Skocz do zawartości

Chriscom

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Chriscom


  1. Chriscom, w tej sytuacji wklej tutaj treść zwrotki (usuwając wrażliwe dane np. adres email) lub adres podany w niej bo to jest kluczowy element do usunięcia IP z black listy. Być może to jakaś wewnętrzna, mniej popularna RBLka, która nie jest skanowana przez serwisy zajmujące się tą tematyką.

     

    To wystarczy ?

    This is the IdeaMailServer program at host chriscom.home.pl.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its

    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

     

    <xxxxxxxi@yyyyy.com>: 550 csi.mimecast.org Poor Reputation Sender. - https://community.mi...cs/DOC-1369#550


  2. Dziękuję, że Ktoś się odezwał :-).

     

    Z home za pierwszym razem dostałem takie info - na wysłane teraz kolejne ...ciszaaaa.

     

    "Witam,


    Komunikaty załączone świadczą o tym, że Państwa adres IP trafił na czarną listę. Zapraszamy do zdelistowania się z niej klikając w link podany w zwrotce.


    W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.


     

    Hej Chriscom. Jeżeli to możliwe, podaj na priv lub tutaj nazwę domeny. Bez tego nie będę w stanie zweryfikować, czy konsultant udzielił poprawnej odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Pamiętaj, że każdy serwer może mieć swoją indywidualną blacklistę, na której admin może dodać dowolny komunikat.

     

     

    Może to banalniejsze pytanie od poprzedniego zadanego na forum: na jaki adres priv wysłać nazwę domeny ?

     

    Problem pojawia się (na dany moment) z dwoma Klientami. Jeżeli byśmy trafili na "globalne" black listy to rozumiem problem dotyczyłby większej ilości wysyłanych maili ?

     

    A z drugiej strony, skoro problem dotyczy 2 Klientów, to trafilibyśmy na ich black listy ?

×