Skocz do zawartości

KamilMec

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez KamilMec


  1. To i ja się wypowiem.

     

    Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

    Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

     

    Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

    Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

     

    Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.

×