Skocz do zawartości

Buster

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Buster

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witam serdecznie, mianowicie problem całej sytuacji leży po stronie usługodawcy usług Hostingowych/Domen WWW, od pewnego czasu firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków które do nich należą. Pobierają płace za usługi, jednak by je otrzymać trzeba się wręcz czasem prosić, gdyż z panel klienta zawiera same liczne błędy. Jednak samo proszenie się firmy o usłgę jest jedną sprawą, druga kwestia to skontaktowanie się . Można napisać dziesięć, dwadzieścia wiadomości na które z łaską na prawdę są odpisane. Również jestem zaniepokojony bezpieczeństwem panującym na hostingu, gdy wskazałem błąd przy doładowywaniu wirtualnego portfela poproszono mnie o zrzut ekranu pokazującego billing usługi. Oczywiście ukazałem go, jednak po chwili zostałem wylogowany. Jaki był powód? - Firma bez mojej wiedzy zmieniła sobie hasło do mojego konta by prześledzić billingi których zdjęcie wysłałem chwile temu. Nie przypominam sobie bym akceptował tego typu działania zapoznając się z regulaminem w którym nie jest to zawarte a tym bardziej z polityką prywatności o której nigdzie nie jest wspomniane na stronie firmy. Od czterech dni czekam na aktywację Domeny WWW która wygasła, 5godzin po tym opłaciłem ją ponownie. Firma nie odpowiada na liczne wiadomości w panelu klienta, wiadomości SMS, oraz połączenia telefoniczne. Po ~30 próbach przez kilka osób został odebrany telefon o numerze 732-788-897 będący kontaktem do supportu firmy. Otrzymaną wiadomością była wypowiedź osoby "nie zajmuję się już tym". Polecono mi kontakt z www.piit.org.pl gdzie już skierowałem wiadomość. Czy istnieją inne sposoby by pociągnąć usługodawcę w kwestii karnej oraz materialnej za wyrządzone szkody z jego winy które odbiją się na działaniu forum. Serdecznie pozdrawiam
×