Skocz do zawartości

AnnaES

Firma
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez AnnaES


  1. Blogi to super źródło, ale raczej przy optymalizacji treści stron pod kątem pozycjonowania, a to bardzo powierzchowne. Ja uwielbiam blogi, szczególnie zagraniczne, ale w żadnym wypadku bym nie stwierdziła, że to jest jakiś rodzaj podręcznika do nauki seo. raczej sposób na bycie na bieżąco ze zmianami, jakieś takie źródło inspiracji bardziej niż wiedzy ;) Polecam moz.com/blog i search engine land :)


  2. Bez obrazy ale normalnie włos na głowie staje jak sie czyta takie @#$%^& jak niektórzy tu wypisują. OP wyraźnie napisał:

     

    (...)

     

    Należy tu sobie zadać 1 pytanie:

    Czy klient chcący kupić opony loklanie szuka ich w internecie?

    Nie szuka, idzie do sklepu.

     

     

     

    Nie do końca musi być tak jak piszesz. Mam doświadczenie w 80% tylko z lokalnym biznesem - tematycznie wachlarz jest naprawdę szeroki od lekarza, przez farby do ścian, na wynajmie biura kończąc i widać, że ludzie może faktycznie pójdą kupić w sklepie, ale do którego sklepu się udadzą zależy często od informacji z Googla. Skuteczne pozycjonowanie czy Adwords może dawać efekty także offline, co oczywiście trudniej zmierzyć w 100%. Nie przekreślałabym więc pozycjonowania, szczególnie, że wraz z liczbą odwiedzin na stronie koszty miesięczne nie rosną. Opony to całkiem dobry towar. Skoro przez internet sprzedają się takie rzeczy jak namioty magazynowe, to dlaczego nie opony? :)


  3. Nawet jeśli chcecie pozycjonować się tylko lokalnie to ograniczanie się do fraz z miejscowościami wcale nie jest konieczne. Pamiętaj, że Google dopasowuje wyniki wyszukiwania także pod lokalizację użytkownika. W przypadku reklam wyboru lokalizacji możecie dokonać na 2 sposoby - wybierając opcję geolokalizacji lub stosując frazy z nazwą miejscowości, np. opony bochnia. To pozwoli Wam trafić w większości do użytkowników lokalnych. Wyjątkiem są urządzenia z internetem mobilnym - większość numerów na kartę ma lokalizację zapisaną w Warszawie, mimo że przebywa w innym mieście. Do doboru fraz jest mnóstwo bezpłatnych narzędzi, m.in. keyword planner Googla.


  4. Tu chyba zadziała zasada, że co specjalista to teoria ;) Z mojego doświadczenia wiem, że nie tylko warto, żeby tekst miał min. 1200 znaków, ale jeszcze, żeby był dobrze i przejrzyście zedytowany na stronie. Google idzie w stronę oceniania stron pod kątem tego, czy zawarta na niej treść zaspokoi ciekawość użytkownika. Można się domyślić, że krótki, zbity w ciasny akapit tekst nie będzie najlepszym pomysłem w takiej sytuacji :) Podkreślam, że to wynika z mojego doświadczenia, pewnie każdy z was może opowiedzieć swoją historię ;)


     

×