Skocz do zawartości

n_nja

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O n_nja

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. http://progreso.pl/pomoc.html @rshmn: looknij na pm'a. thx
  2. Z tego co pamietam, to mozesz poprosic o przejscie na inny serwer.
  3. Z doswiadczenia znajomego wiem, ze takie osoby maja zazwyczaj bliskie kontakty z konkurencja hostingu. Ale co zrobisz Nic nie zrobisz
  4. Owszem, po czesci masz racje, lecz serwer dedykowany to nie tylko koszty jego kolokacji, oplat lacza (ktore w polsce jeszcze jest niesamowicie drogie, chociaz podejrzewam ze w ciagu najblizszych miesiecy powinno sie duzo zmienic w tej kwestii), ale takze oplacanie admina, ktory sie tym zajmie... Sumujac to wszystko, nie kazdego stac na to, zeby co miesiac placic (strzelam: serwer + kolokacja + traffic + admini + jakies ew wypadki ) 3-4k pln. Moga sobie na to pozwolic wieksze korporacje, ale dla zwyklych smiertelnikow majacych swoje biznesy, sa stworzone wlasnie takie opcje hostingowe jak progreso, w ktorych placisz wiecej niz 30zl za rok, ale masz jakas gwarancje. Na obrone progreso (oby nie mialo to jakiegokolwiek wplywu na ich jakosc) powiem tylko tyle: niektorym z Was sie wydaje, ze wszystko zalezy od admina... a prawda jest taka, ze zeby miec stabilna i dobra firme hostingowa, trzeba miec niesamowite szczescie.... bo to pamieci lubia strzelic, to ktos dla zabawy zrobi ddosa etc. Moznaby wymieniac i wymieniac na ile problemow sa narazone firmy hostingowe. A najgorszym problemem sa uzytkownicy (przykra prawda) ktorzy mysla, ze dostana hosting idealny, uptime 100%, 48h/dobe helpdesk... a kiedy z hostingiem sa jakies problemy, to zamiast wstrzymac sie z wypowiedzia i poczekac (i za przeproszeniem nie wkur.... adminow) to dolewaja oliwy do ognia na forach.
  5. imho robi sie coraz wiekszy off topic... proponowalbym oddzielic te posty do innego tematu.
  6. To bylby dobry pomysl zrobic zjazd progreso
  7. Co wy chcecie? Na homie na infolinii juz mi niedobrze bylo, kiedy tlumaczylem facetowi, ze jest cos nie tak ze zmiennymi globalnymi a On mi per Pan robil wyklady na temat zmiennych, stalych etc w php. A dlaczego mnie rozwalil? Po prostu, zadzwonilem, i dzwoniac do firmy spodziewalem sie typowej formalnosci, a tu tak po prostu "lajtowo" Mariusz postawil sprawe jasno. @normanos" Dlaczego uwazam, ze jakosc obslugi jest w tym momencie lepsza? Poniewaz tak jak juz ktos napisal, lepiej sie rozmawia na wiekszym luzie, latwiej jest powiedziec o co chodzi. W home'ie czegos takiego nie bylo, chociaz w homie zawsze rozwalal mnie amerykanski usmiech Pana z helpdesku przez telefon. Po prostu jak dzwonilem na infolinie, to az bylo czuc, ze facet ma banana od ucha do ucha, tak jakby sie cieszyl, ze za chwile bedzie robil lekcje php kolejnemu klientowi @rshmn: milo mi ;] Piotrek jestem ;P Pozdrawiam
  8. Mnie rozwalil (oczywiscie pozytywnie) motyw z Mariuszem z progreso. Zadzwonilem na infolinie, zwracam sie do niego "Panie Mariuszu" a On "mowmy sobie na Ty, bo sie kojarzymy z forum, poza tym pewnie jestesmy w tym samym wieku". 11/10 w kwestii obslugi
  9. Nie, to nie login mar*** Napisalem do rshmn'a, znalazlem cvs, ktory zalapal sie na wasze wymagania, i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jesli chodzi o moja opinie progreso vs home... Z gory uprzedzam, ze nie jest to jakiekolwiek podlizywanie sie. Po prostu przetestowalem konto na home przez ostatni rok, i teraz mialem okazje tydzien zerknac na progreso od srodka. Ostatnio mialem taka swietna sytuacje. Dostalem od home list z faktura proforma na przedluzenie uslug ( 366zl za najtansze konto - 305zl progreso.... pierwsza przewaga (dla mnie te 50zl robi roznice)), i wiecie co otrzymalem w liscie? Podkladke pod myszke z wielkim czerwonym napisem "LOJALNOSC sie oplaca" piekna rzecz... poczulem sie, jakby mi grozili miedzy wierszami ;] ( na okladce jacys gangsterzy graja w pokera ;] - to nie przelewki ). Jeszcze poltora misiesiaca temu bylem prawie pewny, ze przedluze konto na homie. Jednak w pewnym momencie spam na skrzynce zmienil moja decyzje. Zaczalem szukac, i tu na tym forum znalazlem info o progreso. Na poczatku, kiedy zaczalem wysylac prosby o zainstalowanie tego cvs'a via www, i kiedy dostawalem kolejne odmowy, przez moment pomyslalem, ze chyba sie nie dogadamy... Jednak koncowo znalazlem cvs'a ktory spelnial wsyzstkie wymagania progreso, i na swojej skrzynce znalazlem pieknego maila od Pana Wojciecha o tresci "Ok - pasuje. Do jakiego konta to ma trafic (login) ?". W tym momencie wszelkie watpliwosci w kwestii obslugi zniknely. Mam swiadomosc tego, ze jestem rodzajem klientow, ktorzy moga sie wydawac natretni ( przykladem jest np moj post w ktorym napisalem cos w stylu "1dzien 6 h i jeszcze nie odpisali" .... ale to jest dobry test na taki hosting ;] Chlopaki tak szybko nie traca cierpliwosci, i to sie chwali . W skrocie: owszem, kazdy chwali to co jego... I za niedlugo jedno konto progreso bedzie "jego" a wlasciwie "moje" i jak zlota mysl nakazuje, ja bede chwalil to co moje, czyli konto progreso. Dlaczego? Poniewaz jak dla mnie, to ja znalazlem wlasnie idealny hosting. I pomimo tego, ze cena dla wielu osob moze sie wydawac duza, to szczerze, gdyby konto kosztowalo duzo mniej to nie bylbym do konca przekonany. Najpiekniejsze jest to, ze przeprowadzam sie za rowny tydzien do krakowa, gdzie w mieszkaniu bede mial lacze 3mbps wtedy potestuje mozliwosci ftpa ;] bo co mozna na takiej neo 512+ ;P Pozdrawiam i polecam...
  10. sorry, jesli zabrzmialo to jako poganianie, jestem cierpliwy i to rozumiem.
  11. Na pewno... ale rshmn polecal zeby sie zglosic z tym do dzialu technicznego wiec sie zglosilem.... Co zrobisz? Nic nie zrobisz Dostalem odpowiedz.... czas szukac innego cvs'a ;]
  12. Zalozylem wczoraj konto testowe... I z uwagi na to, ze mialem troche wolnego czasu, to poswiecilem go na przegladanie panelu. Moje wrazenia: panel rzeczywiscie troche muli, ale nie jest to takie mulenie, ze moge wyjsc zrobic sobie kawe, wypalic fajke, i dopiero sie laduje. Wydaje mi sie, ze tutaj duzo zalezy od cierpliwosci uzytkownika. Najczesciej jest to pare sekund, choc nie ukrywam, kazdy siedzac w necie spieszy sie ;] i czekam na nowa wersje extranetu. Sprawa druga... funkcjonalnosc... Panel jest w miare prosty, ale i konkretny. Sprawa trzecia... wyslalem ticketa w sprawie tego cvs'a ;] i od 13h czekam na odpowiedz, domyslam sie, ze cvs'a trzeba przegladnac, czy nie ingeruje w system itp. Mam jednak nadzieje, ze uda sie przed zakonczeniem okresu testowego ;] Pozdrawiam EDIT: 1 dzien 13 h czekam na odpowiedz ;]
  13. chyba nie wiesz co piszesz (mowisz)... ciesz sie... bo ja juz sie nie moge doczekac, kiedy mi sie home skonczy ( koniec wrzesnia ) i bede mogl kupic konto w progreso...
  14. [ot]nie ma to jak stopniowanie pewnosci ;]...[/ot] powiedzcie mi jak z tym extranetem rzeczywiscie jest... w jakim stopniu muli (nie da sie z niego korzystac?)? bo jestem wrecz zdecydowany na kupienie konta biznes ( moze po roku kupie biznes pro ). co do odpowiedzi, to poki co rshmn sie spisuje wysmienicie ;] w ofercie nie bylo zaznaczone, ze jest postgre sql, a tu taka niespodzianka po przeczytaniu maila jeszcze jesli Panowie administratorzy zezwola i pomoga w zainstalowaniu cvs lub svn'u to dla mnie 11/10. ale o tym sie dowiem chyba dopiero w okolicach polowy wrzesnia ( wtedy zamierzam zalozyc konto testowe ).
  15. moze sproboj w kliencie ftp zaznaczyc passive mode ?
×