Skocz do zawartości

Michau

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Michau


  1. Od ok. 6 tygodni w odstępach co kilka dni usiłuję skontaktować się z obsługą dropped.pl

    Mój problem jest banalny technicznie lecz wymaga działania obsługi serwisu.

    Wysyłam im korespondencję zarówno przez formularz na stronie jak i na podany e-mail.

    Zero odzewu.

     

    Jak widać są bardzo poważne argumenty aby nie korzystać z usług tej dziwacznej polsko-amerykańsko-cypryjskiej pokraki.

    Zanim ktoś zarzuci mi niesłuszne obrzucanie inwektywami proszę sobie wyobrazić że nawaliło Ci coś NAPRAWDĘ WAŻNEGO a korzystasz z usług dropped.

    Masakra.

    Jak rozumiem zdolni polacy z Michau Enterprises Limited próbują zdefiniować wyrażenie "cypryjska jakość".

     

    Mam kilka pytań do forumowiczów

    1. Czy kiedykolwiek potrzebowaliście kontaktu z OBSŁUGĄ dropped.pl i się udało.

    2. Jak uzyskać AuthInfo do trzymanych tam domen, gdy panel klienta nie działa prawidłowo. Czy zwrócić się do NASK gdy chodzi o .pl czy innego rejestratora w sprawie np. .com, .eu ?

    3. Czy wie ktoś jak namierzyć tych "biznesmenów" w Polsce, z tego co wiem Aftermarket pojawia się czasami w mediach.

     

    Za każdym razem pracownik obsługi odpowiadał na Twoje zgłoszenie w ciągu kilku godzin. Natomiast emaile do Ciebie nie docierały, ponieważ Twój serwer pocztowy nie działa:

     

    195.149.226.43 does not like recipient.

    Remote host said: / Zdalny host odpowiedzial: 451 qmail-spp failure: /var/qmail/control/plugins/config: child crashed (#4.3.0)

     

    Tak więc obrzucanie inwektywami jest jak najbardziej niesłuszne :D


  2. Wydaje mi się, że partnerzy NASK też nie dostają hostcounta. Zobacz:

     

    http://www.statystykidomen.pl/ (nalezy do NetArt) - piszą że od września nie mają dostępu do hostcounta i proszą by im rejestratorzy przysyłali ręcznie.

     

    http://www.top100.pl/ (należy do Home.pl) - widać że indeksuje głównie nowe domeny Home.pl, a innych nie, więc wygląda na to jakby korzystali tylko ze swoich własnych danych (tego co sami rejestrują) a do innych nie mieli dostępu.

     

    Czyli ciężkie czasy nastały.

×