Skocz do zawartości

i365.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez i365.pl


  1. Majdan, rzeczywiście, overselling mamy ogromny ;). Dane z serwera na którym masz/miałeś konto:

     

    s8tivi@s8.tivi.net.pl [~]# df -h
    Filesystem			Size  Used Avail Use% Mounted on
    [...]
    /dev/sda7			 426G   64G  341G  16% /home

     

    Reszty pozwolę sobie nie komentować.

     

    spokeros: jeśli był jakiś problem z mailem (choć over quota wydaje się dość nieprawdopodbny na tyle, że cała domene i365.pl obsługje skrypt ticketów) zawsze można do nas zadzwonić, w ciągu dnia nasi konsultanci są także dostępni telefonicznie.

     

    Pozdrawiam.


  2. Witam,

    mamy takie samo prawo do sprostowania nieprawdziwych informacji, jak Pan do pisania na tym forum i oczerniania nas w każdym możliwym temacie (w dziale opinie, czy też w koszu..) - proszę jednak zrozumieć, że liczba połączeń SQL (zwłaszcza takich z trawającymi setki sekund queries) = zużyciu procesora = zużyciu pamieci => obciążenie serwera. Wydaje mi się, że naprawdę nie jest to taka czarna magia.

     

    Pozdrawiam.

    Pat.


  3. Witam,

    proponuję rozróżnic termin "ruch" i termin obciążenie - bo po przestudiowaniu ticketów widzę, że o tym była mowa. Źle napisany skrypt może nawet przy małej liczbie odzwiedziń "zajeździć serwer" - zresztą, dość ładnie opisał to Steven z Home.pl ostatnio na łamach forum PiO - zainteresowani znajdą te informacje :).

     

    Konto nie było w żaden sposób blokowane - została jedynie naniesiona blokada do maksymalnie 20 połączeń SQL na danego użytkownika (co przy tym gdy z tego loginu potrafiło wisieć i 300 połączeń blokując ruch na całym serwerze było niestety wymagane).

     

    Konsultant z naszego BOKu odpisał także, w jakich wypadkach wedle regulaminu Użytkownikowi przysługuje zwrot pieniędzy.

     

    Pozdrawiam z i365.

    Pat.


  4. Witam serdecznie,

    nigdy nie negowaliśmy żadnych opinii tylko staraliśmy się do nich należycie ustosunkować. Nawet teraz kiedy problem dotyczący spadku wydajności (serwera s9) jest jak dziś chwilowy (znów rebuild macierzy RAID5 z powodu padu jednego dysku w trybie online) i powoduje zwolnienie serwera, który od 30 dni z loadami rzędu 3-4 działał bez żadnych problemów wystarczy, że ktoś tylko wyśle do BOK pytanie dlaczego strona ładuje się o kilka sekund dłużej czy zadzwoni a otrzyma rzeczową odpowiedź. Najpierw trzeba jednak wykonać ten krok :).

     

    Niestety takie awarie się zdarzają i nie mamy na to większego wpływu, ale zawsze można się spodziewać, że w 10 minut po wystąpieniu problemu pojawi się więcej postów na ten temat na hostingowych forach niż zgłoszeń dotyczących problemu bezpośrednio do BOK firmy - coż, taka specyfika tej branży.

     

    Pozdrawiam serdecznie.


  5. Witam,

    nigdy nie mieliśmy trwającej 4 dni awarii, dlatego prosiłbym nie wprowadzać czytelników tego forum w błąd - jeśli chodzi o Pańskie konto to został Pan na własne wyraźne życzenie przeniesiony ze Stanów poza kolejką na świeżo uruchomiony serwer niemiecki, który z powodów problemów z kombatybilnością sterowników 3Ware od RAID z 64 bitowym środowiskiem notował kilkumintowe przestoje, jednak rozwiązaliśmy ten problem tak szybko jak to było możliwe.

     

    Pozdrawiam z i365.pl


  6. gt8: niestety nie podałeś nawet URLa, a jeśli jest to serwis o którym myśle (ze stopki) - coż, nie widzę tam żadnych informacji o czasie generowania strony na forum, więc trudno mi jakoś pomóc (poza sprawdzeniem, że "Top Process %CPU 23.0 [php5] " jeślic chodzi o Twoje konto).

     

    W razie dalszych pytań proszę o PW, nie dyskusje tutaj bo tak jak pisałem to nie jest odpowiednie miejsce (i nie ma to nic wspólnego z tym czy opinia jest dobra czy zła).

     

    A co do supportu - póki nie napiszesz i nie zgłosisz problemu nie będziemy w stanie go sprawdzić i rozwiązać, im szybciej to zrobisz - tym szybciej pomożemy - to naprawdę prosta zależność i po to jesteśmy.

     

    Pozdrawiam z i365.pl


  7. gt8: Jeśli masz jakieś problemy z kontem proszę napisz do nas na support, to forum nie jest forum i365.pl i nie służy do rozwiązywania problemów z hostingiem czy skryptami.

     

    Nie wydaje mi się także, żeby należało je traktować jako bloga pod tytułem "w ile sekund o danej porze wygenerowała mi się strona" w 10 różnych postach bo z tematu z opiniami robi się po prostu śmietnik - zresztą zwróciłem się już do moderatora z prośbą o połączenie postów i przeczyszczenie zbędnych topiców.

     

    Pozdrawiam.


  8. Witam,

    jeśli błędy występuja po naszej stronie (tak jak było z ubiegłotygodniowymi problemami z serwerem s4) to zawsze wysyłamy odpowiadnie informacje na adres kontaktowy w CPanelu - wystarczy go ustawić.

     

    Teraz niestety wina leży po stronie Telekomunikacji i nie działa 50% stron zza Oceanu.

     

    Prosiłbym także o nie robienie z tego tematu forum "supportu" - od tego służy nasz BOK i tam czekają 24/7 nasi konsultanci.

     

    polskiewybrzeze.info: nie mam co prawda brata, ale dziękuje za opinię ;).

     

    Pozdrawiam,

    Patryk


  9. Widze ze osoba wypowiadajaca sie w imieniu pasjagsm jest dobrym kolega Pana Patryka. tak ze troche trudno mi uwierzyc w obiektywizm.
    Coż, wygląda na to, że w całym Internecie od ponad półtora roku mamy prawie samych dobrych kolegów, albo.. po prostu naprawdę problem nie dotyczy wszystkich.

     

    I niestety, zawsze gdy dostaje biala strone (czyli przekroczenie czasu keep-alive apacha) na swoim portalu, to samo dzieje sie z pasją.

     

    Zacznijmy od tego, że nasz Apache nie używa keep-alive. A jeśli łącze "nie wyrabia się" do jednego konta na tym serwerze to do innego też nie będzie. PasjeGSM podałem Panu jako przykład gdy informował nas Pan o błędach MySQLa aby pokazać, że w serwisie na tym samym serwerze, który używa go dość mocno, tylko dodatkowo jest zoptymalizowany wszystko jest ok. Zamiast Pasji mogę podać także inne serwisy - np. www.medialink.pl, www.tkp.org.pl czy dowolne inne "do wyciągnięcia" z listy top100..

     

    Ale nie istnieje zaden dowod ze przeciazenie jest zwiazane z naszym serwisem.
    Istnieje - są to logi :).

     

    Jesli jednak uważacie Panstwo ze komercyjne produkty jak vBulletin jest kiepsko napisany, ma niedostateczna ilosc indexow czy kiepsko zaprojektowany jest bazodanowy model to prosze umiescic w regulaminie, ze taki a taki system nie bedzie pracowal poprawnie na Panstwa serwerach. Wczesniej mielismy phpBB2 i tez bylo zle. Teraz jest VB i tez winne sa zapytania SQL.

     

    W żadnym momencie nie napisałem, że zabraniamy instalacji jakiegokolwiek oprogramowania, ani, że jest winny VBulletin co nie zmienia tego, że nawet najlepszy skrypt można zepsuć nie używając go prawidłowo. Oprócz VBulletinu na pańskim koncie działa kilkadziesiąt innych skryptów, korzystających z tego samego loginu.

     

    W razie dalszych pytań zapraszam najlepiej ponownie na PW, bądź też do naszego BOKu, bo wątpie, żeby to był właściwy temat na dalszą dyskusję.


  10. Witam,

    w momencie kiedy napisał Pan tego posta sytuacja z serwerem s4 była już ustabilizowana, a odpowiednia informacja została wysłana do Użytkowników. Nasz support był dostępny przez cały czas za pośrednictwem telefonu oraz e-maila, ale w przypadku takich awarii jak ta (gdzie o godzinie 1 w nocy czasu amerykańskiego nastąpiła poważna awaria infrastruktury sieciowej CISCO i reset configów w naszym private switchu) trudno jest napisać coś więcej ponad to, że związani z nami ludzie pracują nad jej rozwiązaniem.

     

    Głównym problemem była strefa czasowa, gdyż pierwesze działania mające na celu poprawę sytuacji nastąpiły około 8 rano, a serwer stał się bezproblemowo dostępny z każdego miejsca na Świecie parę godzin później. Bardzo przykro nam z powodu rozmiaru tej awarii (zwłaszcza, ze od kwietnia co miesiąc serwer s4 mógł pochwalić się 100% uptime), ale niestety nie była ona w pełni zależna od nas.

     

    Każdy z Użytkowników otrzyma odpowiednie wynagrodzenie za dzisiejsza awarię o czym pisaliśmy w przesłanej do Użytkowników tego serwera korespondencji.

     

    Wiele razy dyskutowałem także z Panem za pośrednictwem naszego systemu ticketów, jako osoba odpowiedzialna w i365.pl przede wszystkim za sprawy techniczne nad wadami posiadanego przez Pana systemu w ramach strony Simracing i jego konfiguracji, a także sugerowałem możliwe optymalizacje. Nie dalej jak dziś w wątku o Progreso czytałem o problemach jednego z ich Użytkowników z systemem WordPress, tutaj jest tak samo - ograniczenia muszą działac, w przeciwnym razie Pańska strona zamiast 30% czasu procesora w peaku (co jest bardzo wysokim wynikiem nawet zważająć na to, że serwer jest dwuprocesorowy) zajęłaby 100% zasobów uniemożliwiając działanie innym Użytkownikom. Nie widzę także niczego złego w 15 sekundowym timeoucie Apacha, sam limit PHP jest ustawiony na większy, tak, aby np. skomplikowane skrypty używane przez Użytkowników w ramach Crona działały bez problemów. Jeśli zapytania są ok PHP nie "czeka" na bazę - tylko je wykonuje. Jeśli brak indexów, w bazie straszą nadmiary, to query może trwać i 50 sekund, a liczba połączeń w kolejce będzie rosła i roosła. A proxy w kolejce do serwera i komunikaty "zero sized reply" to często następna pułapka - ale tego chyba już nie muszę tłumaczyć.

    Pozdrawiam


  11. Witaj,

    ach, czyli dobrze skojarzyłem, że jesteś tym użytkownikiem który obraził się na jednego z naszych konsultantów w zamian za to, że nie dostałeś żadnych gratisów jako jak to pisałeś "user WHT"? :angry:

     

    Coż, nawet mimo to mogłeś się z nami skontaktować jeśli miałeś problem z cPanelem, a dodalibyśmy tą domenę za Ciebie. Niektórzy providerzy, jak i też firewalle blokują ruch na niestandardowych portach i niektóre czynności do wykonania w CPanelu czy dowolnym innym panelu stają się problematyczne - po to jednak jesteśmy 24h na posterunku, żeby pomóc.

     

    Pozdrawiam z i365.pl,

    Patryk Wichrowski.


  12. Witam serdecznie,

    serwer s8 notuje dziś faktycznie zwiększone obciążenie nad czym pracujemy.

     

    Inną sprawą jest to, że w konfiguracji typu Dual Opteron z RAID5 load 15 przez krótki okres czasu nie jest niczym strasznym. Obecnie jest już znacznie niższy i żadne problemy nie występują

     

    zrio: Podaj adres konta, jeśli je posiadasz - z chęcią pomogę, bo opinia "że jest coraz gorzej" bez żadnych szczegółów wydaję sie mocno krzywdząca.

     

    Pozdrowienia z i365.pl

×