Skocz do zawartości

Mazepa

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Mazepa


  1.  

    Nie do końca musi być tak jak piszesz. Mam doświadczenie w 80% tylko z lokalnym biznesem - tematycznie wachlarz jest naprawdę szeroki od lekarza, przez farby do ścian, na wynajmie biura kończąc i widać, że ludzie może faktycznie pójdą kupić w sklepie, ale do którego sklepu się udadzą zależy często od informacji z Googla. Skuteczne pozycjonowanie czy Adwords może dawać efekty także offline, co oczywiście trudniej zmierzyć w 100%. Nie przekreślałabym więc pozycjonowania, szczególnie, że wraz z liczbą odwiedzin na stronie koszty miesięczne nie rosną. Opony to całkiem dobry towar. Skoro przez internet sprzedają się takie rzeczy jak namioty magazynowe, to dlaczego nie opony? :)

     

    Całkowicie się z Panią zgadzam, nawet jeśli zdecydujemy się kupić towar w sklepie stacjonarnym to i tak wcześniej jest to poprzedzone szukanie informacji w Internecie, gdzie sprawdzamy m.in. opinie, cenę. o potencjalnym sprzedawcy. Pozycjonowanie na pewno zwiększa nasze szanse, że dany klient znajdzie właśnie nas i dokonana zakupu, a czy zrobi to stacjonarnie czy w sklepie internetowym ma to już mniejsze znaczenie.


  2. Wszystko fajnie jeśli na początku dysponujesz sporym kapitałem, ale najczęściej tak nie jest. Nie doceniasz pozycjonowania, to tak jak na popularnych portalach aukcyjnych, gdzie za dodatkową opłatą Twoje ogłoszenie znajduje się najczęściej na pierwszej stronie szukanego przedmiotu/usługi. Z pozycjonowaniem jest podobnie. http://promopager.com/pl ma naprawdę dobrą ofertę. np. płacisz dopiero wtedy kiedy jesteś w TOP10, lub możesz pozycjonować się za darmo jeśli będziesz polecać platformę.

×