Skocz do zawartości

Simpay

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez Simpay


  1. To wygląda tak:

    W zależności od firmy przyjmującej SMSy podatek i tak i tak będziesz musiał oddać - tyle, że mamy kwotę wolną od podatku co pozwala nam na zaoszczędzenie pieniędzy. Ta kwota wynosi 3000 zł jeżeli nie prowadzisz sprzedaży stałej - a w dodatku - DotPay zabrania darowizn, tak samo ProfitSMS, Platnosci-OnLine (jeżeli nie wierzysz - przeczytaj regulaminy wszystkich usług).

     

    Witajcie,

    ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film

    https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws

    który wyjaśnia:

    • Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal
    • Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS
    • Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z.

    Oraz w kolejnych firmie

    https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks

    omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.


  2. Witajcie,



    ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film



    https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws



    który wyjaśnia:



    • Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal
    • Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS
    • Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z.


    Oraz w kolejnych firmie



    https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks



    omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.


    • Upvote 1

  3. wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne

     

    zakładając zarobek powiedzmy 1000zł

    i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru

     

    będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy

    co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ?

     

    Witam,

     

    W chwili obecnej dzięki zastosowanym limitom (dziennie maksymalnie 100 zł netto [brutto 123 zł], miesięcznie 500 zł netto [brutto 615 zł]) fraud u naszych klientów przy całym ich ruchu wynosi ok. 0,16% (1,6 ‰ Promila).

     

    Czym się cechują fraudowe transakcje? Tak jak napisaliśmy wcześniej, osoba dokonuje dużej ilości płatności z jednego numeru telefonicznego. Operatorzy również z tym walczą, dlatego gdy widzą nienaturalny ruch przy nowym numerze telefonu - zazwyczaj po jednym dniu od masowych transakcji blokuje możliwość wysyłania SMS Premium do czasu uregulowania rachunku.

     

    Niezwykle rzadko zdarza się tak, aby fraud występował z pojedynczego numeru. Nawet jeżeli, to nasza firma bierze go na siebie.

     

    Dlatego fraudy do 100 zł netto wartości SMS pokrywa Simpay. Natomiast jeżeli użytkownik z jednego numeru otrzyma fraud na 125 zł, to cały koszt pokrywa nasz Partner.

     

    Staranie również dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Jeżeli oferowana przez niego usługa sprzyja fraud'om (np. wymiana SMS na gotówkę), to wolimy odmówić współpracy ze względu na dobro ogółu.

     

    Jest to odgórna polityka narzucona przez operatorów, i my jako firmy współpracujące z nimi musimy się dostosować.


  4. Fraudy to jest zmora wszystkich providerów płatności SMS Premium. Aby im zapobiegać, nasza firma:

     

    - Ustaliła dzienne oraz miesięczne limity płatności z danego numeru telefonu

    - Potencjalne fraudowe transakcje weryfikuje bezpośrednio u operatorów.

    - Zgodnie z naszą polityką, fraudy do 100 zł nasza firma "bierze na siebie". Dzięki dziennym/miesięcznym limitom, Pana klient musiałby wysyłać SMS przez kilka dni aby przekroczyć kwotę, którą byśmy egzekwowali od Partnera.

     

    Potencjalne numery-fraud mają to do siebie, że próbują wykonać maksymalną ilość płatności jednego dnia, aż do momentu gdy operator zablokuje im SMS Premium do czasu zapłacenia rachunku.


  5. Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający).

     

    Witaj,

     

    W chwili obecnej głównie nasza oferta jest skierowana do mieszkańców Polski, i rozliczenie odbywa się za pomocą przelewu na Polski rachunek bankowy. W pewnych wyjątkach, również wysyłamy na PayPal. Jeżeli byłbyś zainteresowany, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl


  6. To i ja się wypowiem.

     

    Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

    Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

     

    Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

    Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

     

    Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.

     

    Witam,

     

    Nasz support pod telefonem jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

     

    W tym czasie również odpowiadamy na wszystkie przychodzące wiadomości.

     

    Ciężko mi Pana w jakikolwiek sposób zidentyfikować, ponieważ Pana login nie występuje w naszej bazie danych oraz z tego co widzę to konto na tym forum zostało założone tylko w celu napisania opinii na temat naszego serwisu.

     

    Niemniej jednak na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać maksymalnie wciągu kilku godzin. Jeżeli ma Pan więcej zastrzeżeń - prosimy o kontakt za pomocą prywatnej wiadomości poprzez forum.


  7.  

    To może ja się wypowiem wobec SimPay.

     

    Sama oferta jest dość atrakcyjna, na pewno przyciąga oko możliwość wypłaty w trakcie miesiąca rozliczeniowego - dobre dla nowych firm, aby móc od razu inwestować zarobioną kwotę.

     

    Sam support to natomiast porażka, d

    ziś moja usługa przestała działać - według kodu błędu podany kod API nie istnieje. Skontaktowałem się z SimPay, odpisali na facebooku, że w nocy była migracja na nowy serwer. Otrzymałem informację, że w ciągu dwudziestu minut skontaktuje się ze mną ktoś z działu technicznego. Poinformowałem klientów na swojej stronie, że niebawem wszystko będzie działać i proszę o chwilę cierpliwości. Kontakt z SimPay się urwał, nikt się ze mną nie skontaktował, a klienci odchodzą...
    Na kontakt email można sobie czekać i czekać. W wyniku prac serwisowych raport za poprzedni miesiąc mieli wysłać emailem - dziwnym trafem nie dotarł, musiałem się prosić telefonicznie.
    Nie polecam serwisu, póki nie zmienią nastawienia.

     

     

    Potwierdzamy że w dniu wczorajszym (w niedziele) wystąpiły chwilowe problemy z komunikacją API dla kilku naszych partnerów. Usterka była spowodowana faktem migracji na silniejsze serwery ze względu na coraz większą ilość rejestrujących i korzystających klientów z naszego serwisu.

     

    Natomiast nie do końca się zgodzę z opinią, że nasz support nie podjął jakiejkolwiek reakcji ponieważ przez cały dzień pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem problemu. Był on na tyle lakoniczny, że tylko dla niewielkiej grupy naszych partnerów on występował i nasi webmasterzy mieli nie lada problem w celu zlokalizowania źródła usterki.

     

    Na chwilę obecną wszystkie niegodności zostały już zażegnane, oraz każdy nasz partner został stosowanie poinformowany oraz poinstruowany odnośnie zaistniałej sytuacji.

     

    W tym momencie możemy serdecznie Pana przeprosić, oraz zagwarantować że owy błąd nie wystąpi już ponownie. Zainwestowaliśmy naprawdę dużo czasu i pieniędzy w nasz serwis, przez co nie możemy pozwolić sobie na utratę marki oraz zaufania.


  8. Witam,

     

    Ze względu na liczne zapytania dotyczące rozliczania dochodu za SMS Premium, przygotowaliśmy specjalny artykuł opisujący cały proces, łącznie z potencjalnymi konsekwencjami nierozliczenia się z fiskusem.

     

    https://simpay.pl/blog/SMS_Premium_a_Urzad_Skarbowy

     

    Aby być na bieżąco z wszystkimi nowinkami mobilnych płatności, zapraszamy do polubienia naszego fan-page

     

    https://www.facebook.com/simpaypl

     

    Pozdrawiamy.


  9. Drodzy użytkownicy,

     

    Ze względu na liczną ilość otrzymanych zapytań, informujemy o umożliwieniu rejestracji partnerom prywatnym!

     

    Oraz podwyższeniu natychmiastowo wypłacanej kwoty do 80% w trakcie okresu rozliczeniowego.

     

    Przykład - Jeżeli do połowy miesiąca uzyskałeś przychód z SMS na poziomie 2 tys zł, SimPay na Twoje żądanie, do 24 godzin wypłaci 1600 zł. Pozostała kwota, czyli 400 zł zostanie rozliczona na koniec miesiąca.

     

    Klienci indywidualni będą rozliczani z uzyskanych środków za pomocą umowy-zlecenie, która będzie generowana przy zleceniu dyspozycji pierwszej wypłaty.

     

    Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą.

     

    https://simpay.pl

    https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf

     

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Wojdak


  10. Witam,

    Mam przyjemność zaprezentować Państwu dedykowaną ofertę handlową naszego systemu płatności https://simpay.pl

    https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf

    Informujemy że dla partnerów z webhostingtalk.pl jesteśmy w stanie zaoferować (w zależności od obrotów) 75% lub 100% wypłacanej prowizji w trakcie okresu rozliczeniowego!

    Co to oznacza? SimPay wypłaci Tobie prowizje za uzyskane SMS-y Premium w ciągu 24 godzin od zlecenia dyspozycji wypłaty. Nie musisz już czekać do końca miesiąca na zakończenie okresu rozliczeniowego aby otrzymać należne środki.

    Oferta jest ważna tylko do 07.06.2015 r. Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam do indywidualnego kontaktu kontakt@simpay.pl

    Pozdrawiam


  11. Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

     

    Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

    Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

     

     

    Witam,

     

    Z dniem 01.05.2015 r., zaktualizowaliśmy nasz regulamin z korzyścią dla potencjalnych partnerów.

     

    Zostały usunięte wszystkie "nakazy oraz zakazy"

     

    Uważamy że jest on w chwili obecnej o wiele bardziej przejrzysty. W przypadku każdego sporu, w pierwszej kolejności dążymy do polubownego rozwiązania sprawy.

     

    Również informujemy o stworzeniu dedykowanego modułu dla WHMCS. Jest on w pełni z automatyzowany, z funkcją dopasowania najbliżej wartości SMS do opłacenia zamówienia. Podgląd znajdą Państwo na stronie https://simpay.pl/dokumentacja-api

     

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Wojdak


  12. Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

     

    Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

    Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

     

     

    Dziękuje za wstępne zapoznanie się z naszą ofertą. Nasz regulamin został tak skonstruowany, aby wykluczyć potencjalne nadużycia (Wypłaty pieniędzy z telefonu, organizowanie konkursów bez zgody ministerstwa, gry loteryjne itp.)

     

    Oferując usługę, gdzie Pana klient będzie otrzymywał wartość dodaną, w postaci dostępu do płatnej części serwisu, przedłużenia licencji lub innych przywilejów - proszę się o nic nie martwić. Nasz regulamin nie zawiera żadnych "kruczków" działających na niekorzyść Partnera.

     

     

    Szkoda tylko że maile potwierdzające nie przychodzą ;)

     

    Proszę o sprawdzenie skrzynki spam. Podczas intensywnych testów nasz system wysyłał bardzo dużą ilość powiadomień, przez co niektóre filtry zaklasyfikowały nasze wiadomości jako spam.

     

    Pozdrawiam

    Jeżeli mimo tego nie otrzymał Pan wiadomości od nas, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta kontakt@simpay.pl, aktywujemy Pana konto ręcznie. Przepraszamy za wszelkie wynikłe niegodności.


  13. Drodzy użytkownicy WebHostingTalk,

     

    Z przyjemnością chcemy zaprezentować nasz system mikropłatności SMS Premium https://simpay.pl

     

    Na tle konkurencji wyróżniamy się zastosowanym faktoringiem, gdzie umożliwiamy wypłatę połowy zgromadzonych środków w trakcie okresu rozliczeniowego!

     

    Przykład: Partner do 10 Maja zgromadził 2000 zł, w momencie zlecenia dyspozycji wypłaty, Simpay wypłaca 1000 zł wciągu 24 godzin, a reszta środków zostanie rozliczona po zakończeniu okresu.

     

    Informacje w pigułce:

    • Okres rozliczeniowy rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca, a kończy ostatniego
    • Wypłaty w trakcie okresu rozliczeniowego są bezpłatne
    • Na start oferujemy 50%
    • Raport końcowy generowany jest do 6 lub 7 dnia kolejnego miesiąca
    • Pozostałe środki po zaakceptowaniu końcowego raportu są rozliczane do 5 dni roboczych
    • Nasza oferta jest skierowana tylko dla partnerów firmowych (Z uzyskanego przychodu rozliczani są za pomocą faktury VAT)

    Jeżeli Państwo są zainteresowani naszą ofertą, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl

     

    Pozdrawiam serdecznie,

    Krzysztof Wojdak

    • Upvote 2
×