Skocz do zawartości

lupus

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez lupus


  1. Tak jak kiedys pisalem akcja homa nie jest niczym rewolucyjnym. Tak sobie dzisiaj laze po forach i co widze:?

     

    http://forum.optymalizacja.com/index.php?s...29109&st=30

     

    http://forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=30030

     

    i kei.pl i nazwa.pl wyzywaja sie na duzych serwisach ;)

     

    mail od nazwa pl

    Szanowni Państwo.

     

     

    W związku z zauważeniem, iż wykupiona przez Państwa usługa serwera

    Active w domenie copper.nazwa.pl w ciągu ostatnich dni przekracza

    dopuszczalne parametry transferu, informuję iż został nałożony limit

    przepustowości pasma dla Państwa usługi. Powyższe działanie ma na celu

    zapewnienie sprawnego funkcjonowania usługi zarówno Państwa jak i

    pozostałych Klientów NetArt.

     

    Jednocześnie zaznaczam, iż limit ten nałożony jest czasowo i w przypadku

    zmniejszenia się transferu zostanie on zniesiony, o czym zostaną Państwo

    poinformowani.

     

    Podstawa:

    "Regulamin świadczenia usługi serwera w NetArt", Art. VII, pkt. 6

     

    W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

     

     

    Pozdrawiam,

    Sebastian Pacanek

     

    Z-ca Kierownika Biura Obsługi Klienta NetArt

    --

    e-mail: sebastian.pacanek@netart.pl - tel. (12)424 40 32

    http://nazwa.pl - Internet dla Ciebie

    Infolinia Handlowa - 0801 33 22 33

     

    Widac jakie realia nam sie szykuja, bo skoro "Duzi" zaczeli taka akcje to dali przyzwolenie mniejszym, ktorzy beda sie tlumaczyc "Przeciez home i nazwa tez tak robia" :):huh:


  2. Ehhhh tyle energii wkladacie w te dysputy nie majace zadnego celu.

    Przeciez na tym forum tyle firm sie poleca, proste.pl, iq.pl, ovh.pl, skoro home.pl jest takie beee to juz powinniscie przenosic swoje serwisy gdzie indziej. Watek ciagnie sie od Listopada a nic w nim konkretnego sie nie dzieje. Napiszcie gdzie sie przeniesliscie i ze nowy admin stwierdzil ze ledwo smyracie jego serwery.

    Mysle ze operator, ktory z powodzeniem utrzymuje serwer wyrzucony z home bedzie chcial sie pochwalic swoja wydajnoscia.

    Wiec pytanie - kto z wyrzutkow przeniosl sie na jakis tani wspoldzielony hosting i dziala bez szwanku ? od dwoch miesiecy powinny sie pojawic jakies ciekawe obserwacje.


  3. testuje home.pl i nie podoba mi się ta usługa, bo panel administracyjny to nie wiem do czego ma służyć i komu.. od jutra będę testował progresso.pl według użytkowników tego forum ma dobrą opinię...

     

    Skoro juz testujesz rozne panele to napisz co jest na plus a co na minus w kazdym z nich. Twoja opinia moze byc pomocna innym o ile bedzie rzeczowa.

     

    Tak sie zastanawiam, czy panel zarzadzania jest faktycznie tak waznym elementem hostingu ? Przeciez raz skonfigurowany serwis www powinien hulac bez administrowania (ewentualnie trescia ale do tego sa juz inne panele). No chyba ze ktos co drugi dzien zmienia hasla do kont pocztowych i zmienia przekierowanie domen :)

    Jakie jest Wasze zdanie ? Jak czesto wykorzystujecie panel administracyjny ?


  4. Witam!

     

    Czy zauwazyliscie ze kazdy watek dotyczacy home.pl ciagnie sie niczym brazylijski serial ? Co jest w tej firmie, ze budzi tyle emocji ?

    Przypadek eliminowania zasobozernych klientow nie jest niczym nowym ani szczegolnie niehumanitarnym. Robi to kazdy uslugodawca.

    Przeklenstwo home.pl polega na tym, ze cokolwiek oni nie robia to budzi to szeroki odzew zarowno negatywny jak i pozytywny. Czy to robia reklame z pudzianem czy z diabelkiem czy wlasnie wciskaja dedyki duzym serwisom.

    Z tego co wyczytalem to nikt nie zostal wyrzucony z serwera i nikomu z dnia na dzien nie wylaczono konta. Akcja ta ciagnie sie zdecydowanie za dlugo zeby wygladalo to na "wyrzucanie klientow" inaczej skonczyla by sie ona w 5 dni.

     

    Ciekawe czy ktos zauwazyl w netarcie zapis z rozdz. VII pkt.6 (http://nazwa.pl/regulamin.php?m=h&s=host)

     

    # NetArt ma prawo ograniczyć dostęp do usługi serwera do wartości 200% średniego dziennego transferu, jeżeli dzienny transfer przekroczy wartość 200% średniego dziennego transferu.

    Średni dzienny transfer obliczany jest jako iloraz limitu transferu określonego w specyfikacji usługi wraz z pakietami rozszerzającymi do ilości dni okresu abonamentowego usługi serwera.

     

    Ciekawe czy dostep ograniczony jest calkowicie czy na jakas chwile. Wyobrazcie sobie kampanie na onecie podczas ktorej przekroczyliscie 200% sredniego dziennego transferu i zostaliscie zgodnie z regulaminem odcieci.

     

    A co mamy w kei.pl ?

    Na stronie http://www.kei.pl/?stronka=onas/wiedza artykul "Kiedy pakiet hostingowy staje się niewystarczający dla prężnie działającej firmy?"

     

    Podejrzewam ze takie przyklady mozna mnozyc. Podsumowujac mozna stwierdzic, ze wszyscy operatorzy robia to samo a wciaz mowi sie glosno o home :)


  5. Zapraszam do zapoznania się z ofertą ahost.pl

     

    Ehh co za profesjonalne podejscie firmy :) Jesli chcecie skutecznie pozyskiwac klientow za pomoca tego forum (aczkolwiek sredni to kanal) to wysilcie sie bardziej.

     

    Klient podal Wam na tacy wszystkie informacje:

     

    - chce wydac 150 zl

    - potrzebuje typowego serwera

    - sprecyzowal swoje wymagnia odnosnie wysylki poczty (na tym glownie mu zalezy)

     

    Wystarczy informacji aby podac konretny serwer z wlasnej oferty, zachecic klienta aby go wybral i pomoc mu w rejestracji.

     

    Odeslanie go na swoja strone spowoduje ze klient od razu oleje temat.

     

    Wiecej zaangazowania :(

     

    BTW. Po wejsciu na http://ahost.pl/?go=oferta i kliknieciu w lewym menu na Oferta pojawia sie blad (Podstrony "Oferta" nie ma na naszym serwerze!) a wszystko przez to ze podlinkowane zostalo slowo oferta z duzej litery :( (http://ahost.pl/?go=Oferta). Sugeruje szybko poprawic. Nic tak nie zniecheca klienta jak bledy na stronie uslugodawcy.

×