Skocz do zawartości

Kris83

Użytkownicy
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Kris83


  1. 1) Admini jednak nie śpią w NETDC - fakt ten: NA PLUS.

    2) Usluga zaczęła działać - admin podał powód jednak nie wiem czy to ja sknociłem czy nie.

    Devon nie wiem czy ma złe. Ale faktycznie teraz widzę że ten dział zawiera wątki uporządkowane tematycznie wg dostawców - nie zwróciłem uwagi, myślałem po rzuceniu okiem przez 0,5 sek. że to tematy użyszkodników forum.


  2. Buu wychodzi na to, że:

    a) o tej godzinie już nie pracują w NETDC

    b) dosięgła mnie podwórkowa kara za niemiły ton na tym forum i nikt nie odpisuje, postanowiono mnie w stylu dresów z Rataj ukarać

     

    Wszystko leży. Pytanie: czy jutro cokolwiek zacznie działać? Czy przywrócą mi usługę do ładu czy oleją pisząc, że to ja napsociłem na koncie roota instalując Pinguzo, który zainstalował się bez errorów?


    EDIT:
    No weźcie nooo. Nie karajcie już. Jeśli ja nawaliłem to przeproszę publicznie. Jestem w końcu klientem a nie kolegą z podwórka.

    Ps. Panie moderatorze tego forum, zablokowałeś poprzedni wątek stwierdzając, że nie można patrzeć na te "żale" i że widocznie mam z tego na "bułki" zaledwie, skoro nie zmieniłem dostawcy. No panie no, panie! Czy ja miałem kryształową kulę? Na podstawie czego miałem zmieniać skoro wcześniej tak się nie działo? Nie bądź taki - nie traktuj jak śmiecia. Szacunku elementarnego proszę.


  3. Mam poważny pad serwera na którym mam wszystko - a NetDC olał sobie sprawę. Tak jak o 20:03 ostatnie pytanie było o ID serwera tak do tej pory nie ma odpowiedzi. Wg regulaminu awarie usuwane są niezwłocznie żeby zachować ciągłość usług. Czekam już kilka godzin i nic.

    Panie z biznes-host.pl - poradzisz coś na to czy mam sobie sam radzić teraz?


  4. Pinguzo powoduje problemy tak? Wykaż to. Poza tym nadal poczty nie można wysyłać. Fakt tego, że zainstalowałem Pinguzo spowodował, że sobie olaliście kur*a problem? Dobrze rozumiem? Jedyną instalacją była instalacja Pinguzo która odbyła się z powodzeniem. Jeśli uważacie, że to jest tym spowodowane to log potrzebny - na gębę nie wierzę.


    Kafi - tak wymaga - i ty go zaraz wysmarujesz tu.


  5. Mam na nim kilkanaście stron itd. itp. - zajęłoby mi to dużo czasu a teraz nie mam jak tego ogarnąć.

    MikeJones - nie wiem czym miałbym orać ponieważ nic nie doinstalowywałem na tym VPS - ten sam soft, który od miesięcy grzecznie siedział i nie orał sprzętu nagle się przebudził i zaczął psocić? No nie sądzę. Jedyne co ostatnio zainstalowałem to soft od Softaculous - Pinguzo.

    Co do orania sprzętu - czy jest możliwość dowiedzieć się, co dokładnie psoci? Ja nie potrafię - a od supportu nie można wyciągnąć tego info. Pytanie: jest możliwość dokładnego namierzenia co obciąża serwer?


  6. A tak na logikę, jaki interes miałaby firma w tym, żeby robić Ci nazłość?

    Przecież wtedy zamiast zyskać wiernego klienta, może go stracić...

    Niekonieczne, że firma. Jednak przez wiele miesięcy nic się nie działo i nagle dzieje się - przypadek? Ja przypadki badam wnikliwie - dla mnie one nie istnieją praktycznie. Wszystko ma swoje wyjaśnienie.

     

    Stracić klienta? Nie tylko to będzie miało miejsce dopóki nie zacznie się mnie szanować (lakoniczne zdawkowe wyjaśnienia) - stanę się ropiejącym wrzodem na dupie. Dział PR spółki W88 (o ile ta zbieranina wykupionych firm hostingowych ma takowy dział) na pewno zainteresuje się moim planem działań. Miło? BARDZO. Będę w Poznaniu to jadę tam koło jeziora Malta pogadać.

    Proszę o analizę logów które załączyłem - na co WAM to wygląda.

     

    Ja nie stawiam serwerów gier - dla mnie to chleb - sprawa życia i śmierci więc.


  7. Odkąd napisałem tu publicznie o dedyku - mam podejrzenie, że robi mi się na złość - objawia się to problemami z VPSem - który do tej pory nie sprawiał ŻADNYCH problemów. Nagle zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Nie kupuję tych lakonicznych, zdawkowych, od niechcenia wyjaśnień na te incydenty.

    Informuję publicznie, że będziecie zbierali dokładną dokumentację na odparcie zarzutu działania CELOWEGO na moją niekorzyść - która będzie wymagalna na sprawie sądowej. Jeśli nie dostanę dokładnych wyjaśnień z jakiego powodu serwer zaczął padać - składam pozew.


  8. Lokator, a jak mam reagować? Odnaleźć każdego z zarządu W88 S.A. i z dokumentacją chodzić za nimi aż sprawa nie zostanie rozwiązana? Jestem do tego zdolny. Ot - ja tylko oczekuję że będę traktowany z szacunkiem: pytam o coś, to się przedstawia na czym stoję w zakresie usługi za którą się płaci a nie pisze się jak ciemniakowi z ulicy, że wśiśtko ok.


  9. W takim razie po kolei:

     

    1. Kontaktowałem się z pomocą techniczną - można przeczytać o tym w moim poprzednim poście.
    2. A jednak była przerwa odnotowana - mi napisano, że wszystko jak najbardziej OK.

    3. Chyba nikt nie ma w zwyczaju opisywać publicznie szczegółów interwencji - jednakże ja byłem publicznie zmuszony napisać, ponieważ - w nawiązaniu do pkt 2. - przekazano mi, że wszystko ok po stronie serwera - a to nie jest prawda.

    Jak dla mnie - pisanie tutaj to jedyny sposób na rozwiązanie problemów - i nie jest to mój wymysł. To SKUTEK pewnej PRZYCZYNY.


  10. Znów cyrk kur*a się powtarza. Znów ten cyrk się powtarza.

    Dzwonią do mnie 2 osoby że "sklep nie działa znów" - osoby będące w dwóch różnych lokalizacjach. Patrzę w UpTime Robot - faktycznie, było coś. Niedostępność przez ok 6 minut. Czyżby problem wrócił?

    Najlepsze są odpowiedzi które otrzymuję, takie jak wcześniej otrzymywałem notorycznie, uciekające od jakiegokolwiek zaangażowania na poziomie elementarnym:

     

    "Usłyga działa w pełni poprawnie, nie zanotowalismy dla niej żadnych problemów."

     

    Tadaaaam i ch*j! Kurtyna opada. Pozamiatane. Rozumicie? Nie odnotowali problemów - muzyka gra dalej. Rozumicie. Nie no nie? Panie? Rozumisz panie? Nie ma żadnych problemów! Ot SZCZĘŚLIWCY.


  11. tgx, tu nie ma paradygmatu, że "od ręki". Od 1,5 miesiąca codziennie, średnio 1,5 raza na dzień, były "Connection Timeout" i telefony do mnie. W końcu postanowiłem ten skrytykowany na dzień dobry w tym wątku Uptime Robot zamontować żeby zobaczyć jak to wygląda, zacząłem zgłaszać to admina - były jakieś odpowiedzi ale problem występował. Kilka dni temu posypał się serwer na 1,5h, dziś na ok 1,5h także. W między czasie te "Connection Timeout".

    Najzabawniejsze jest to, że dziś o 21:39 znów DOWN - trwający gdzieś 10 minut - tradycyjnie, a jakże.

     

    Do diabła przeklętego - co się dzieje? Do przeklętego diabła - ile jeszcze to potrwa? Poza tym admin udziela mi bardzo ogólnych informacji, ogólnie...to jak to mówią w pyrlandii...ma mnie "w ch**u" widocznie - odpowiedzi są gorzej niż ogólnikowe.


  12. MZone - napisałem na PW.

    Co do mojej sytuacji: dedyk ma dwa IP - po sklepie na IP. Wstał parę minut temu jeden ze sklepów ale drugi (na innym IP) leży - czyli rozumieć mam, że to nie problem sprzętowy a już konfiguracji raczej np. problem z routingiem?

    Tak kontaktowałem się - ponoć karta sieciowa. Mam monitoring poprzez UpTime Monitor tylko jednak jego wskazania pokrywają się z osobistym sprawdzeniem działania sklepu. Awarie się zdarzają, fakt...z tym, że tak jak napisałem w 1 akapicie - 1 IP działa. Awarie się zdarzają, fakt - jednak od 1,5 miesiąca codziennie były niedostępności po ok. 10 minut.


  13. Ok, ma być wymieniona rzekomo karta czy też "cały serwer" - nie wiem czy tak nie powiedziano żeby dzwoniącego uspokoić - zobaczy się w takim razie co będzie po rzekomej wymianie.

    Ja też klepię usługi klientom i dla mnie oburzające jest takie podejście, że się czeka do poważnej awarii przez 2 miesiące i odpisuje się pierdoły gdy się zgłasza niedostępności zamiast WIEDZIEĆ to co piszesz mariaczi i sprawdzić. Jak mało im tam płacą lub jak mało dobrej woli trzeba mieć żeby tak podchodzić to ja ku**a nie wiem .


    Kamikadze, skąd wiesz że PCta? Nic mi nie wiadomo o tym. NetDC ma usługi zarządzalne i tylko takich serwerów szukałem - gdzie ja znajdę admina do dedyka i za ile?


  14. Ok dzięki, tylko tak to brzmi jakby takie rzeczy była norma. Dobra, traktuję to że w zakresie tego długotrwałego padu piszesz - a co z tymi codziennymi po ok 10 minut? Pisałem do admina oczywiście za każdym razem, chyba kilkanaście razy - to ciągle jakieś dziwne odpowiedzi. No teraz niby padła karta sieciowa. Klient tego nie rozumie - klient pamięta, że jak miał SaaS u dostawcy platformy e-commerce działało mu zawsze - a teraz nie działa - i reszty nie (z)rozumie. Napisałem żeby się dowiedzieć jak potraktować to - ok, podaliście mi rozwiązanie w odniesieniu do tych większych niedostępności.

    W takim razie pytam: jak mam podejść do tych codziennych? Od 2 miesięcy wymieniam się z mailami i ciągle to samo - co mam Z TYM zrobić? Pozostaje zmienić serwer czy co?


  15. Mariaczi - admin jest ... w NetDC bo to dedyk zarządzalny. Nie - to nie są pady między serwerem sprawdzającym a hostem - ZA KAŻDYM RAZEM obsługa sklepu potwierdza mi, że nie działa dzwoniąc - a ja wtedy patrzę na UPTIME i pokrywa się to ze zgłoszeniami obsługi.

    Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień - sklep już nie działa od GODZINY.


  16. Witam,

    Co myślicie o sytuacji, która dotknęła mojego klienta. Log przedstawiam poniżej:

     

    n6cUu63.png

    i tak w kółko macieju od 5 września jak zacząłem monitorować serwer bo miesiąc wcześniej codziennie również po parę minut nie działał.

    Ja już kur**a nie wiem co mam myśleć - proszę o opinie w miarę obiektywne - co mam myśleć, co mam robić bo w tej chwili to opadnięty jestem z sił i mam pustkę w głowie.

    PS. Dotyczy to SKLEPU. SKLEPU.


  17. Pisałem w tej sprawie do supportu 3 razy - za każdym razem twierdzono, że "w logach" nic nie ma i finito. Po sprawie. Moja pisanina tu to owoc właśnie tego. Jestem zdesperowany i w czarnej dupie. Po raz kolejny nie piszę ticket, przenoszę te 3 stronki z biznes-host.pl (na ktorym się nie zadomowiłem przez te problemy) do Waszego innego brandu - NetDC - z którego zadowolony jestem póki co (zobaczymy co będzie z tym nieszczęsnym greendata).

    Ps. Nie mam żadnej pogardy tylko nerwy już.


  18. tgx - nie sprawdzałem. Teraz zajrzałem tam ponieważ to samo spotkało mnie z perspektywy NETDC i serwera dedykowanego na którym leżą dwa sklepy - po jednym IP na łeb. Jeden z nich końcowko wskazuje na serwer netdc (traceroute) a ten który jest na drugim IP, wskazuje na pleple.greendata.pl - a po wejściu na greendata.pl przekierowuje na biznes-host.pl - czyli na drugim IP u NETDC to samo łajno co z biznes-host.pl a na tym pierwszym IP wszystko OK.

    Raczej nie przeładowuję konta. Nic na nim nie robię a leża na nim 4 stronki małe na WP w podstawowej konfiguracji a to hosting seo na kilkadziesiąt rzekomo IP (lol).

    Słabnę. Masakra.


  19. Archi dzięki za rozjaśnienie. Faktycznie, na Pingdom nie jest źle...2.42s. Powiązałem te ms z tym jak mi muliło niedawno w dzień...faktycznie mogłem trafić na szczyt + jakiś niedomóg serwera.

    Co do zalecenia żeby na VPS to nie da się przy wielu zapleczach, wziąłem ten hosting SEO bo dali wiele numerów IP w relatywnie niskiej cenie, VPS stosuje pod normalne serwisy lub zaplecza z dużym ruchem.

    SiXwishlist akurat teraz wychodzę, dzięki za info, później przetestuję.


  20. Ok, więc tak.
    - nie interesuje mnie ten skok w nocy i później sukcesywny aż po godzinę 6:00 spadek wartości ms - bo faktycznie mogły być prace jakieś; wartości powyżej 500ms trwają ciągle, przeważnie w ogóle nie spada poniżej 500ms. Najczęściej jest to ok 1000ms.

     

    2Jv6M6v.png

     

    theONE w nocy to był jeden pomiar gdzie miałem 19234 ms a o 6 rano 735 ms.

    EDIT: gwoli ścisłości, to nie pingi ale po HTTP(s).

×