Skocz do zawartości

Shirako

Użytkownicy
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Shirako


  1. Cześć.
    Przenosiłem się na inny serwer.
    Na nowym postawiłem czystą Vestę i przywracałem konta kolejno z backupu. Na początku nie działały bazy danych. Ręcznie postawiłem wszystko na nogi, ale jest inny problem.

    Są 4 konta użytkowników.
    admin
    user1
    user2
    user3

    admin na przypisane 3 domeny z czego jedna jest "główna". Była podawana wszędzie, służy jako DNS etc. Oczywiście powinna być także oddzielną stroną.

    Przyjmijmy taki scenariusz (dla uproszczenia):
    admin ma przypisaną stronę glowna.tld oraz img.glowna.tld
    user1 ma przypisaną stronę user1.tld oraz user2.tld

    reszta jest nie ważna.

    Problem polega na tym, że domena glowna.tld zamiast prowadzić na siebie (być oddzielną stroną) po prostu przekierowuje na user1.tld. Natomiast samo ip kieruje już na img.glowna.tld xD

    Dlaczego tak jest? Co zrobić, aby po wejściu na glowna.tld wyświetlała ona samą siebie? Co tutaj się właściwie stało?


  2. @Web-Support W chwili obecnej mam Tiktalika STD instancje 2 i jestem bardzo zadowolony tylko miesięcznie wychodzi 20zł, Szukam jakiegoś zwykłego VPS'a w którym przy płatności na większy okres czasu zapłacę troszkę mniej ;) Co do Kimsufi... Dorwanie tej najtańszej maszyny graniczy z cudem. W akcie desperacji kupię VPS'a w OVH.

     

    Edit:// W sumie w OVH zapłacę tyle samo bez względu na okres dzierżawy :C


  3. @blfr Nie, nie przenosiłem.

     

    Co do certyfikatu. Dla domeny teraz mam Let's Encrypt. Wcześniej miałem kupiony w Az.pl jakiś podstawowy i wydaje mi się że właśnie ten kupiony jest w /usr/local/vesta/ssl. Dlatego też zapytałem się jak przenieść certyfikat z LE do folderu Vesty.

     

    @SiXwishlist Nie rozumiem kompletnie o co chodzi w tym temacie :/ Dziwne jest to że maile do Google dochodzą bez problemu. Problem pojawia się w Gmail ---> mój serwer.


  4. Cześć,

     

    Mam następujący problem. Do mojego serwera na którym zainstalowana jest VestaCP nie dochodzą maile z Gmail'a.

     

    Dostaję zwrotkę z taką wiadomością:

     

     

    The error that the other server returned was:
    454 TLS currently unavailable

     

    W logach exima mam coś takiego

     

     

    TLS error on connection from mail-ob0-f177.google.com [209.85.214.177] (cert/key setup: cert=/usr/local/vesta/ssl/certificate.crt key=/usr/local/vesta/ssl/certificate.key): ASN1 parser: Error in TAG.

    Wychodzi na to że jest coś nie tak z SSL. Na serwerze korzystam z Let's Encrypt który generuje mi pliki:

    WBRExDP.png

    W folderze do którego kieruje mnie Exim:

    BpGFJEE.png

    Teraz pojawiają się pytania:

    1. Czy dobrze myślę że problem jest z certyfikatem?

    2. Jeśli odpowiedź do pytania 1 jest twierdząca, to jak mam przerzucić certyfikaty z Let's encrypt do Vesty? W sensie który certyfikat podmienić z którym :)

     

    Edit://

    Dostaję 2 zwrotki, druga wygląda tak:

     

     

    Technical details of temporary failure:
    DNS Error: 96592537 DNS type 'mx' lookup of shirako.eu responded with code SERVFAIL

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,

    Pozdrawiam


  5. Byłem zadowolony z ich usług przez kilka miesięcy. Przez ten czas serwer VPS padał dwa razy w miesiącu na +/- 2 godziny. No ale czego się spodziewać po budżetówce. Support działał okej do puki nie było jakiejś awarii. Wtedy brak odpowiedzi na ticety, a telefon odbierali za 8 razem mówiąc po prostu że nie mają czasu bo awaria zasilania (za każdym razem to samo). Aż do teraz. Rypł mi się serwer. Poczta stwierdziła że nie będzie działała. Próbowałem wszystkiego - bez skutku. W końcu stwierdziłem że przecież raz na 24h jest backup. Piszę więc grzecznie do Mints że proszę o przywrócenie ostatniej kopii etc. Odpowiedzi brak. Dzwonię więc - nikt nie odbiera. W końcu dostałem SMS;a że nie mają czasu rozmawiać, a zgłoszenia realizują względem priorytetu. W końcu dostałem odpowiedź że modernizują macierz odpowiedzialną za backup i kopii nie ma żadnych. W tym czasie w nocy wyłączyli mi serwer, który już po tym nie podniósł się sprawnie... Po prostu wszystkie domeny nie mogły trafić na serwer, twierdząc że DNS;y nie działają... Różne domeny od różnych administratorów. Co ciekawe taka sytuacja nie wydarza się pierwszy raz... Już wcześniej dochodziło do tego typu awarii, ale ticket załatwiał całą sprawę. Nikt nie chciał powiedzieć o co chodziło. Po prostu coś poprawiali i działało. Teraz twierdzą że to moja wina.

    Uciekam do konkurencji.

    • Upvote 1

  6. Witam :)

     

    Podobny temat już był na forum, ale ja potrzebuję dokładniejszego tłumaczenia ze względu na moją "zielonkowość" w temacie ;D

     

    Także tego:

     

    Mam panel VPS'a z zainstalowanym panelem VestaCP. Jako że sam miałem problemy z odpowiednią konfiguracją (cały czas coś sie sypało) zapłaciłem pewnej osobie z tego forum za konfigurację. Pan zrobił kawał dobrej roboty (i bardzo mu za to dziękuję!), ale sądząc po braku aktywności etc. stwierdzam że prawdopodobnie ma urlop :) Dlatego potrzebuję pomocy. Moje maile nie dochodzą do Gmail'a :/ Odrzuca je z taką wiadomością:

    SMTP error from remote mail server after end of data:
        host gmail-smtp-in.l.google.com [64.233.184.27]:
        550-5.7.1 [195.64.158.216      12] Our system has detected that this message is
        550-5.7.1 likely unsolicited mail. To reduce the amount of spam sent to Gmail,
        550-5.7.1 this message has been blocked. Please visit
        550 5.7.1 https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. m8si26489521wje.41 - gsmtp
    

    Mój Mail-tester: https://www.mail-tester.com/web-fb1BH7

     

    Proszę o wytłumaczenie krok po kroku jak mam to naprawić :)

     

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    Shirako


  7. Witam.

     

    Przez własną nie uwagę przy rejestracji domeny na OHV (domena .ovh) nie zaznaczyłem opcji ukrycia danych WHOIS. Teraz chcąc to zmienić w panelu wystakuje taka informacja:

    http://shirako.pl/komunikatovh.png

    Jeśli dobrze rozumiem oznacza to że nie ma opcja ukrycia tej informacji. Więc nasuwa się pytanie... Czy kontakt z supportem OVH coś zdziała? Może ktoś próbował już ukryć informacje o domenie (.ovh)

     

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Damian

×