Skocz do zawartości

zenek

Użytkownicy
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez zenek


  1. Świetna sprawa. Profesjonalne podejście i pełna kulturka. "to, iż udało mu się to uczynić dopiero za 3 razem, świadczy o dobrym zabezpieczeniu tego serwera" i "zniknęła również cala kopia zapasowa" utwierdzają mnie w pewności. Wszystkim znajomym i Wam gorąco polecam tą firme. Po opłaceniu tego niedrogiego hostingu można spać spokojnie. Serwery są dobrze zabezpieczone, stabilne i bezpieczne. Tak trzymać!


  2. Od tego jest kastomalizacja. Odpowiednim klientom udostepnia sie odpowiednie opcje. Są klienci którzy potrzebują dostępu do zaawansowanych opcji - co z nimi? Wyłączyć zbędne drobiazgi zawsze można.

     

    Wysłany Wto Kwi 19, 2005 2:03 pm:

     

    Impotentowi daj w cpanelu 3 ikonki i sobie poradzi, reszte mu wylacz - nie widze problemu. Problem jak ktos zarzada czegos ponad podstawowe zarzadanie domena i mailami. Ja osobiscie nie chcial bym mowic klientom "niestety to u nas niemożliwe, ale konkurencja ma cPanel ktory jest gorszy znacze i ma wszystkie opcje o ktore Pan pyta"


  3. I ten panel jest bardziej funkcjonalny od cPanel? A gdzie tam postgres, branding, zarzadzanie wielopoziomowe (reseller), wielojęzyczność, FrontPage, jakikolwiek autoinstall?

    Pozatym stworzyc takie demko to jedno, a coś, co działa, aktualizuje się, nie rozsypuje sie i nie rozchodzi w szwach po 2 miesiącach to zupełnie drugie. O wydajności juz nawet nie wspomne. Jednym słowem, jestem pod wrażeniem skromności autora i funkcjonalności lepszej od wszystkich innych, z cPanel na czele. I taka jeszcze uwaga cenna - jak już to zostanie wdrożone, zacznie działać, wtedy dopiero sie okaże ile jest wart. Kciuki trzymam, bo ładnie wygląda i jest polski.


  4. Nie wiem czemu uwzieliście się, żeby szkolić, dokształcać i pomagać sync.pl. Takiej reklamy nikt nie ma, wszędzie głośno o sync.pl. Lekcje biznesu ten sync dostaje regularnie, wszyscy mu wszystko tłumaczą. Żeby jeszcze to sie odbijało echem i miało jakikolwiek skutek. Mnie osobiście dokonania sync śmieszą, a i jego pewnie też poniekąd. Wszystko co mogło zostać powiedziane, zostało już conajmniej dwukrotnie. Sam staram sie nawet nie czytać wypowiedzi sync.pl bo jestem za każdym razem zażenowany. Pozdrawiam


  5. Moze inaczej.

    Niech sync w koncu powie, ile osob zatrudnia i poda namiary - telefony i nazwiska, przeciez to zadna tajemnica prawda?

    Tylko tak naprawde.. czy jest sens bic piane? Glowe daje ze on sie smieje z kumplami pijac piwo za kase naiwnych klientow, w kolko powtarza to samo i nawet sie nie wysila. Bo i po co. Dopoki ktos mu nie przemowi do rozsadku - jakis naprawde wkurzony klient, czy odpowiednia panstwowa instytucja - to bedzie dalej pil piwo i z nas/was sie smial :)

×