spokeros
Użytkownicy-
Zawartość
14 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez spokeros
-
kolega error_404 najlepiej opisał aktualną sytuację w progreso kiedyś było nieźle, żeby nie powiedzieć bardzo dobrze albo nawet super ale to było kiedyś aktualnie hosting w progreso zszedł na psy ja osobiście za najgorszą rzecz uważam zamulone serwery i całkowity brak supportu mam konto w progreso trzeci rok, ale już więcej nie przedłuże, zastanawiam się nawet czy teraz nie zerwać umowy beobsługowy hosting można mieć za darmo za pieniądze można już czegoś wymagać - dysproporcja pomiędzy ceną a jakością obsługi w progreso jest aktualnie ogromna można powiedzieć że jest cena a nie ma obsługi ostatnio miałem mały problem, dzwoniłem chyba 4 razy, zapewniano mnie że owszem zaraz naprawią, ale mam zgłosić to przez helpdesk - zgłosiłem, ticket wisi już tydzień i nic, wielkie nic - czyli klasyka, jak już niejedna osoba pisała szczerze odradzam zakup hostingu w tej firmie, można tylko naprężyć sobie nerwy i nic więcej wg mnie wielkie nieporozumienie Pan Szendzielorz pisze, że firmę prowadzi już 10 lat i "coś tam" już wie drogi Panie "coś tam" to o wiele za mało by mówić o profesjonalizmie poleciłem firmę wielu znajomym, teraz zarządzam odwrót...
-
tak, doszło wszystko z 3 dni
-
dobre wieści - zadziałało właśnie, są wiadomości i odbiera/wysyła, czyli jest wreszcie połączenie z serwerem helpdesk nie odpisal, ale może cos zadziałał...
-
tak, tak, robiłem testy - wiadomości nie da się wysłać z programu pocztowego, bo nie łączy się z serwerem (tym samym też nie odbiera) zakładam, że program pocztowy działa dobrze, bo z innych kont poczta dochodzi/wychodzi na webmailu to samo - zalogować się można co prawda, ale nie wyświetla wiadomości i nie można utworzyć nowej, by ją wysłać
-
objawy są takie, że po zalogowaniu się do poczty (przez webmail) nie widać wiadomości program pocztowy wogóle nie może się zalogować do serwera jestem na p17
-
problem dotknął również i mnie od 3 dni nie działa mi poczta i nikt w Progreso nie reaguje wczoraj dzwoniłem - dostałem info że sprawdzą jednak poczta nadal nie działa skrobnąłem dziś na helpdesk i też nic martwi mnie to, bo potrzebuję się dostać do poczty korzystam zich usług prawie 2 lata i nie miałem zastrzeżeń, nawet byłem zadowolony ale 3 dni bez poczty... podniosło mi ciśnienie
-
witam szukam dobrego hostingu za ok 150zł/rok moje wymagania: powierzchnia - min 1gb mysql - min 5 baz konta mail - min 10 transfer - 10gb/miesiąc gdyby ktoś miał ochotę coś zaproponować - proszę pisać; testowałem już kilka kont, ale jak na razie nic nie wybrałem; zazwyczaj dyskwalifikuję ofertę jeśli jest bardzo ograniczona poczta - tzn.: mała max przesyłka, mało odbiorców w jednym mailu, mało maili na godzinę; oczywiście nie znaczy to, że chcę kilkanaście list mailingowych po 1000 odbiorców w każdej, ale ograniczenia typu: max przesyłka 20 mb i max 20 odbiorców w jednej wiadomości to dla mnie zbyt mało; zależy mi na stabilności serwera i dobrym supporcie; aktualnie przeżywam ciągłe pady serwera i muszę się jak najszybiej wynieść jeśli oferta będzie ok - w grę wchodzą 3 konta, ale to docelowo po jakimś czasie (mam już swoje lata i raczej pochopnie nic nie robię ) Marcin
-
witam chcę wykupić hosting - Biznes MEDIUM XL - na domenomania.pl; ma ktoś może tam konto? przed zakupem chętnie poczytałbym opini innych o tej firmie; pozdr Marcin
-
witam Progreso w końcu i ze mną się skontaktowało; fakt, że trwało to prawie trzy dni, ale wynagrodzili mi długi czas oczekiwania - miło z ich strony; kolejny kontakt był już bardzo szybki i rzeczowy; konto tez działa bez zarzutu - więc zostaję jednak; pozdr Marcin
-
geniusz sobie poradził z tonowym wybieraniem... jednakże nikt nie podniósł słuchawki; to nie jest bzdurna nagonka, tylko opinia na podstawie FAKTÓW; A FAKT JEST TAKI, ŻE NIE MA KONTAKTU Z FIRMĄ PROGRESO... bo jak inaczej nazwać brak reakcji na tickety od prawie trzech dni, brak reakcji na maile (czekam na odpowiedz od ponad tygodnia) i nie odbieranie tel (dzwoniłem kilka razy w ciągu ostatnich dwóch dni)? jeśli to jest KONTAKT to ja gratuluje tej firmie wspaniałego kontaktu z klientami; NIE POLECAM tej firmy
-
BOK 24h w Progreso to zupełne nieporozumienie; ta usługa po prostu nie jest świadczona; testuję teraz konto, ale już się zdecydowałem i chciałem zapłacić; czekam jedynie na korektę faktury: Data zgłoszenia 2006-11-20 / 20:23 Czas od momentu zgłoszenia 2 dni 15 godzin Czas od ostatniej akcji 33 minuty 37 sekund od dwóch dni i 15 godzin... sorry, ale nie mozna czekać w nieskończoność na taką drobnostkę (bo czymże jest zrobienie korekty faktury); w sumie wygląda to następująco: 1. ticket - brak odpowiedzi; 2. mail - brak odpowiedzi (wysłany czterokrotnie mail); 3. tel - nikt nie odbiera (owszem automat zgłasza się, ale na tym koniec, po chwili następuje rozłączenie); żenada - jednym słowem... mogliście mieć klienta, ale dla mnie taki czas oczekiwanie na reakcję jest stanowczo za długi; Marcin
-
ja testowałem konto u nich ostatnio; śmigało jak ślimak; wysłałem kika maili z róznymi pytaniami dotyczącymi ustawień serwera i poczty; nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a ostatnie dwie wiadomości wróciły się z adnotacją serwera pocztowego: over quota; przezabawne to było... pełen profesjonalizm; pozdr
-
nadal szukam... proszę o propozycje
-
jak jest aktualnie w tej firmie? kupować hosting u nich?