Skocz do zawartości

mwsv

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mwsv

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Ja mam płatność zaakceptowaną w systemie, więc pewnie nie w tym rzecz w moim przypadku. No nic, czekam na kontakt do końca weekendu.
  2. Teoretycznie nie dzwoniłem na numer, który dotyczy "spraw wyłącznie pilnych", bo moja sprawa aż tak pilna nie jest, no ale poza tym dwa tickety wysłałem i cisza. Napisałem na forum, bo miałem jakiś czas temu kontakt z tą firmą i było wszystko w jak najlepszym porządku, a teraz mimo wszystko niezbyt przyjemna niespodzianka i chciałem się dowiedzieć czy jakiś fakt dotyczący tej firmy mi w międzyczasie nie umknął.
  3. Wie ktoś może, czy ta firma nie ma aktualnie jakiś problemów natury technicznej etc.? W czwartek zamówiłem VPS-a, do tej pory usługa nie została aktywowana (płatność zaakceptowana jeszcze w czwartek), nie mogę się z nimi skontaktować zarówno mailowo, jak i telefonicznie. Generalnie nie miałbym z tym problemu, gdybym dostał chociaż informację w czym problem i kiedy ewentualnie zostanie on rozwiązany, do tej pory jednak cisza z ich strony.
×