

    - nie potrzebna mi obsługa płatności, gdyż wyciągiu analizuje co dzień "ręcznie" księgowość, także nie ma z tym problemu

    * mógłby obsługiwać plesk/DA, ale to nie jest konieczny warunek

     

     

    Myślałem o parkadmin.pl, ale wygląda dla mnie niesamowicie amatorsko i nie wiem czy jest rozwijany. Jakby nie patrzeć i tak po jego zakupie musiałbym się zabrać za grzebanie w kodzie, żeby dodać kilka funkcjonalności.

    I gdyby nie mój brak czasu, sam napisałbym taki panel do zarządzania klientami/usługami... :-)

     

     

    Weekendowo pozdrawiam!

    Tomasz


  3. Moja firma została "nacięta" na 350zł na Panel DA.

    Czy ktoś już zgłosił sprawę w swoim komisariacie policji? Chciałbym przekazać jej numer do swojego komisariatu.

     

    bok@livenet.pl na początku wykazywał jakies zainteresowanie tematem, niestety obecnie bez odpowiedzi, a jak juz to prosba o kontakt z Sz.P. Maciejem z b-serwis.com, który niestety odpisał mi, iż Policja nie jest zainteresowana owym przestępstwem (???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    Widzę, iż sprawa upadła, a Ci ktorzy mogliby najwiecej zdzialac (Livenet - IP sprawcy), (Sz.P. Maciej z B-Serwis - poważne zarzuty o wystawianie fałszywych dokumentów i szarganie opinii firmy) za przeproszeniem "olewają" sprawę.

     

    Niestety ja tego tak nie zostawię.

    Wszelkich poszkodowanych uprzejmie proszę o kontakt pod tomasz.savery@gmail.com

×