Skocz do zawartości

truese

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez truese


  1.  

    Wyjaśnij temat konfliktów i jaka jest różnica między tym jak serwer nasłuchuje na oddzielnym porcie, a na oddzielnym adresie IP :P

    Na oddzielnym porcie: Przez mały błąd gracza może go omyłkowo przenieść na serwer podstawowy o porcie 25565 (ostatnio bawiłem sie rekordami srv i różne rzeczy wynikały z tego)

     

    Na oddzielnym adresie: Nie będzie takiej możliwości, bo bungee będzie głównym serwerem dla drugiego ip


  2. Ustawiasz każdemu odpowiednie IP w server.properties przy pomocy server-ip.

     

    Niepotrzebnie zresztą kupowałeś to drugie IP, bo mogłeś użyć niestandardowego portu i zrobić dla niego normalnie hostname z wpisem srv, żeby gracze nie musieli ręcznie podawać numeru portu. Miałbyś i łatwą nazwę (cośtam.Twojadomena.pl), i nie marnował adresów IP.

     

    Niestety nie jest to takie proste jak myślisz :>

    Nie chciałbym konfliktów między serwerem A i B. Dlatego chciałbym zrobić aby każdy serwer stał na oddzielnym adresie. (serwery bungeecord) Nadal szukam rozwiązania na dwa adresy. Dodam że wpisując jak mówisz nadal wykrywa że port jest używany mimo wpisanych innych adresów (2 adres widocznie kieruje na pierwszy mimo że jest oddzielną maską)


  3. Forwadowanie, tunelowanie portw czy jak to tam sie pisze. Ze swiata bedzie ten sam port, a na maszynie inny wewnetrzny. Chyba ze sama konfiguracja serwera gry pozwala odpalac dwie uslugi na jednym porcie co w to watpie.

     

    Szukam szukam i nie widzę w internecie jakichś informacji na ten temat, jak to dokładnie zrobić.

×