Skocz do zawartości

Mr_Z

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Mr_Z


  1. Dzięki za pomoc.

     

    Czy to do mnie pytanie?

    Ja dopiero od niedawna szukam rozwiązania, a co do supportu to pierwsze co to email do nich - i do dziś brak odpowiedzi.

     

    Mea Culpa - pomyliło mi się z autorem wątku.

     

    Po szybkim sprawdzeniu w tym ichniejszym menedżerze - zawsze wysyłam z panelu i nigdy nie zdarzyło się, żeby coś zostało bez odpowiedzi (chociaż aż tyle tego nie było)... weź może zadzwoń tam...


  2. hm... udało mi się znaleźć coś takiego:

     

    "Manager v3 - administracja -> Procedury -> Procedura zmiany operatora dla domen .pl (transfer wychodzący),

    Skan podpisanego wniosku wraz z kopią dokumentów właściciela domeny (firmy - kopia dok. nip lub regon) należy przesłać na adres: procedury@ovh.pl
    Po zatwierdzeniu procedury kod authinfo zostanie przesłany na adres e-mail administratora usługi."

     

    naprawdę nie mogłeś napisać do ich supportu? (przez miesiąc!? )

×