Skocz do zawartości

projektlukas

Użytkownicy
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez projektlukas


  1. To jest zupełnie naturalne. Google wcale nie musi dostosować się do tego co masz wpisane w title, czy description. Najczęsciej spotykana jest modyfikacja title usuwająca słowa kluczowe, a zostawiająca Brand lub url. U Ciebie jak widzę, zmienił się tylko szyk.

     

    No, chyba, że masz dodaną stronę w katalogu dmozu? Wtedy jest taka ewentualność, że pobierze sobie title z tamtego miejsca. Wtedy możesz ustawić tag, który wskazuje wyszukiwarkom, aby nie ustawiał tego title.

     

    <meta name="robots" content="NOODP">


  2. To nie wygodniej skorzystać Wam z zestawienia 50 operatorów, które już kiedyś stworzyłem. Topy sąco jakiś czas sprawdzane pod kątem aktualnych cen. Genrealnie to cenowo w końcówkach .pl najlepiej wychodzi ovh, seohost oraz gnum http://projektlukas.pl/ranking-domen-top-50-rejestratorow-wedlug-ceny-sprawdz-kupic/


  3. Gdyby linki nie miały sensu, to np w stopce m.in. tego forum nie znalazłbyś linków do zewnętrznych serwisów :P

    Powiedziałeś, że znajomy zamieścił reklamę, ale nie powiedziałeś w jakiej formie (baner, link - jeśli tak to jaki anchor), jaką jakość ma sam serwis, może ma ustawiony nofollow jeśli to jest reklama. Na pewno teraz będzie bardziej na świeczniku, jeśli np to jest 15 K linków o tym samym anchorze exatch match. Pojedyncze linki łatwo może nadrobić i zdywersyfikować profil. Więc dopóki Google nie złapie, to wszystko ma sens :P


  4. nie patrz już tak na PR, bo Google już nie będzie dawało aktualnej wartości do publicznej wiadomości, wiele domen na sztucznie "nabity PR" jeśli nie posiadasz wiedzy co jest jeszcze ważne, ani nie masz narzędzi, to patrz na historię, na wiarygodność i takie tam podobne rzeczy. Content jest ważny, ale tak jak zawsze w SEO będziemy w stanie wyrzucić na wierzch przykładem, który będzie przeczył jakimkolwiek wytycznym Google.

×